En voor de rest is het niet zo erg, ze doen het nog alle drie maar enkel 1 van de 3 lampjes werkt nog. Maar dan ben ik na 3 jaar aan gewend

Ik heb ongeveer hetzelfde. Soms doet hij het 2 maanden achter elkaar perfect, en dan loopt hij weer een maand te kloten.LotuzClioWilliams schreef:Dat heb ik gelukkig niet, maar hij varieert bij mij sindskort weer in zwaarte. De ene keer heb ik meteen druk op het pedaal zoals hoort. De andere keer lijk ik eerst een loos stukje te hebben waarbij het pedaal soms even blijft hangen (je hoort 'em "pingen" wanneer je doorduwt) en dan pas voel je druk op het pedaal. Dit in combinatie met een ander nog niet opgelost probleempje met de koppeling zorgt ervoor dat ik af en toe wel de balen van die koppeling heb.
Moet je dit hout eens proberen.PATRICK-CLIO schreef:net ff 130 eur uitgegeven aan niks
olie/bougies/oliefilter/benzinefilter/alle pakkingen van het spruitsuk
heb je net je salaris, kan je al weer op een houtje bijten
ok thx, bedankt voor de moeite hoorLotuzClioWilliams schreef:Moet je morgen monsieur Renault maar eens vragen.
Moet je morgen monsieur Renault maar eens bellenMerijn schreef:45 euri?? Nieuw en origineel??
Clio Baccara 16v schreef:Lijkt me sterk hoor, ik heb vorig jaar voor het pedaal+stelmechanisme (is 1 setje) rond de 25 euro incl. betaald...
Gr, Frits.
dacht ik ook alHaas schreef:backorder komt omdat elke lulaap hier een nieuwe moet hebben in een maand tijd....