hij is opties erg sportief uitgevoerd ,verlaagt dikke bandjes dikke sportdemper en alle opties k&n filter, de motor is helaas standaard maar behoorlijk fel..
Dus jongens, bijna iedereen bij de club heeft een Williams. Jullie zijn niet zo speciaal.
Heb ik dan ook een Williams-uitvoering?
LotuzClioWilliams schreef:Dit antwoord geeft me een deja vu gevoel. Het is volgens mij niet de eerste keer dat er een Twingo Williams te koop heeft gestaan en er zo gereageerd werd. Die advertentie werd echter na een emailactie aangepast. Althans, dat meen ik me te herinneren.
Kan ook een Clio 16V geweest zijn, maar zoiets is wel eens voorgekomen idd
prachtig Merijn, dat jij dr echt moeite in steekt om het brein van zon mongool te doorgronden!
Ik heb overigens ook een Fiesta 1.1 Williams gehad (ook een hele felle, maar standaard motor), en momenteel een Mercedes 190 Williams edition, kom ik nu achter
Niels Takken schreef:IS dus niet dezelfde stof he.. williams is ''dikkere'' stof wat hoogpoleriger en die zijkanten van een GP zijn nog laagpolerig als de rest hahah wat een woorden
en toch heb ik t idee dat de willi stoelen van de exwillie van merijn ( nu marcel ) hetzelfde zijn als die van de ph 2 van paul
Misschien is dat wel gewoon een fase 2 16v met Williams stickers.
Wie is dan degene die de ouwe van Merijn heeft gekocht?
Heb daar toen eens gruwelijk gas mee gegeven toen ie hier was voor controle v.d. bak. Merijn zat er toen naast, en zei, "geeft niet, doe wat je wil, hij is toch al zo goed als verkocht"
canonballman schreef:Wie is dan degene die de ouwe van Merijn heeft gekocht?
Heb daar toen eens gruwelijk gas mee gegeven toen ie hier was voor controle v.d. bak. Merijn zat er toen naast, en zei, "geeft niet, doe wat je wil, hij is toch al zo goed als verkocht"
hahahaha... vuile rat! Geen onzin uitkramen, he. Want als ik m zou verkopen toen, had ik die bak niet eens laten reviseren en de koppeling, drukgroep, koppelingskabel, pedaal en de hele mik laten vervangen. Lulboks.
Marcello toch?
Marcello heeft die van Merijn V. gekocht toendertijd.
Marcello toch?
Marcello had de GX-XN-89. Die is nu van Smoke, maar is te koop.
LotuzClioWilliams schreef:
Morgen, als de lijm goed gedroogd is, deel II: het insnijden van de hoeken en die netjes omvouwen en plakken.
Dat heb ik eerder deze avond gedaan en nu staan de hoeken van de pookhoes dus in de klemmetjes. Het is wel een beetje geklooi, omdat het leer dikker is dan het veel makkelijker te vouwen kunstleer, maar hopelijk zie je daar niks van als het frame in de console geklikt is. Morgen hoogstwaarschijnlijk de laatste stap.
Maar als hij dalijk in de wagen zit en het ziet er netjes uit, dan geeft dat een meer voldaan gevoel dan een kant en klare pookhoes. Dat hoop ik wel althans, anders begin ik nooit meer aan zo'n klusje.
Ik heb de mijne niet voor niets iets langer laten maken, dus ik heb in de hals speling zat om dat probleem te voorkomen. Het frame werd er bij m'n gewone hoes namelijk al regelmatig in de vijfde versnelling en de achteruit uit de console getrokken.
De meesten hebben trouwens een langere besteld. Er is één standaard lengte hoes besteld en ik denk dat je idd daarbij goed moet opletten dat je 'em niet te strak monteert.