ACT: Twingo I
164 

nee, das ook logisch...
-
ik gewoon brood
zit op me werk..
Nou dan maar eens vrienden worden met een spuiter hier in de buurt

Nou dan maar eens vrienden worden met een spuiter hier in de buurt

Spoiler gescoord voor weinig
Paul gaat deze ff voor me halen
Verder ben ik reuze blij dat tie goedgekeurd hier voor de deur staat
Paul gaat deze ff voor me halen

ja zit ook op m'n werk m'n baas betaalt
en kmoet ook nog carnavallen
en ik wil ook vrienden worden met spuiters hier in de buurt en ook met schadeherstel mensen
ben al vrienden met een uitdeuker alleen dat laat ik nog ffkes gaan dat uitdeuken komt pas na de meeting aan de orde 

en kmoet ook nog carnavallen

en ik wil ook vrienden worden met spuiters hier in de buurt en ook met schadeherstel mensen

net ding, spoilertjeWilma schreef:Spoiler gescoord voor weinig![]()
Paul gaat deze ff voor me halen![]()
![]()
![]()

staat ze echt goed, zo'n ding. Die van me zus en me ma hebben er ook 2 (op elke auto 1 dan

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik hoop voor paul dat ie weet waar zijn prioriteiten liggen...Wilma schreef:Paul gaat deze ff voor me halen![]()
![]()

Project: GTT Blue Sport
En hoe moet ik dit opvatten? Leg eens uit!Frits schreef:Ik hoop voor paul dat ie weet waar zijn prioriteiten liggen...Wilma schreef:Paul gaat deze ff voor me halen![]()
![]()
![]()
:pompom:
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Paul moet dit opvatten.Wilma schreef:En hoe moet ik dit opvatten? Leg eens uit!

Project: GTT Blue Sport
hoeft ook niet, orig pijpje eraf, groter gat erin branden en 60mm eindstuk erop. Goedkoop, snel en leuk geluidjeDaantjuh schreef:nee nog niet...Chris@R5 schreef:Hey Daan, heb jij er ook een leuke pijp onder hangen?Daantjuh schreef:mmmm lekker die friet....
K zo lekker broodjes hamburger![]()
deze demper is nog niet helemaal naar de maan

Weer een project erbijHaas schreef:net ding, spoilertje
staat ze echt goed, zo'n ding. Die van me zus en me ma hebben er ook 2 (op elke auto 1 dan)

Heel erg liefRonnie Detmers schreef:Ziet er netjes uit![]()
Wat is die Paul toch weer lief zeg

Hij niet alleen hoor!!! Ken er nog meer
vraagje bij mij zit m'n 3e remlicht in m'n carroserie als ik dus nu een spoiler bestel met remlicht heb ik d'r dus 4??? of hoe moet ik dat zien???
ja ik weet dat je beter nog meer veiligheid kan nemen als te weinig maar vind 4 wel heel erg overdreven 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wilma schreef:Weer een project erbijHaas schreef:net ding, spoilertje
staat ze echt goed, zo'n ding. Die van me zus en me ma hebben er ook 2 (op elke auto 1 dan)
![]()
Heel erg liefRonnie Detmers schreef:Ziet er netjes uit![]()
Wat is die Paul toch weer lief zeg![]()
Hij niet alleen hoor!!! Ken er nog meer

Kwam je de volgende keer ook gezellig klussen??

Demper weg en een Devil trompet erop die op Marktplaats staat voor een paar tientjes.Haas schreef:hoeft ook niet, orig pijpje eraf, groter gat erin branden en 60mm eindstuk erop. Goedkoop, snel en leuk geluidjeDaantjuh schreef:nee nog niet...Chris@R5 schreef:Hey Daan, heb jij er ook een leuke pijp onder hangen?Daantjuh schreef:mmmm lekker die friet....
K zo lekker broodjes hamburger![]()
deze demper is nog niet helemaal naar de maan

Ja zeker welRonnie Detmers schreef:Kwam je de volgende keer ook gezellig klussen??![]()

Gisteravond helaas geen tijd

zal alles vast in de tut klaarleggen... verlagingsveren enzo
DxRsd schreef:vraagje bij mij zit m'n 3e remlicht in m'n carroserie als ik dus nu een spoiler bestel met remlicht heb ik d'r dus 4??? of hoe moet ik dat zien???
ja ik weet dat je beter nog meer veiligheid kan nemen als te weinig maar vind 4 wel heel erg overdreven

Bestel je een spoiler zonder remlicht!!!!!DxRsd schreef:DxRsd schreef:vraagje bij mij zit m'n 3e remlicht in m'n carroserie als ik dus nu een spoiler bestel met remlicht heb ik d'r dus 4??? of hoe moet ik dat zien???