kosten van nieuwe injector voor renault 5

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Martine

Kan iemand mij vertellen hoeveel je betaald voor een nieuwe injector voor mijn renault5?

Ik wil hem graag verkopen, maar wil de potentiele koper graag een indicatie meegeven.
dus.. <<<RENAULT 5 TE KOOP>>>alleen injector te vervanging!
Martinevdberg19@hotmail.com
Ralf

gewoon naar de sloop gaan en injector er uit slopen.. paar tientjes..

nieuw bij de dealer denk rond de 130???? (dat was die voor mijn monopoint tenminste)
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
Ralf

btw.. zou je niet eerst proberen met injector reiniger dat ding weer werkend te krijgen.. dat werkt meestal ook erg goed...l tenzij je 100% weet dat ie echt niets meer doet
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Of ultrasoon laten reinigen..
Martine

Hoi,
Joh.. ik heb helemaal geen flauw benul van auto's. Hij start meestal wel gewoon. maar als hij kuren heeft en niet wil starten, dan kan ik met een paar tikjes op de injector hem weer aan de praat krijgen. Dus hij is niet helemaal overleden. Maar ik wil gewoon (heeeeel graag) mijn autootje verkopen, wel met pijn in mn hart hoor! Maar wil wel de (potentiele) koper eerlijk informeren over het mankement!
Martine

Weten jullie niet trouwens iemand die wel interesse zou kunnen hebben voor mijn lieve bakje??? Wel iemand die er goed voor zorgt natuurlijk! :worship:
Ralf

als ie het nog wel doet, kan je er gewoon injectorreiniger in gooien en kijken of dat werkt (bij mijn auto wel) je kan dat gewoon bij de benzinepomp kopen (15€ geloof ik)
Martine

Nou in dat geval... Dank je wel.. Wie weet geef ik de koper er wel een flesje bij !! haha
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

En dan vooral niet teveel verdunnen, gewoon in een bijna lege tank gooien.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Martine

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet wist dat er zoveel liefhebbers waren van Renaultjes 5!! Ga me gewoon een beetje schuldig voelen dat ik mijn 5'je weg doe!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

You should! ;)
Plaats reactie