Wilma schreef:zal alles vast in de tut klaarleggen... verlagingsveren enzo
laat dan eerst iets weten
Was als geintje bedoeld! Alles gaat via afspraken maken
was van mijnentwege ook als geintje bedoeld ...
Wilma schreef:
tut schreef:dxrsd, je hebt een zwarte twingo, toch?
als je wilt kunnen we achterkleppen wisselen ik heb geen 3e remlicht, maar wil er wel een
Kijk, dat is nog eens een deal
vind ik er ook van. en het spaart ons beide werk en geld... al weet ik niet of het bij mij eigenlijk veel werk gaat zijn, want t lijkt me dat ik dan gaten mag gaan boren...
Wat voor een spul hebben ze er dan denk jij?? Ik ben er idd wel eens geweest met Jacco, toen hadden ze ook niks, zeker alleen voor de wat oudere modellen Renault?
Wilma schreef:zal alles vast in de tut klaarleggen... verlagingsveren enzo
laat dan eerst iets weten
Was als geintje bedoeld! Alles gaat via afspraken maken
was van mijnentwege ook als geintje bedoeld ...
Wilma schreef:
tut schreef:dxrsd, je hebt een zwarte twingo, toch?
als je wilt kunnen we achterkleppen wisselen ik heb geen 3e remlicht, maar wil er wel een
Kijk, dat is nog eens een deal
vind ik er ook van. en het spaart ons beide werk en geld... al weet ik niet of het bij mij eigenlijk veel werk gaat zijn, want t lijkt me dat ik dan gaten mag gaan boren...
maja...
openingsmeeting gaan we denk veel veranderen hahahaha
maar die klep komt nog wel denk ej
want ik heb ook nog geen spoiler en alsk jou klep overneem laat ik gelijk die nummerplaatplaats vlak zetten en renault logo eraf
want zit aan een bumper te denken met ingeplaatst nummerbordhouder;)
Verbruik blijkt toch mee te vallen
1:14 en dan hele stukken 170 op het tellertje gehad.
Ik heb vandaag wat geshopt met een maat van me en op de snelweg had ik 168 op de teller en bij hem was dat 165.
Toch vreemd... Ging ook best hard moest ik zeggen (voor een Twingo )
Chris@R5 schreef:Verbruik blijkt toch mee te vallen
Ik heb vandaag wat geshopt met een maat van me en op de snelweg had ik 168 op de teller en bij hem was dat 165.
gij bent niets gewoon... echte mannen rijden hele stukken 170 en zijn slecht gezind dat het niet sneller kan ..
maar met mn nieuwe banden raak ik amper nog aan 150 ...
Zal dat echt zoveel schelen?? Ik heb 175/60/13 eronder, als ik mijn tank leeg rijd haal ik 1:14 en topsnelheid moet toch wel richting 160 gaan, duurt alleen ff
Ronnie Detmers schreef:Zal dat echt zoveel schelen?? Ik heb 175/60/13 eronder, als ik mijn tank leeg rijd haal ik 1:14 en topsnelheid moet toch wel richting 160 gaan, duurt alleen ff
of het scheelt echt zo veel, of er is iets kapot gegaan aan mn motor ongeveer gelijk met het plaatsen van de banden ... kan natuurlijk ook
gij bent niets gewoon... echte mannen rijden hele stukken 170 en zijn slecht gezind dat het niet sneller kan ..
Vorige auto was een R5 GTE Blue Sport
200 km/u top, dus praat mij niet wat snel is. ik heb niks te compenseren
Past geloof ik 1 op 1. Als de stekker al anders zou zijn dan zijn de draden zo over te zetten.
Of je kunt doen wat ik nu doe, gewoon het blanke stuk uit je rechter achterlicht rood spuiten met backlight-spray van Motip.
Ronnie Detmers schreef:nieuwe type heeft volgens mij idd geen los glas meer, vind ze wel mooi die rode
waar ik me aan stoor is het achteruit rij licht, wat zo op valt, en maar aan 1 kant zit en nu zag ik dat er een barst in mijn glas zit. Dus vandaar mijn vraag...
Vorige auto was een R5 GTE Blue Sport
200 km/u top, dus praat mij niet wat snel is. ik heb niks te compenseren
hehe, hardste wat ik heb meegereden was in een impreza wrx sti 265kmh. op de teller