Sinds Juli 2005 ben ik in het bezit van een mooie originele grijze Mégane Coupé Sportway 2002 1.6l 16v.
Ik heb hem voor een hele leuke prijs overgekocht want tsja...4500 km op de teller is niet zo veel

Toen ik hem net 1 maand had ging het ineens fout...ik kwam op de weg naar huis niet meer goed vooruit, 2 km voodat ik thuis was ging de versnellings pook ineens klapperen en had het gevoel of er een brommermotortje inzat.
Thuis aangekomen liep er onverbrande brandstof uit de uitlaat, en een rood lampje van de motor ging op het dashboard branden...ik schrok me rot...
Dus bellen naar de Renault garage wat het zou kunnen zijn, dat wisten ze schijnbaar niet, ik moest een afspraak maken.
Om het verhaal kort te houden, een bobine was defect, resetten en ik kon weer verder rijden.
Ondertussen heb ik met Renault Nederland contact gehad om te regelen dat de andere 3 bobines ook vervangen werden omdat het een productiefoutje was. Gelukkig met veel poespas heb ik uiteindelijk 1 bobine betaald en de rest was op de kosten van de foutjesmaker

Ondertussen heb ik al vanalles gedaan aan de auto, pictures volgen nog van het begin tot nu!!
groetjes Danny S.