ACT: Twingo I
dat idee heb ik met de meeste (betere) schoonmaakmiddelen
ik kom nooit boven de 1 op 14 uit op een gemiddelde tankChris@R5 schreef:1:14 lager komt bijna niet voor. Weet je wel zeker dat je alles goed uitrekend en niet een smerig filter, rotte bougies of andere simpele ongein hebt?Jacco Osté schreef:Ik heb de mijne nog nooit onder de 1:13 gehad
Ook niet met alleen "stadsritjes"
met nieuwe bogies, alle filters zijn paar maand geleden vernieuwd, injectoren gereinigd...
en ik bereken het ook goed, ik rij zo'n 350 km op een helemaal volle tank
net een aantal kilometers normaal (lichtjes gehaast) gereden...
170 kilometer met 3 bolletjes benzine, waarvan het laatste bolletje met open raampje opgereden was... (net boven 1op14 dus)
en dat met een noname 98 ... tegenover 1op12 met shell 95.
joosten, 350km met een volle tank is weinig... 400 zou normaler zijn ...
170 kilometer met 3 bolletjes benzine, waarvan het laatste bolletje met open raampje opgereden was... (net boven 1op14 dus)
heb trouwens de phase II achterlichten geregeld,
thnx to edwin16v
zal ze zodra ik tijd heb monteren, nu even zien hoe ik dat ga regelen met die stekkertjes
thnx to edwin16v
zal ze zodra ik tijd heb monteren, nu even zien hoe ik dat ga regelen met die stekkertjes
3 ton en redelijk makkelijk 1 op 14, regelmatig flinke afstandenJoosten schreef:ik kom nooit boven de 1 op 14 uit op een gemiddelde tank
met nieuwe bogies, alle filters zijn paar maand geleden vernieuwd, injectoren gereinigd...
en ik bereken het ook goed, ik rij zo'n 350 km op een helemaal volle tank

Nu tank ik zo rond de 400 km, in de zomer staat ie minimaal op de 450 km

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Je kunt aan de hand van de bolletjes echt niet zeggen hoe zuinig je auto istut schreef:net een aantal kilometers normaal (lichtjes gehaast) gereden...

Dat ding is zo onconsequent als een paashaas

Tank leegrijden en weer tanken, aan de hand van kilometers en liters, dat is de beste manier van uitrekenen

tsja... zo veel werk...Jacco Osté schreef:Je kunt aan de hand van de bolletjes echt niet zeggen hoe zuinig je auto istut schreef:net een aantal kilometers normaal (lichtjes gehaast) gereden...
Dat ding is zo onconsequent als een paashaas![]()
![]()
Tank leegrijden en weer tanken, aan de hand van kilometers en liters, dat is de beste manier van uitrekenen
die bolletjes klopt idd geen zak van, de eersten gaan veel langszamer dan de laatste 2
ik rij gewoon de tank bijna helemaal leeg, en tank hm helemaal vol.
hoogste wat ik gehaald heb was 420 km, maar dat was helft autobaan en helft 80 km weg.
maar normala is het echt maar 350 km op een volle tank
hoogste wat ik gehaald heb was 420 km, maar dat was helft autobaan en helft 80 km weg.

welke motor heb je in jou twingo???Marcus schreef:Ik rij makkelijk 600 km op een tank.
Zijn dan wel hoofdzakelijk snelwegkilometers, maar toch.
Joosten schreef:die bolletjes klopt idd geen zak van, de eersten gaan veel langszamer dan de laatste 2
welke motor heb je in jou twingo???Marcus schreef:Ik rij makkelijk 600 km op een tank.
Zijn dan wel hoofdzakelijk snelwegkilometers, maar toch.
als het een 1.2 8klepper is gaat het makkelijk

kwa hoofdrekenen is een volledige bak even "moeilijk" als per bolletje... maar t is moeilijker om een hele bak met dezelfde rijstijl leeg te rijden....Jacco Osté schreef:Veel werk?tut schreef:tsja... zo veel werk...
Hoofdrekenen is een vak tegenwoordig
tering, luchtfilter zal volgende week pas binnenzijn......
mijn ouders kwamen daarnet thuis van effe een paar inkopen te gaan doen .......... en ik heb zetelhoezen 
t is niet ideaal, laat staan perfect, maar t is een pak beter dan t origineel

t is niet ideaal, laat staan perfect, maar t is een pak beter dan t origineel

Omdat dat ding zo onnauwkeurig is, kun je aan de hand van de bolletjes geen berekening doen, echt niettut schreef:kwa hoofdrekenen is een volledige bak even "moeilijk" als per bolletje... maar t is moeilijker om een hele bak met dezelfde rijstijl leeg te rijden....

Lekker, panne(n)koekenHesselgouda schreef:hee Bitch, je pink tweeling zusje stond weer voor de flat!!!, at weer panne(n??)koekken.....wordt wel verdacht zo![]()

Tja, als je alleen haar uitnodigt om pannekoeken te komen etenHesselgouda schreef:hee Bitch, je pink tweeling zusje stond weer voor de flat!!!, at weer panne(n??)koekken.....wordt wel verdacht zo![]()

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
panne(n)koeken..jummie..gister ook gegeten hier