idd heel subtielRobert-Jan schreef:Dat is wel heel subtiel IvoIvo8hoven schreef:Heb even een subtiel maar duidelijk stukje neergezet....., vind het wel sneu voor dr....
kort samengevat: een klote auto
idd heel subtielRobert-Jan schreef:Dat is wel heel subtiel IvoIvo8hoven schreef:Heb even een subtiel maar duidelijk stukje neergezet....., vind het wel sneu voor dr....
Ik moet me kamer opruimen van me maIvo8hoven schreef:Ja hoor RJ is weer eens vrij.... wel lekker weertje om vrij te zijn
? Dan mag jij hem ff zoeken!Edward(ForeverYoung) schreef:Koop dan een echtePaul1916v schreef:golf 3 4x4?![]()
Farah schreef:Ik ben op zoek naar een subframe en voorwielophanging voor mijn r5gtt.
Wie weet iemand die dat heeft liggen
Groetjes femke
HA HA HA HA hoe zou dat nou komen zegFarah wrote:
Ik ben op zoek naar een subframe en voorwielophanging voor mijn r5gtt.
Wie weet iemand die dat heeft liggen
Groetjes femke
die 4x4 uitvoering van de Golf 2, ok van de 3 is die er niet, waarschijnlijk omdat VW dat er ook niet uit vond zien (net als dit gedrocht)Chris schreef:? Dan mag jij hem ff zoeken!Edward(ForeverYoung) schreef:Koop dan een echtePaul1916v schreef:golf 3 4x4?![]()
dat loopt wel in een raar bochtje.......waar zou dat voor/van zijn?Haas schreef:wat is dat voor hittewerend spul wat er zit rechts naast het carterontluchtingsfilter?
net boven de turbo zeg maar?
en het mooie is, ik heb het er nog voor gevangen ook (+ de rest)Ivo8hoven schreef:Laten we er niet Te veel tijd aan besteden jongens maar kom op zeg........, ik dacht dat jullie tochwel een soort redelijk waren maar ik snap hier helemaal nix van![]()
Ray vraagt voor zn GTT uit '89 3500,-
Steven vraagt voor een project 3500,-
er worden '85 er GTT's aangeboden voor 1750,-
......en dan denken jullie een org. GTT PH II EBS voor 1000,- euro over te nemen.....![]()
Ik denk dat een richtprijs ergens tussen de 2500 / 3250 gewoon rieel is, mits ie dus echt in netter staat verkeerd![]()
Verder geen aanval op iemand hier, maar alleen even mijn gedachte
niet standaard iig lijkt me....Johan schreef:waarschijnlijk een k-tec spruitstuk.
Is maar voor tijdelijk, schoepenvelgen worden opgeknaptTom schreef:aparte wielen