Wie kan zich vorig jaar nog het heerlijke zonnetje herinneren op het TT circuit van Assen?
Ook dit jaar hopen we natuurlijk weer dat hetzelfde zonnetje net zo lekker zal schijnen
The street legend returns
De grijze wintermaanden zijn weer voorbij: kom maar op met het nieuwe buitenseizoen! Een frisse start moet de nieuwste Street Power zijn! Op zondag 19 maart mogen de showbolides weer de stoffige garage uit, de gedane aanpassingen mogen worden gezien... Uiteraard verwachten we ook op performance gebied weer flink wat versleutelde wagens, het TT Circuit is weer helemaal klaar voor rubbersporen!
VERNIEUWDE OPZET!
Om 2006 goed te beginnen heeft Street Power een nieuwe opzet. Wat dacht je van een speciale Show Area voor alleen de allerdikste én speciaal geselecteerde showwagens? Of het doorlopende interactieve podiumprogramma?
De paddock van het TT Circuit is het terrein voor tuning-minded Nederland en omstreken. Honderden dikke showwagens vormen het decor voor een weergaloos evenement, volop uitdagende programmaonderdelen waaraan je als échte tuner zeker mee moet doen. Wat dacht je van de Meguiars Show & Shine Contest, een knallende Exhaust Competition, een Toyo Shootout en nog veel meer
OPENINGSTIJDEN
Zondag 19 maart: 10.00 tot 17.00 uur
Tickets aan de deur verkrijgbaar voor 15,00.
Paddockkaarten kunnen binnenkort via internet worden besteld.
Het 5je heeft meer modificaties ondergaan dan de coupe..ook aan de buitenkant denk ik Hij is oa overgespoten in een afwijkend kleurtje..dacht dat die automaxmannetjes daar zo op geilde
jochem de haas schreef:WHHHWEEEE mag ik niet mee maatjes ?
als je je uitnodiging voor ETS laat zien mag je misschien wel gratis naar binnen
Als Jochem dezelfde envelop gekregen heeft als Catrinus dan zit daar een kaartje in waarmee hij gratis met een bijrijder alle automaxx evenementen mag bezoeken.
Oei dan moet ik nog eens goed kijken .....
Ik had een brief met inlogcode....en als ik me daarmee aanmelde kreeg ik alle benodigde spullen en toeters en bellen voor de rest van het jaar ..
Maarja nooit aangemeld he .....was een beetje kort dag ( 1 dag van te voren )