ACT: Twingo I
ik heb een ruitenwisservraag:
ik stapte vanmorgen in de auto en er lag wat sneeuw op, maar ik had er nog niet veel aandacht aan besteed, en ik laat vlug de wisser effe wissen, zodat er sneeuw van mn voorruit gaat. maar er lag meer sneeuw op dan ik dacht, en de wisser trok dat niet, en bleef iets voorbij de ruststand staan.
en sindsdien, als ik heel even mn wisser op interval en terug af zet (om vlug een enkele keer te wissen) blijft hij gewoon staan op de plaats waar ik hem afzet. dus moet ik wachten tot hij helemaal terug is, en dan pas afzetten. dat is heel irritant, en eraan wennen is geen optie...
heeft iemand een idee waar ik zou moeten kijken om dit te verhelpen?
ik stapte vanmorgen in de auto en er lag wat sneeuw op, maar ik had er nog niet veel aandacht aan besteed, en ik laat vlug de wisser effe wissen, zodat er sneeuw van mn voorruit gaat. maar er lag meer sneeuw op dan ik dacht, en de wisser trok dat niet, en bleef iets voorbij de ruststand staan.
en sindsdien, als ik heel even mn wisser op interval en terug af zet (om vlug een enkele keer te wissen) blijft hij gewoon staan op de plaats waar ik hem afzet. dus moet ik wachten tot hij helemaal terug is, en dan pas afzetten. dat is heel irritant, en eraan wennen is geen optie...
-
- Über-Spammer
zekering
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zekering doorgebrand. 

Project: GTT Blue Sport
2e: 85kmhmadtraxx schreef:vanwaar die afbeelding??
Wat is trouwens het maximale aan snelheid wat jullie per versnelling halen?
3e: 110kmh
4e: 130kmh
5e: 171kmh (laatste keer ik getest heb)
eerste heb ik nog niet getest en retour ook niet
zou dan niet het volledige gebruik van de wisser wegvallen?Gabri schreef:zekering
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nope alleen de interval.tut schreef:zou dan niet het volledige gebruik van de wisser wegvallen?Gabri schreef:zekering
okido morgen dan eens vervangenFrits schreef:Nope alleen de interval.tut schreef:zou dan niet het volledige gebruik van de wisser wegvallen?Gabri schreef:zekering

-
- Über-Spammer
een oplossing in 1 minuut, wat wil je nog meer 
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laten we dat maar in een ACT besprekenGabri schreef:een oplossing in 1 minuut, wat wil je nog meer

-
- Über-Spammer
ging toch over de twingo, dus past perfect in ACT:TwingoFrits schreef:Laten we dat maar in een ACT besprekenGabri schreef:een oplossing in 1 minuut, wat wil je nog meer

koop m'n spullen bij http://www.autoshoproosendaal.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik durf het woord. Tw...Gabri schreef:ging toch over de twingo, dus past perfect in ACT:TwingoFrits schreef:Laten we dat maar in een ACT besprekenGabri schreef:een oplossing in 1 minuut, wat wil je nog meer

Twarres ?Frits schreef:Ik durf het woord. Tw...Gabri schreef:ging toch over de twingo, dus past perfect in ACT:TwingoFrits schreef:Laten we dat maar in een ACT besprekenGabri schreef:een oplossing in 1 minuut, wat wil je nog meerniet eens in mn mond te nemen.
kan het geld niet missenFerdy schreef:lidmaatschapsgeld dus echt wel waard zoFrits schreef:Laten we dat maar in een ACT besprekenGabri schreef:een oplossing in 1 minuut, wat wil je nog meer

naar de meeting komen is al een gigantische uitgave voor mij...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zei mag zeker langs komen om, "eerlijk werk" te doenFerdy schreef:Twarres ?Frits schreef:Ik durf het woord. Tw...Gabri schreef:ging toch over de twingo, dus past perfect in ACT:TwingoFrits schreef:Laten we dat maar in een ACT besprekenGabri schreef:een oplossing in 1 minuut, wat wil je nog meerniet eens in mn mond te nemen.
Waar je al niet op letmadtraxx schreef:vanwaar die afbeelding??

Geen flauw idee, ik kan meekomen met het verkeer, hard gaat het toch niet

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
ligt eraan ten opzichte van welk verkeerJacco Osté schreef:Waar je al niet op letmadtraxx schreef:vanwaar die afbeelding??

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heukelum, kennen ze alleen tractorenFerdy schreef:ligt eraan ten opzichte van welk verkeerJacco Osté schreef:Waar je al niet op letmadtraxx schreef:vanwaar die afbeelding??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jij hebt toch ook lambo doors? Alleen gaan ze naar beneden openJacco Osté schreef:En hoe lang zal het heel blijven?
Weet je wat die deuren wegen?
Vraag anders maar aan Paul, die heeft er ervaring mee

die zitRonnie Detmers schreef:Jij hebt toch ook lambo doors? Alleen gaan ze naar beneden openJacco Osté schreef:En hoe lang zal het heel blijven?
Weet je wat die deuren wegen?
Vraag anders maar aan Paul, die heeft er ervaring mee![]()
![]()

tut schreef:ik heb een ruitenwisservraag:
Hé, die van mij doet dat ook! Niet na een akkefietje met sneeuw, maar moet de schakelaar aan laten staan totdat hij weer in ruststand staat... Zal vanmiddag ook eens gaan checken in het zekeringkastjeGabri schreef:zekering

@ tut: Eraan wennen is idd geen optie, dat heb ik geprobeerd

ik moest vanochtend met een vw meerijden omdat mijn autotje bij de autoshop staat
had het liever zelf gedaan maar jah had er echt geen tijd meer voor
maar dan kan ik zondag wel lekker knalle mee m'n wagentje
vanaaf weer ophalen incl. nieuwe zonneband en mssn pedaaltjes