RTC Jaaropening, 5 Maart 2006 @ Nieuwegein ! Chattopic!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zeker!
heb er zin an!

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hier is het nat en koudLex schreef:Zo het is al lekker weer voor een meeting.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hier droog en vanmiddag wat zon gezien, al was t gisteren beter
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zelfs al sneeuw gezien vandaag
kan nog lachen/huilen worden op zandvoort met dit weer
kan nog lachen/huilen worden op zandvoort met dit weer

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Heb er ook al zin in! Zaterdag lekker de hele dag poetsen...straks blinkt de mijne zo erg dat ik ook met de show and shine mee kan doen
(maar ik maak geen kans tussen de net gespoten wagentjes)
Ook jammer dat ik nog geen drastische dingen heb gedaan voor 5 maart...verlagen en wielen komen pas daarna denk ik...erg jammer
Nu hopen dat het weer een beetje meewerkt!

Ook jammer dat ik nog geen drastische dingen heb gedaan voor 5 maart...verlagen en wielen komen pas daarna denk ik...erg jammer

Nu hopen dat het weer een beetje meewerkt!

Jongens, ik heb een graadje of 20 besteld bij Piet P. dus dat moet helemaal goed komen 

Achteraan parkeren dan heNiels Takken schreef:Ik kom denk ik ook even met de GOLF![]()

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ik hoop dat het weer een beetje aardig is, dat maakt zo'n dag altijd wel wat aangenamer....
Vorig jaar in De Meern was het prima weertie, als het nu slecht weer word komt die gast met zn rollebank ook niet zeker...., wilde net die Clio dr is opgooien

Vorig jaar in De Meern was het prima weertie, als het nu slecht weer word komt die gast met zn rollebank ook niet zeker...., wilde net die Clio dr is opgooien

openings meeting van 2005 bij de kuip in R'dam viel er ook sneeuw, en was nog best druk... Dus een paar vlokjes kennen de pret toch niet drukken 

Heerlijk weer een franse auto
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
preciesLeon schreef:openings meeting van 2005 bij de kuip in R'dam viel er ook sneeuw, en was nog best druk... Dus een paar vlokjes kennen de pret toch niet drukken

ik blijf voor een paar sneeuwvlokjes niet thuis (ok, rotterdam was een thuiswedstrijd voor mij

Ik hoop wel dat t mooi weer is
dan gaat er wat meer mee dan alleen mijn auto
moet alleen nog een gaatje vinden om mn auto te wassen...

-
- Contacteer:
zondag ochtendRemco T. schreef:Ik hoop wel dat t mooi weer isdan gaat er wat meer mee dan alleen mijn auto
![]()

begint toch pas om 13uur...

zondagochtend bestaat nooit voor mij 

is het erg als de auto niet volledig proper is? k ga waarschijnlijk vanaf vrijdagnamiddag geen tijd meer hebben .....
Als je maar veel gezelligheid meeneemt! 

onmogelijkDxRsd schreef:gewoon wat eerder opstaan tutrond half 7 half 6 hehehehehe
![]()
![]()
dan moet je het wel in het donker je auto wassen maar ok
hij is dezelfde dag nog gewassen

vrijdag en zaterdagavond/nacht is het Front 242 in de AB.... en gezien het gezelschap waar ik ga mee meegaan, ga ik pas rond 8 uur ofzo thuiskomen....en k moet rond 10 uur, half 11 terug vertrekken...
en niet slapen is riskant met de lange reisweg

misschien een idee voor volgend jaar: een aantal (half)naakte sloeries die auto's wassen?
-
Die zijn zeldzaam...Front 242 luisteraarstut schreef:onmogelijkDxRsd schreef:gewoon wat eerder opstaan tutrond half 7 half 6 hehehehehe
![]()
![]()
dan moet je het wel in het donker je auto wassen maar ok
hij is dezelfde dag nog gewassen
vrijdag en zaterdagavond/nacht is het Front 242 in de AB.... en gezien het gezelschap waar ik ga mee meegaan, ga ik pas rond 8 uur ofzo thuiskomen....en k moet rond 10 uur, half 11 terug vertrekken...
en niet slapen is riskant met de lange reisweg
misschien een idee voor volgend jaar: een aantal (half)naakte sloeries die auto's wassen?

t is nochtans al een aantal maanden uitverkocht (beide avonden)Frank M schreef: Die zijn zeldzaam...Front 242 luisteraars
-
In Belgie zijn ze over het algemeen ook meer begaan met muziek dan in Nederland 
Maar goed, dit is een btje offtopic

Maar goed, dit is een btje offtopic

Nee, maakt nix uit, anders had ik lopend of op de fiets moeten komentut schreef:is het erg als de auto niet volledig proper is? k ga waarschijnlijk vanaf vrijdagnamiddag geen tijd meer hebben .....

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
okido .. de RTC bike-and-shoes-meeting... zou nog wel iets hebben, denk ikJacco Osté schreef:Nee, maakt nix uit, anders had ik lopend of op de fiets moeten komentut schreef:is het erg als de auto niet volledig proper is? k ga waarschijnlijk vanaf vrijdagnamiddag geen tijd meer hebben .....
k zou het er toch zo snel mogelijk uithalen, kots kan lelijke plekken maken, en de geur kan ook een geruime tijd blijven hangen.... en da's niet echt om te zeggen aangenaam...Ralf schreef:gelukkig, dan kan ik de puppy-kots er in laten..