Ik had laatst een auto die ging van een 0 naar drie.
Vorige eigenaar was een aantal malen de papieren kwijt geweest.
En je hebt van die mensen die nogal onzuinig met hun papieren omgaan, waardoor een auto op de papieren afgekeurd kan worden... En weer een hogere duplicaatcode...
hey boyz ik heb een vraag. ik zoek een boek waar ALLE info over een 16v staat. ik zoek voornamelijk motorische info. heeft iemand enig idee waar ik dat kan kopen ?
@ ivo
hoe zou ik dat kunnen omzijlen die duplicaatcode mijn kenteken bewijs heeft een 1 en als ik mijn kentekens wil vernieuwen (zijn niet netjes meer en er zitten gaten in van de vorige ophang manier) nu rijd ik rond met rotte platen
knetter schreef:@ ivo
hoe zou ik dat kunnen omzijlen die duplicaatcode mijn kenteken bewijs heeft een 1 en als ik mijn kentekens wil vernieuwen (zijn niet netjes meer en er zitten gaten in van de vorige ophang manier) nu rijd ik rond met rotte platen
Gewoon nwe platen bestellen, nix zeggen over de duplicaat en rijden met dat ding.., owja je ouwe eff inleveren
Gewoon nwe platen bestellen, nix zeggen over de duplicaat en rijden met dat ding.., owja je ouwe eff inleveren
En dan wel bij een bedrijf waar je niet eerst je oude platen in hoeft te leveren waarna ze pas nieuwe platen kunnen bestellen
(Ja, serieus... Ik moest mn auto maar een paar dagen laten staan )
En dan wel bij een bedrijf waar je niet eerst je oude platen in hoeft te leveren waarna ze pas nieuwe platen kunnen bestellen
(Ja, serieus... Ik moest mn auto maar een paar dagen laten staan )
dat heb ik geprobeerd MAARRRRRR
ik moest mijn kenteken papeiren laten zien anders deden ze het niet en daar staat dat fucking dupli code op grrrr!!!!!!!
Het probleem met de kilometer teller is nog niet eens weg en het volgende is er al weer.
Ik kan met mijn dashbord verlichting knopje de verwarming regelen, en met de knop van de verwarming de dashbordlampjes snap het echt niet
16v clio mark schreef:Het probleem met de kilometer teller is nog niet eens weg en het volgende is er al weer.
Ik kan met mijn dashbord verlichting knopje de verwarming regelen, en met de knop van de verwarming de dashbordlampjes snap het echt niet
mŽc-racer16v schreef:ik ben in het bezit van een clio 16v van '92, geheel orgineel met 167.000
gelopen. Nu kan ik in het bezit komen van een '96 model
Het kenteken NL-TF-07.
Weet iemand iets van deze auto???
km stand? staat? schade? of iets dergelijks???
dank je alle
michiel
volgens mij komt een auto dan de apk keuring niet meer door, omdat het kentekenbewijs niet meer overeenkomt met de auto.
Er zijn natuurlijk genoeg keurmeesters die het over het hoofd zullen zien (als je pech hebt komt er echter nog een steekproefcontroleur), maar weet haast zeker dat het niet mag voor de apk.
Wat zal de politie zeggen als ze je aan de kant zetten? "Zo: deze platen (immers zonder duplicaatcode) zijn een paar jaar geleden als gestolen opgegeven!"
en dan?
Ik zou niet al de moeite doen, en het risico lopen dat het geld kost voor een lullig klein cijfertje.
Neemt niet weg dat ik het liever ook niet heb, maar me er druk om maken...
Na dat ik vorig jaar ben aangereden, heb ik via het schadebedrijf gewoon nieuwe platen met dikke letters besteld. Oude netjes in geleverd. Geen probleem. En niets duplo-code's op mn platen.
Nee duh duplicaatcodes gelden alleen voor als de papieren 'kwijt' zijn of de kentekeplaten 'kwijt' zijn. Ouwe platen inwisselen voor nieuwe is wat anders