Dat heb je nog snel gedaan danGabri schreef:Zo ben ook weer thuis![]()
Weer een geslaagde avond![]()

Weinig last van de mist?

So, was niet echt normaal meer op sommige stukkenGabri schreef:zo hee was zo nu en dan wel een beetje dicht ja![]()
maar zo tussen de mistbanken door de verloren tijd inhalen
jochem de haas schreef: deden mijn remmen het niet meer ....dus dan maar volgas en lekker kuttte in de bochten
Dat had ik al verwacht ..hebben ze je daarna niet nog ff laten stoppen ...wegens bumperkleven in een woonwijkChris schreef:jochem de haas schreef: deden mijn remmen het niet meer ....dus dan maar volgas en lekker kuttte in de bochten![]()
@ Haas, wat een zielepieten die agentjes bij je in de straat! Ze wilden die auto niet weghalen.. En toen ik het aanbood om dat te doen....![]()
Tja, wat zal ik er eens over zeggen..... Zieltjes!jochem de haas schreef: maar ik weet 1 ding die jongen stond vaak naast de kant omdat ie weer eens terechtgeroepen moest worden door de leiding van de kartbaan![]()
Één plaatsje is voldoende ouwe gek!Luco/Alpine-racer schreef:jscheelde maar 1 plaatsje he![]()
volgende keer win ik van je![]()
![]()
jochem de haas schreef: Dat had ik al verwacht ..hebben ze je daarna niet nog ff laten stoppen ...wegens bumperkleven in een woonwijk
Dat horen we steeds vaker .....heb je een vriendin ofzo ?Haas schreef:hmz..jammer dat ik niet meer de tijd had om langs te komen
Volgend evenement maar weer dan![]()
rechterhand die overuren moet draaien ofzo ?jochem de haas schreef:Dat horen we steeds vaker .....heb je een vriendin ofzo ?Haas schreef:hmz..jammer dat ik niet meer de tijd had om langs te komen
Volgend evenement maar weer dan![]()
Ja, bij die eerste heat al:Chris schreef:Tja, wat zal ik er eens over zeggen..... Zieltjes!jochem de haas schreef: maar ik weet 1 ding die jongen stond vaak naast de kant omdat ie weer eens terechtgeroepen moest worden door de leiding van de kartbaan![]()
![]()
Je had in zijn twee nog ff motten blijven gassen!jochem de haas schreef:En dat met z'n 3en erin ..ik had het eigenlijk niet verwacht...maar hup naar z'n 2 en gaanga zo ff kijken bij de plek des onheils..
Ga je nog wat doen vandaag ?
Wilma schreef:Ja, bij die eerste heat al:Chris schreef:Tja, wat zal ik er eens over zeggen..... Zieltjes!jochem de haas schreef: maar ik weet 1 ding die jongen stond vaak naast de kant omdat ie weer eens terechtgeroepen moest worden door de leiding van de kartbaan![]()
![]()
He: Mevrouw, u heeft hakken aan!
Me: Ja, dus?
He: Ik heb hier een paar andere schoenen voor u
Me: Echt niet! Ik rij altijd met hakken dus nu ook!
He: Maar u kunt met die hakken vast komen te zitten in de constructie!
Me: No way, ik trek geen andere schoenen aan!
Gelukkig dat die andere gast zei dat het wel kon...
Sorry hoor nu begrijp ik er niets meer vanHaas schreef:bij mijn buurmeisje op haar kamer. Maar aangezien ik geen bed had staan en zij wel,moest ik haar toch ff opruimen![]()
mafkees.......jochem de haas schreef:Sorry hoor nu begrijp ik er niets meer vanHaas schreef:bij mijn buurmeisje op haar kamer. Maar aangezien ik geen bed had staan en zij wel,moest ik haar toch ff opruimen![]()
Jaja het was al laat in de nacht, sta ik daar ff een halve straat blauwe te zetten ..ik vond het wel weer mooi genoeg ...het kan altijd gekkerChris schreef:Je had in zijn twee nog ff motten blijven gassen!jochem de haas schreef:En dat met z'n 3en erin ..ik had het eigenlijk niet verwacht...maar hup naar z'n 2 en gaanga zo ff kijken bij de plek des onheils..
Ga je nog wat doen vandaag ?En asfalt is leuker, maar dat hoef ik jou niet te vertellen!
Nog geen idee over vandaag... Jij?
Wat dan?Robert-Jan schreef:
Opa heeft eindelijk een keer bewezen dat ie toch wat kan![]()
ik geloof dat ik jouw in elke heat een keer of vier heb ingehaald je kon de dames niet eens bijhoudenPaul1916v schreef:Wat dan?Robert-Jan schreef:
Opa heeft eindelijk een keer bewezen dat ie toch wat kan![]()
![]()
in de weg rijden??
watjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeePaul1916v schreef:beetje blind aan het worden opa? ik heb niet meegereden hoor
als ze water kunnen dragen, kunnen ze ..... ookPaul1916v schreef:ja hessel je kwijlde wel heel hard bij die 16 jarige snolletjes die er rondliepen..![]()
wie ikkePaul1916v schreef:ja jij kon er ook wat van ouwe![]()