Hé oppassen hè!!! M'n Golfje is m'n showwagenChris@R5 schreef: Twingo hea, megane is toch niks![]()

Ik kom uiteraard met de Mégane

Hé oppassen hè!!! M'n Golfje is m'n showwagenChris@R5 schreef: Twingo hea, megane is toch niks![]()
miskoop. toch voor een twingo ...Wilma schreef: Deze is het geworden: Kenwood KDC-W4031
ik heb er zelf een gehad, en die heb ik na een dikke maand verwisseld voor een andere radio, omwille van de ontzettende schokgevoeligheid van dat ding. en op de RTC markt staat er ook een, van madtraxx, ook gloedjenieuw ....Wilma schreef:Hoezo miskoop?
de kenwood is ook een hele goede radio, in de colt van een maat van me speelt ie de sterren van het dak, maar het zit em allemaal in de montagehoek... in mn twingo kon ik geen naad in het wegdek tegenkomen of de cd slag over. en gezien ik in belgie woon, heb ik nogal veel oneffenhedenWilma schreef:Ik heb tot nu toe (ff afkloppen) altijd zonder problemen Kenwood gehad (in al m'n auto's), dus ga er nu vanuit dat deze het ook goed blijft doen![]()
Bedankt iig voor de tip
zijn genoeg truukjes voor om dat tegen te gaan hoor.tut schreef:de kenwood is ook een hele goede radio, in de colt van een maat van me speelt ie de sterren van het dak, maar het zit em allemaal in de montagehoek... in mn twingo kon ik geen naad in het wegdek tegenkomen of de cd slag over. en gezien ik in belgie woon, heb ik nogal veel oneffenhedenWilma schreef:Ik heb tot nu toe (ff afkloppen) altijd zonder problemen Kenwood gehad (in al m'n auto's), dus ga er nu vanuit dat deze het ook goed blijft doen![]()
Bedankt iig voor de tip
nu is alles via USB en binnenkort vie de PC....
precies, ik weet wel zeker dat de pioneer in m'n GTT het zwaarder te verduren heeft (maar die slaat erg weinig over, alleen in belgieJiggyMF schreef:
zijn genoeg truukjes voor om dat tegen te gaan hoor.
Van bierviltjes tot een stuk spons onder je radio.
Er zijn HEEL veel auto's waarin je meer voelt de oneffenheden van de weg voelt dan in een twingo hoor
grtz Jiggy
heeft bij mij niets uitgehaald ...JiggyMF schreef:Of bierviltjes halen, die moeten ze in belgie toch genoeg hebben dacht ik zotut schreef:okido. als het voor u goed werkt...
misschien moet ik gewoon echt dringend ook naar nl verhuizen ...![]()
grtz Jiggy
dat nog niet, maar k heb nu een andere radio, eentje met usbJiggyMF schreef:en een middelzachte spons icm het goed vastzetten van de radio al geprobeerd?
grtz jiggy
Die tasjes zijn van binnen toch altijd groter dan van buiten?Wilma schreef:Frontje gaat er iedere keer vanaf en mee naar binnen hoor! Al vind ik het wel een log doosje zo in m'n tas![]()
dat had ik eerder moeten weten, had die onder clio gekomenFrits schreef:![]()
Wilma schreef:Zo, net ff het nodige aangeschaft voor de grote beurt van het tutje!
* bougies
* kabels
* verdeelkap
* rotor
* ruitenwisser
* oliefilter
* luchtfilter
* olie
* koelvloeistof
Nu nog een zaterdagmiddagje inplannen