haha, afstuderen bij de kwikfuck ? wat moet ik me daarvan voorstellen ?Haas schreef:haha..manager kwikfuck nee, dank je!
Twee vrienden studeren wel af bij de kwikfuck![]()
dat er wat anders zuigt, jochem? Ook daar heb ik zelfs amper tijd voor...
Friday Nightmeeting Leiden.
ja, die lui doen automotive management als afstudeerrichting ( lachertje van de opleiding
). Gaan een of ander onderzoek doen naar implementering van nieuwe scholingsmiddelen oid? keine ahnung...ik blijf wel mooi bij mijn Product Development

juist !Haas schreef:ja, die lui doen automotive management als afstudeerrichting ( lachertje van de opleiding![]()
). Gaan een of ander onderzoek doen naar implementering van nieuwe scholingsmiddelen oid? keine ahnung...ik blijf wel mooi bij mijn Product Development
![]()
sommige mensen komen wel hogerop en anderen...tja, die blijven kwikfitter

een kwikfitter ben je niet voor even, maar voor je hele leven !

ja, doe je hts autotechniek, doe je 1. AM als afstudeerrichting en 2. bij de Kwikfuck. Donders!
Het leuk is ook nog wel dat ze allebei ook zaterdagmonteurs zijn, haha! Ook van dat beunvolk
Het leuk is ook nog wel dat ze allebei ook zaterdagmonteurs zijn, haha! Ook van dat beunvolk

hoezo "ook" ?Haas schreef:ja, doe je hts autotechniek, doe je 1. AM als afstudeerrichting en 2. bij de Kwikfuck. Donders!
wat hoezo ook?

Ik ben toch ook zaterdagmonteur bij die tokoHaas schreef:Het leuk is ook nog wel dat ze allebei ook zaterdagmonteurs zijn, haha! Ook van dat beunvolk

hoezo beunvolk ? 
ik schaar me niet onder dat volk, whehehehe...
ik ga maar eens maffen..ben dood avn een week lang om 5.30u opstaan

ik schaar me niet onder dat volk, whehehehe...

ik ga maar eens maffen..ben dood avn een week lang om 5.30u opstaan

je reply staat er 8 min.... 
ik niet iig

ik niet iig

-
Idd ik ben er ook weer is
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja joh ff kou leiden ( snap je hem
) kunnen we je kar ff in het echie zien
-
Ja was erg leukLex schreef:Was het leuk in Leiden, ik lees nu pas dat jullie gaan

VLK Groep
-
Dat heb ik gemist, moest de andere kant opFlorus schreef:'T ritje terug was nog veel leuker
VLK Groep
De tering zeg....toppie Florus die GT van je...., ik heb nu alweer spijt dat ik niet met mijn 5 was......Florus schreef:'T ritje terug was nog veel leuker

Die gekke GT van je wint het van een BMW 325i en zeker van die Coupe van mij

Eff voor de duidelijkheid ik had verwacht dat een Clio 16v Coupe wel wat sneller was dan dit....., ik word de hele tijd afgemaakt door die kamperbak met rubberdak van De Haas....., hij komt me gewoon snoeihard voorbij

Toch blijf ik het super vinden hoor, die 16v lekker doorjanken naar de 7200 trn
Dat geluid is uber...., reed net net eff samen met Ronnie door Oudewater heen, kreeg ik 10 min. later van De Haas een smsje, dat ie me nog hoorde
(haas, ron vond 145 km/u naar de schuur door de waard snel genoeg
)

Dat geluid is uber...., reed net net eff samen met Ronnie door Oudewater heen, kreeg ik 10 min. later van De Haas een smsje, dat ie me nog hoorde
(haas, ron vond 145 km/u naar de schuur door de waard snel genoeg

Ben je dan gek of nie....
Maare, wat een geluid zeg..., toen je langszij kwam, niet bij te houden hoor met die 16 flappert...., je ziet echt dat een GTT het uit zn 3e versnelling moet hebben he, ik merkte het vaak in mn GT, en nu zie ik het eens vanaf de andere kant

Maare, wat een geluid zeg..., toen je langszij kwam, niet bij te houden hoor met die 16 flappert...., je ziet echt dat een GTT het uit zn 3e versnelling moet hebben he, ik merkte het vaak in mn GT, en nu zie ik het eens vanaf de andere kant

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat winnen van de BMW ? echt nietIvo8hoven schreef:De t@ring zeg....toppie Florus die GT van je...., ik heb nu alweer spijt dat ik niet met mijn 5 was......Florus schreef:'T ritje terug was nog veel leuker![]()
Die gekke GT van je wint het van een BMW 325i en zeker van die Coupe van mij![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jammer dat ik er niet was, als het weer wat warmer wordt kom ik wel weer een kijken.
Ben veel te druk met een oranje ding nu.
En ja ik ga nu naar de schuur of te klussen
Ben veel te druk met een oranje ding nu.

En ja ik ga nu naar de schuur of te klussen

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik moet eigenlijk ook ...maar heb geen zin ( nog niet )
Jij snapt het!Lex schreef:, als het weer wat warmer wordt kom ik wel weer een kijken.
Maar als ik al deze verhalen dan weer lees, dan baal ik wel weer dat ik er niet bij was...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja idd ,we hadden nog gebeld ...maarja
-
Hé, rijdt die nog dan? Dacht dat ie niet meer onder ons was.Ivo8hoven schreef:Toen we aankwamen waren er nog wat RTC-ers, de grijze (ex opa) clio 16v