Mijn vriendin heeft een Renault Twingo Easy uit 1995. De knoppen voor de verwarming en warmteregeling zijn niet verlicht. Hoort dit verlicht te zijn en zo ja, zijn de lampjes makkelijk te vervangen? Wat voor lampjes zitten daar, de zelfde als de km-teller en display achter het stuur?
Bedankt voor reactie's!!
David
Verlichting van de knoppen van de ventilator
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nope, heb ik ook niet verlicht en zitten ook geen lampjes achter.
Edit: De knoppen horen niet verlicht te zijn, wel de warmte stand, dat blauw rode en de snelheid bolletjes van de ventilator.
Daar zitten van die kleine steeklampjes achter.
Edit: De knoppen horen niet verlicht te zijn, wel de warmte stand, dat blauw rode en de snelheid bolletjes van de ventilator.
Kan je daar makkelijk bij als je de kap aan de voorkant los maakt?Ronnie Detmers schreef:nope, heb ik ook niet verlicht en zitten ook geen lampjes achter.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja is makkelijk te doen, even de asbak eruit halen, frontje losschroeven, dan zie je het verwarmingspaneel zitten, die zit dan meen ik met 4 schroeven vast, die schroef je los en kan je met een beetje klooien zo dat ding eruit halen, alleen even oppassen, zitten wat kabels achter dus voorzichtig eruit trekken en ff loskoppelen