Mogelijke audio opties op Laguna II

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Idefix

Hallo!

Ik heb een Laguna II uit sept 2002 met daarin een standaard Cabasse auditorium frontloader 4x15 Watt CD speler met stuurbediening en in het dashboard geïntegreerd display.

Ik wil echter wat meer. Wat ik met name wil is een wisselaar met MP3 afpeelmogelijkheid. Ik het ook orgineel houden om de stuurbediening en het scherm niet kwijt te raken.

Verbasingwekkend hoe weinig er bekend is over de alternatieve audio opties in deze auto. Zelfs bij de importeur doen ze net of je gek bent.

Ik weet dat er meer audioopties voor deze auto zijn. Zo zie ik in de originele folder de grand auditorium Cabasse 4x40 watt met zes cd-wisselaar achter het frontje. Die kan er zo in volgens mij maar speelt deze wisselaar mp3? Zo niet kan er dan een wisselaartje bij die dat wel kan? Zo ja, van welk merk dan?

In de folder van het laatste model zie ik een 4x50 watt uitvoering van de grand auditorium radio met wisselaar én mp3 mogelijkheid maar past deze radio in mijn laguna II?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Bij de dealer én de importeur heb ik echt niemand kunnen vinden die de antwoorden heeft.

Met vriendelijke groet, Idefix
tintin

heb een 2001 met frontlader en cd wisselaar in de koffer, staat renault op als merk maar ook een ander merk, dus kan je gewoon een lader gaan kopen en moet die passen, ik kijk morgen eens welk merk,
frank_williams

Ik heb 'm toch maar ff naar nl.ICE verplaatst :)
youri

Vraag anders ff bij de caraudio-dealer bij je in de buurt. (Y)
Idefix

Als ik al een lader kan aansluiten, hoe bedien ik die dan met de bestaande frontlader headunit? Er zittten geen knopjes op voor next disk of zoiets. En, stel voor dat ik een lader vindt die MP3 kan afspelen, krijg ik dan ook de mp3 tags (naam artist en naam track) ergens in beeld? Bij voorbaat dank voor jullie hulp! Overigens weten audiodealers in de buurt weinig tot niets over renault audio. Ze raden aan een installatie van een ander merk aan te brengen.

Idefix
youri

misschien dat een ander merk radio ook via je orginele stuurwiel-bediening kan werken. Moeten die dealers toch weten dacht ik zo
Plaats reactie