ACT: Twingo I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
180
net 16dB onder mijn streefdoel.....
mara k heb vandaag toch lekker een 5-tal uur aan 130 dB rondgereden
en op een volledige tank een verbruik van 1 op 14 met super 98. en een top van 160 echte kmh (dank u GPS)
mara k heb vandaag toch lekker een 5-tal uur aan 130 dB rondgereden

en op een volledige tank een verbruik van 1 op 14 met super 98. en een top van 160 echte kmh (dank u GPS)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gister op weg naar mijn vriendin op de snelweg, hoor ik in eens iets aanlopen (volgens mij linksvoor) ik doorrijden, totdat ik een kuiltje in reed, toen was het over, even later begon het weer, ik de auto langs de kant gezet,zo gauw niks kunnen vinden, net op de terugweg nergens last van, wat zou het kunnen zijn? Evt ivm dit weer vuil tussen de remmen ofzo??
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
waarom was je er al vandoor Hans? vind echt dat mensen die er niet zijn hun prijs niet moeten krijgen

Had je iemand aangereden?Ronnie Detmers schreef:Gister op weg naar mijn vriendin op de snelweg, hoor ik in eens iets aanlopen (volgens mij linksvoor) ik doorrijden, totdat ik een kuiltje in reed, toen was het over, even later begon het weer, ik de auto langs de kant gezet,zo gauw niks kunnen vinden, net op de terugweg nergens last van, wat zou het kunnen zijn? Evt ivm dit weer vuil tussen de remmen ofzo??

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ja, lekker handigPaul1916v schreef:waarom was je er al vandoor Hans? vind echt dat mensen die er niet zijn hun prijs niet moeten krijgen![]()

19 maart in Assen op te halen, anders houden we hem zelf

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Nee, volgens mij niet online. Zover ik weet heeft Emperor Audio ze opgekrabbeld, ik weet niet of ze na de prijsuitreiking in de prullenbak zijn beland?
kom em dan echt wel halen hoor
sorry dat ik al naar huis was
maatjes van me wouden al naar huis en anders moest ik alleen rijden
dus aangezien tut m'n km teller gesloopt had moest ik wel achter iemand aan rijden kon de km teller niet zien vandaag ffkes bellen naar renault en dan naar renault brengen om te laten maken
(dit kank zelf niet meer die micro-rotzooi)
baalde er wel heel erg van

baalde er wel heel erg van

Ruim 1:16 met ritjes van 30-35 km 

het was wel een klote weer
ik had zaterdag heel m'n auto gewassen van voor tot achter was om half 2 begonnen met wassen en om half 7 pas klaar want denk je s'nachts sneeuw eroverheen ik balen maar ik denk gewoon ffkes met een zeempje eroverheen...
wat gebeurt er toen ik klaar was begint het weer te sneeuwen
uurtje later stopt het met sneeuwen dus poging 3 in 1 weekend en weer toen ik op de helft was weer die sneeuw
onderweg richting de meeting bij breda liet m'n zonneband van m'n voorruit los
kom ik op de meeting aan gaan m'n woofers nog niet hard genoeg...
en zonder km teller terug moeten rijden
hoezo tegenslagen 
maar meeting was wel gezellig

wat gebeurt er toen ik klaar was begint het weer te sneeuwen

uurtje later stopt het met sneeuwen dus poging 3 in 1 weekend en weer toen ik op de helft was weer die sneeuw

onderweg richting de meeting bij breda liet m'n zonneband van m'n voorruit los

kom ik op de meeting aan gaan m'n woofers nog niet hard genoeg...

maar meeting was wel gezellig

Maak je niet zo druk man! Het was reuze gezellig gisteren en je hebt de 2e prijs (staat nog wel bij mij, maar moet je maar niet zo vroeg weggaan
) 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ghehe, zag er niks onder hangenJacco Osté schreef:Had je iemand aangereden?Ronnie Detmers schreef:Gister op weg naar mijn vriendin op de snelweg, hoor ik in eens iets aanlopen (volgens mij linksvoor) ik doorrijden, totdat ik een kuiltje in reed, toen was het over, even later begon het weer, ik de auto langs de kant gezet,zo gauw niks kunnen vinden, net op de terugweg nergens last van, wat zou het kunnen zijn? Evt ivm dit weer vuil tussen de remmen ofzo??

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Sneeuw misschien?Ronnie Detmers schreef:Ghehe, zag er niks onder hangenJacco Osté schreef:Had je iemand aangereden?Ronnie Detmers schreef:Gister op weg naar mijn vriendin op de snelweg, hoor ik in eens iets aanlopen (volgens mij linksvoor) ik doorrijden, totdat ik een kuiltje in reed, toen was het over, even later begon het weer, ik de auto langs de kant gezet,zo gauw niks kunnen vinden, net op de terugweg nergens last van, wat zou het kunnen zijn? Evt ivm dit weer vuil tussen de remmen ofzo??
Project: GTT Blue Sport
-
Bijna........ 0,2 dB tekort. Volgende keer win jij!!DxRsd schreef: kom ik op de meeting aan gaan m'n woofers nog niet hard genoeg...![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wie heeft er gewonnen uiteindelijk? Jij Andre? Die instal van jou gaat ook wel extreem hard
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had ook wel willen weten hoe hard de mijne ging, mits mijn versterker niet gejat was

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had ook wel willen weten hoe hard de mijne ging, mits mijn versterker niet gejat was

Hi hi, lekker achteraf geouwehoer
Nummer 3 heb ik opgeschreven, maar ligt thuis (inclusief zijn prijs)

Nummer 3 heb ik opgeschreven, maar ligt thuis (inclusief zijn prijs)
Weet ik niet, want heb de naam hier niet 
-
DxRsd schreef:
Andre nummer 1 (138.1 dB)
ik nummer 2 (137.9 dB)
en nummer 3 week niet....
maar ik merkte al dat m'n versterkers echt niet lekker afgesteld stonden