Dat doe je erg goed! Zelf gereden? Zelf hoop ik ooit een keer mee te
mogen rijden met de oom van mijn vriendin. Die haalt de 300 ook wel
met standaard 540pk!
Het snelste wat ik zelf ooit heb gereden was 240 km/u in mijn BMW E30 325ix.
De clio hoop ik over een paar weken te kunnen testen!
Jaaa jaaa, we weten allemaal dat bij sommige auto's, als je de contactsleutel omdraait, de tellers even helemaal uitslaan en dan weer op nul terugkomen
Vanochtend trouwens 102 door de trajectcontrole... Ben ik nóg sneller op m'n werk dan gisteren
Heb nog niet harder dan zo'n 220 gereden in een CRX II...
Met het eigen gebakkie nog niet naar duitsland geweest (wil dat roze papiertje graag nog ff houden ), maar heb hier in NL een paar keer de 180 aangetikt (met 195/45/15)
Deze zomer naar onze oosterburen samen met mn zwager en zn WRX, kunnen we ff wat betere snelheden neerzetten
::.. Renault 5 TL '86 C1EC1J B18FT ..:: Criticism comes easier than craftsmanship
heb een keer 240 gereden op de teller in mijn megane coupe 2.0 16v daarna nog een keer wedstrijdje met een vectra station maar hij liet me er niet langs met een snelheid van 215 zat ik op zijn bumper omdat ie me van te voren had afgesneden. zijn auto ging niet sneller de mijne wou nog maar toen ik af ging remmen omdat het einde van de snelweg naderde kwam een witte volvo me voorbij met van die leuke strepenn gelukkig had ik al vaart vermindert maar toch werd mijn rijbewijs afgepakt ben hem precies 4 weken kwijt geweest steeds in hoger beroep geweest omdat ik hem nodig had voor mijn werk toen ik hem terug had heb ik de megna vrijwel meteen verkocht omdat ik er niet rustig in kon rijden was mij te verleidelijk
clio_rs schreef:heb een keer 240 gereden op de teller in mijn megane coupe 2.0 16v daarna nog een keer wedstrijdje met een vectra station maar hij liet me er niet langs met een snelheid van 215 zat ik op zijn bumper omdat ie me van te voren had afgesneden. zijn auto ging niet sneller de mijne wou nog maar toen ik af ging remmen omdat het einde van de snelweg naderde kwam een witte volvo me voorbij met van die leuke strepenn gelukkig had ik al vaart vermindert maar toch werd mijn rijbewijs afgepakt ben hem precies 4 weken kwijt geweest steeds in hoger beroep geweest omdat ik hem nodig had voor mijn werk toen ik hem terug had heb ik de megna vrijwel meteen verkocht omdat ik er niet rustig in kon rijden was mij te verleidelijk
ik vond het redelijk leesbaar hoor. beter een gebrek aan leestekens dan allerlei fout gespelde woorden (ook al kan de persoon in kwestie er weinig aan doen, ik MOET me er gewoon aan ergeren )
wat betreft je verhaal: lullig, heb je net op het verkeerde moment zoveel te hard gereden... puur pech.
dus je rijdt nu in een Subaru Vivio 0.7 liter (kun je nooit weer 200+ rijden )
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Jaaa jaaa, we weten allemaal dat bij sommige auto's, als je de contactsleutel omdraait, de tellers even helemaal uitslaan en dan weer op nul terugkomen
Vanochtend trouwens 102 door de trajectcontrole... Ben ik nóg sneller op m'n werk dan gisteren
Die snelheid heb ik zelf niet gereden, Maar mijn baas bij waar ik werk!