mooie wielies voor onder mn 5
neon is besteld .. komt maandag normaal gezien aan...DxRsd schreef:DxRsd schreef:![]()
geef mij maar RSL cup sport velgen
![]()
![]()
en tut al iets over ons project
![]()
Ik heb ook het oude type Twingo, maar dan met de nieuwe Rode Achterlichten erop (type 2 twingo). Het enigste wat ik moest doen was de draden in de stekker omleggenJoosten schreef:ik wil in het voorjaar achterlichten van een nieuw type twingo monteren, i.p.v. de oude.
Pas het zowiso wel gewoon op elkaar? zo op het oog wel namelijk...?
ik neem aan dat het niet alleen het glas maar ook het binnenwerk moet worden vervangen?
passen de stekkers op elkaar?
eventuele andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik durf het niet aan ivm kleurverschilDxRsd schreef:DxRsd schreef:vraagje wie wilt nog meer z'n stootstrips eraf hebben heb nu zo'n tol thuis liggen genaamd (caramelschijf) kan em op de openingsmeeting meenemen
ohh dat is mooi om te horen, ik zal vandaag even mijn connectie's vragen of ze toevallig nog jonge sloop twingo's hebben staan, of anders bij Brezan voor personeelsprijsMaarten.nl schreef:Ik heb ook het oude type Twingo, maar dan met de nieuwe Rode Achterlichten erop (type 2 twingo). Het enigste wat ik moest doen was de draden in de stekker omleggenJoosten schreef:ik wil in het voorjaar achterlichten van een nieuw type twingo monteren, i.p.v. de oude.
Pas het zowiso wel gewoon op elkaar? zo op het oog wel namelijk...?
ik neem aan dat het niet alleen het glas maar ook het binnenwerk moet worden vervangen?
passen de stekkers op elkaar?
eventuele andere dingen waar ik rekening mee moet houden?![]()
En het staat echt stukken beter![]()
komen er aan
hehe, ga ik maandag precies ook effe doenJoosten schreef: ohh dat is mooi om te horen, ik zal vandaag even mijn connectie's vragen of ze toevallig nog jonge sloop twingo's hebben staan
Ik heb nog wel een setje liggen voor de liefhebbers.tut schreef:hehe, ga ik maandag precies ook effe doenJoosten schreef: ohh dat is mooi om te horen, ik zal vandaag even mijn connectie's vragen of ze toevallig nog jonge sloop twingo's hebben staan
eerst eens zien wat ze bij de sloop kosten ....Edwin16v schreef:Ik heb nog wel een setje liggen voor de liefhebbers.tut schreef:hehe, ga ik maandag precies ook effe doenJoosten schreef: ohh dat is mooi om te horen, ik zal vandaag even mijn connectie's vragen of ze toevallig nog jonge sloop twingo's hebben staan
PM me maar bij interesse, wel ophalen in Rotterdam dan.
Edwin16v schreef:Ik heb nog wel een setje liggen voor de liefhebbers.tut schreef:hehe, ga ik maandag precies ook effe doenJoosten schreef: ohh dat is mooi om te horen, ik zal vandaag even mijn connectie's vragen of ze toevallig nog jonge sloop twingo's hebben staan
PM me maar bij interesse, wel ophalen in Rotterdam dan.
Niet he?Ferdy schreef:schiet al op
Sintjuttemis, dan heb ik tenminste nog evenFerdy schreef:en wat is de streefdatum ?
Dat sowiesoFerdy schreef:of is het onder het motto: omdat je auto nooit af is ?
Hoevaak moet dat nog uitgelegd worden?DxRsd schreef:dat is de mijnenooit af
maar kheb nog van die achterlichten liggen waark nix mee doe
alleen m'n andere achterlichten hebben vocht erin zitten
hoe kan ik die het beste afkitten??? of moet ik ze helemaal met een stanlymes los halen???