Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
ik wel hoor voor iemand die 20 jaar ouder is als jij deed ik het gewoon goed
spreek jouw nog wel als je mijn leeftijd hebt, eens kijken of je dan deze tijden nog kan rijden
Zal hem wel opnieuw op kenteken hebben laten zetten. Heeft ook een B12 Alpine Station(ofzoiets). Hij bouwt race bmw's en mijn neef(die ook mijn gt gespoten heeft) spuit ze dan in de gewenste kleuren. Mijn neef doet ook met BMW's met die driftdagen mee
I hate Carneval. Het zou verboden moeten worden. Dat belachelijke verkleden en dan de polonaise, dat is toch niet leuk. Misschien snap ik het niet, maar ik vind er geen zak aan
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Hier in het dorp vieren ze ook carnaval, ik vind er ecth niks aan beetje laveloos naar die takkeherrie luisteren en aan het eind van de avond gaan we met zijn allen op de vuist.
Lex schreef:Das voor die maloten onder de rivieren
I hate Carneval. Het zou verboden moeten worden. Dat belachelijke verkleden en dan de polonaise, dat is toch niet leuk. Misschien snap ik het niet, maar ik vind er geen zak aan
Haha, jullie snappen het niet. Tis gewoon een excuus om 5 dagen laveloos rond te lopen. Heb hier net 4 halfzatte vrouwen buiten getrapt en morgen ga ik met m'n maten een hele dag zuipen
Lex schreef:Was onder de koffer, in een auto van het zelfde merk als jij op de aanhanger had staan. Was net voor de afrit Maarssen/Utrecht -Noord.
We haalde een Laguna met aanhanger met auto erop in, die auto op de aanhanger trok mijn aandacht en ik zag toen jouw vrolijke koppie in de Laguna
Tsss.... toeter dan ff held
En ja gister uit, laat thuis en sochtends de hele heenrit gedaan naar iets waar ze andere kentekenplaten hebben en dan sukkelen met een km of 90 per uur is slaapverwekkend
Lex schreef:Was onder de koffer, in een auto van het zelfde merk als jij op de aanhanger had staan. Was net voor de afrit Maarssen/Utrecht -Noord.
We haalde een Laguna met aanhanger met auto erop in, die auto op de aanhanger trok mijn aandacht en ik zag toen jouw vrolijke koppie in de Laguna
Tsss.... toeter dan ff held
En ja gister uit, laat thuis en sochtends de hele heenrit gedaan naar iets waar ze andere kentekenplaten hebben en dan sukkelen met een km of 90 per uur is slaapverwekkend
Wat vind je ervan?
Ik wou net zeggen, in Nederland zijn die dingen nauwelijks te vinden.
Ik vind hem erg gaaf, blijf het ook de leukste auto's uit de D1GP vinden.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92