ACT: Clio Williams Deel 1
-
[tom]Patrick, zijn die pakkingen zo duur dan? De rest valt wel mee vind ik wat kosten betreft.
En ik dacht net effe mijn nieuwe pookknopje op te halen. Hebben die sukkels de verkeerde besteld vampire . Ik wordt ook eens door een ander geholpen en meteen klopt het niet. Bestellen ze een compleet rubberen dop zonder inlegplaatje. Na een hoop moeite de goede laten bestellen, staat hij in back-order Effe geduld hebben dus[tom]
+/- 40 eurie aan pakkingen
2* kat/1* spuitstuk en blok/1* spruitstuk en downpijp ofzo?
olie was iets van 50 eur 6 liter kroon 10w40 emperol.
Ag opzich valt het allemaal wel mee. Die pakkingen vervang je normaal niet, alleen nu even omdat ik dat spruitstuk van rob overgenomen heb. . Gasten hadden geen fuck op voorraad bij de reno dealer. Toen ben ik maar naar de brezan gegaan, anders kan ik volgende week zaterdag niet beginnen omdat ik de hele week moet werken en de dealer zaterdag niet open is.
Je zou toch denken dat wanneer ze het nummer van de pookknop in hun systeem hebben gevonden onder kopje williams dat je dan de goede krijgt.....
Dan kan je trouwens weer zien in welke versnelling hij staat

En ik dacht net effe mijn nieuwe pookknopje op te halen. Hebben die sukkels de verkeerde besteld vampire . Ik wordt ook eens door een ander geholpen en meteen klopt het niet. Bestellen ze een compleet rubberen dop zonder inlegplaatje. Na een hoop moeite de goede laten bestellen, staat hij in back-order Effe geduld hebben dus[tom]
+/- 40 eurie aan pakkingen
2* kat/1* spuitstuk en blok/1* spruitstuk en downpijp ofzo?
olie was iets van 50 eur 6 liter kroon 10w40 emperol.
Ag opzich valt het allemaal wel mee. Die pakkingen vervang je normaal niet, alleen nu even omdat ik dat spruitstuk van rob overgenomen heb. . Gasten hadden geen fuck op voorraad bij de reno dealer. Toen ben ik maar naar de brezan gegaan, anders kan ik volgende week zaterdag niet beginnen omdat ik de hele week moet werken en de dealer zaterdag niet open is.
Je zou toch denken dat wanneer ze het nummer van de pookknop in hun systeem hebben gevonden onder kopje williams dat je dan de goede krijgt.....

-
sja ik zal wel weer gefleshed zijn 

-
correctie was 32 eur aan pakkingen en die op het blok was al 12
-
In goed Nederlands gewoon geflest. Niks popie jopie Engelse straattaal.
-
moet jij niet hossen?Praat eens nederlands, man!
-
Vanochtend even weer een schrikmomentje gehad. Rijd ik weg van huis, voel en hoor ik duidelijk een geklop dat afhankelijk is van de snelheid.
Maar even rustig doorgereden naar de Profile om te vragen of ze er vanochtend nog naar konden kijken. Ondertussen gaan allerlei mogelijke oorzaken met dure reparaties door m'n hoofd. Heb ik net m'n wagen geparkeerd, loop ik naar de ingang en werp ik nog een laatste blik op m'n wagen, valt me ineens iets op aan m'n rechterband. Blijkt er een prop tape op geplakt te zitten... 
Lekker begin van het weekend.

Lekker begin van het weekend.

-
kom net van de praxis maar kont niet egt slagen
Ik heb dus een slangklem nodig zodat me benzine er niet uit gutst als ik die benzinefilter wil gaan vervangen.
Klopt het dat alleen de benzine in de slang er uit loopt en niet je hele tank?
Ik heb dus een slangklem nodig zodat me benzine er niet uit gutst als ik die benzinefilter wil gaan vervangen.
Klopt het dat alleen de benzine in de slang er uit loopt en niet je hele tank?
-
- Moderator
- Car: MB
heb je geen klem voor nodig, loopt enkel een klein beetje uit (je pomp loopt immers niet). En anders gewoon effe een tangetje (griptang ofzo) opzetten. Maar het wisselen is nog geen 5 min. werk
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
thanks dan laten we het gewoon lopen. 

-
Last van incontinentie?PATRICK-CLIO schreef:thanks dan laten we het gewoon lopen.

-
geen last van

-
Gewoon de Renault dealer hier in Renkumle mouton noir (sandy) schreef:Clio Baccara 16v schreef:Lijkt me sterk hoor, ik heb vorig jaar voor het pedaal+stelmechanisme (is 1 setje) rond de 25 euro incl. betaald...
Gr, Frits.mag ik dat adres ff waar je die vandaan hebt

Gr, Frits.
-
Net een setje Williams velgen bij Marco V. opgehaald. Er zit wel wat werk aan, maar ik denk dat dit uiteindelijk weer een supermooi setje gaat worden. Of ik houd dit setje voor de wintermaanden en laat m'n huidige set velgen opknappen. Ik heb er totaal geen haast mee, dus nog maar eens rustig over nadenken en hier en daar informeren. 

-
Ja, de velgranden. Heb onderhand wel genoeg van het poetsen van die te breed gepolijste randen.
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y1/Win ... f_1248.jpg[/img]
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y1/Win ... f_1248.jpg[/img]
Antraciet staat echt super, net als bij roderick ( liquid )
[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsampl ... 20rear.JPG[/img]
[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsampl ... 20rear.JPG[/img]
-
Ja, die velgen van Liquid vind ik ook super. Maar ja, om nu twee setjes te laten opknappen. 

-
Beter dan wit.Merijn schreef:Ik denk dat antraciet niet zo vet zal staan onder een donkerblauwe auto...

Ik wil één origineel, net setje velgen en één setje voor de winter.Tom schreef:dan had je ook geen twee setjes hoeven kopen