Gewoon lid worden dancanonballman schreef:tja, ben geen lid he....![]()
Naja, ga toch welZie ik jullie daar wel!

sorry...ontopic

Gewoon lid worden dancanonballman schreef:tja, ben geen lid he....![]()
Voor maar 25 euro per jaar hoor je ook bij ons.canonballman schreef:tja, ben geen lid he....![]()
Rob schreef:Count me in! 29 en 30 April bin ich dabei!
Danke schönRob schreef:Habe dich schon eine Pm geschickt!
Mm, ik ga inderdaad wel als introducee mee Merijn, alleen dan rij ik gewoon zelf, omdat jij ineens last krijgt van een giga tennisarmMerijn schreef:Als ik je wagen mag rijden, Reinier, dan mag jij navigeren...En mag je dus wél mee!
Die moet je effe uitleggen...canonballman schreef:Mm, ik ga inderdaad wel als introducee mee Merijn, alleen dan rij ik gewoon zelf, omdat jij ineens last krijgt van een giga tennisarmMerijn schreef:Als ik je wagen mag rijden, Reinier, dan mag jij navigeren...En mag je dus wél mee!
![]()
ziekenfonds of particulier?Martijn *Baccara* schreef:Rob schreef:Count me in! 29 en 30 April bin ich dabei!1 of 2 personen? Huisje of camping?
gaat je ega niet mee dan?Frank M schreef:Ik zoek een navigatorIemand interesse?
nopeLuco/Alpine-racer schreef:gaat je ega niet mee dan?Frank M schreef:Ik zoek een navigatorIemand interesse?
Ga jij mee of niet?-Ray- schreef:ziekenfonds of particulier?Martijn *Baccara* schreef:Rob schreef:Count me in! 29 en 30 April bin ich dabei!1 of 2 personen? Huisje of camping?
ow, dat kan wel als ik ga. Alleen isset nog niet 100 procent zeker dat ik tijd heb, dus zou het lullig vinden als ik jou iets toezeg, en dat ik uiteindelijk geen tijd heb.Merijn schreef:Die moet je effe uitleggen...canonballman schreef:Mm, ik ga inderdaad wel als introducee mee Merijn, alleen dan rij ik gewoon zelf, omdat jij ineens last krijgt van een giga tennisarmMerijn schreef:Als ik je wagen mag rijden, Reinier, dan mag jij navigeren...En mag je dus wél mee!
![]()
Maareh, kan ik dan niet bij jou navigeren?
Zeker als je de turbo dan af hebt!!Haas schreef:hmz...weekendje ringen is wel erg interessant natuurlijk
Tuurlijk ga jij ook mee.Haas schreef:hmz...weekendje ringen is wel erg interessant natuurlijk
Hele weekMerijn schreef:Hou me effe op de hoogte dan. Blijf jij het hele weekend? Of maar 1 dag?
Paul1916v schreef:Zeker als je de turbo dan af hebt!!Haas schreef:hmz...weekendje ringen is wel erg interessant natuurlijk![]()
![]()
Ja, zet mij er ook maar bijMartijn *Baccara* schreef:Tuurlijk ga jij ook mee.Haas schreef:hmz...weekendje ringen is wel erg interessant natuurlijk
sjah, wie nietMerijn schreef:Ik zoek een door fellatio geobsedeerde dame...