ACT: Twingo I
162... gaat behoorlijk snel al 

tut schreef:iemand erbij is altijd handig, maar is haalbaar alleen, als je een beetje handig bent, natuurlijkDxRsd schreef:
is het makkelijk om zelf je remblokjes te vervangen??? of zit er veel werk aan? anders doe ik het samen met een maatje van me en anders probeer ik het vanaaf alleen
ja ok ist veel werk?
DxRsd schreef:tut schreef:iemand erbij is altijd handig, maar is haalbaar alleen, als je een beetje handig bent, natuurlijkDxRsd schreef:
is het makkelijk om zelf je remblokjes te vervangen??? of zit er veel werk aan? anders doe ik het samen met een maatje van me en anders probeer ik het vanaaf alleen
ja ok ist veel werk?
en is 100 db haalbaar met 2 x 400 rms?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Remblokjes vervangen is een 30 min werk... enne kap? kan nooit veel werk zijn. Gewoon lekker beginnen.DxRsd schreef:tja...
heb net nieuwe remblokjes gehaalt en nieuwe kap voor op veerpoot
alleen heb net gezien wat je moest doen ga ik zelf niet in m'n eentje aan beginnen
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
vast welDxRsd schreef:
en is 100 db haalbaar met 2 x 400 rms?

Klote versterkersGabri schreef:vast welDxRsd schreef:
en is 100 db haalbaar met 2 x 400 rms?, ligt natuurlijk wel een beetje aan wat voor versterkers die woofertjes hangen

en ik doe het vandeweek wel dan is het ten eerste sneller gedaan en ten 2e weet ik ook psies hoe ik dat zelf de volgende keer kan doen

besteld, komen maandag aan. 2x10cm van velleman, 2x8.70euro.tut schreef:seffens naar leuven, en zien of ze het in de aitec verkopen, en anders wordt het online bestellen ...DxRsd schreef:en TUT heb jij al iets ondervonden over ons project?
ik heb er een emphaser in liggen met een empaser versterker
en het gaat lomp hard kan hem niet vol zetten doet pijn aan me oren en kan wel veel hebben ik denk dat ik over de 140 db heen draai
de woofer is 1000 watt rms en de versterker levert ook in die buurt
en het gaat lomp hard kan hem niet vol zetten doet pijn aan me oren en kan wel veel hebben ik denk dat ik over de 140 db heen draai
de woofer is 1000 watt rms en de versterker levert ook in die buurt
hehe..... ik heb nog steeds een pipercrossfilter voor een impreza liggen en heb al aan van alles lopen denken om hem aan te sluiten maar niets wat echt degelijk was.... dus ik dacht van: ik ga eens zoeken naar andere auto's die ook een monopoint injectie hebben, kom ik het volgende tegen:
![Afbeelding]()
Dus voor mensen die een ander luchtfilter op een twingo willen bouwen... ff langs de fiat dealer
Dus voor mensen die een ander luchtfilter op een twingo willen bouwen... ff langs de fiat dealer

1e blokkietut schreef:jacco, is je motor nog steeds de oorspronkelijke? ik dacht ooit ergens gelkezen te heben dat je al aan de tweede toe bent.. of vergis ik me nu?

Koppakking is het enige "grote" probleem geweest

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
DxRsd schreef:goeiemorgen
Goeieavond

Denk een DBtje of 24DxRsd schreef:ik mis m'n geld anders dan was ik vandaag al om die hoedeplank speakers geweestmaar jacco jij hebt m'n audio gehoort wat denk jij hoeveel db het gaat worden??? kheb zelf echt geen idee :$
zal het meer worden als 100db????

MakkieDxRsd schreef:is het makkelijk om zelf je remblokjes te vervangen??? of zit er veel werk aan? anders doe ik het samen met een maatje van me en anders probeer ik het vanaaf alleen

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
24? das wel veel hoor 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
heb je die baskist niet meer, die ik voor je heb opgehaald in Nieuw-Dordrecht?
ik lees alleen nog maar dat er bij jou weinig geluid inzit, en dat je een 80 jaar oude radio hebt, etc.
ik lees alleen nog maar dat er bij jou weinig geluid inzit, en dat je een 80 jaar oude radio hebt, etc.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
die is alweer verkocht volgens mij 

-
- Über-Spammer
GAMMAEdward(ForeverYoung) schreef:

HAHAHA DAAR STA JE DAN JACCO
maar 24 is toch best veel
ja jij hebt overal verstand van d8 ik
maar remblokjes komen er volgende week zaterdag onder ga ik gelijk m'n lampen kitten en fohnen
en gaat ook die strip eraf
iig die kit
en dan wassen
en dan istie klaar voor volgende week zondag
klaar voor meeting en
db drag

maar remblokjes komen er volgende week zaterdag onder ga ik gelijk m'n lampen kitten en fohnen

en gaat ook die strip eraf

en dan wassen

en dan istie klaar voor volgende week zondag

ja db test
vooruit jij je zin

iemand nog een andere avator???
[img]http://img337.imageshack.us/img337/4767/418gn.gif[/img]

iemand nog een andere avator???
[img]http://img337.imageshack.us/img337/4767/418gn.gif[/img]
Tja... Die is alweer verkocht iddEdward(ForeverYoung) schreef:heb je die baskist niet meer, die ik voor je heb opgehaald in Nieuw-Dordrecht?

Kon het hele spul in een keer verkopen... En aangezien ik toch andere plannen heb/had...

DxRsd schreef:HAHAHA DAAR STA JE DAN JACCOmaar 24 is toch best veel
![]()
![]()
![]()
ja jij hebt overal verstand van d8 ik
![]()
Waar sta ik dan?

Zolang mensen denken dat ik er verstand van heb, vind ik het prima

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mensen die denken dat jij verstand heb ? die denken niet 
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jacco weet hoe en wat ....DxRsd schreef:beetje liever hier op dit forum mag ook wel![]()
![]()
![]()