startproblemen twingo na dag stilstaan

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
anand

hallo ik heb een twingo uit 1993 de laatste tijd heb ik startproblemen de motor draait rond maar hij slaat niet aan pas als ik lichtjes het gaspedaal indruk en er een beetje mee speel begint hij een beetje aan te slaan na een paar keer prober en slaat hij aan en moet ik het gaspedaal lichtjes ingedrukt houden om hem aan te houden hierna doet hij het weer prima als ik een stukhe gereden heb , ik heb ondertussen de rotor , bougies en benzinefilter vervangen maar het probleem blijft .
weet iemand iets waar het eventueel aan kan liggen
Haas
Car: Megane RS

klinkt als koudestartsysteem. Je inlaatcircuit al eens nagekeken? gasklephuis, enz? Heeftie injectie? denk t wel....je koudestartinjector kaduuk dan?
anand

:smile: ja ook weinig aan op te merken maar ik hoorde iets over twee staafjes dieversleten kunnen zijn maar die persoon kon niet meer vertellen waar en hoe vraag me af wat voor onderdeel dit kan zijn?
madtraxx

anand schreef::smile: ja ook weinig aan op te merken maar ik hoorde iets over twee staafjes dieversleten kunnen zijn maar die persoon kon niet meer vertellen waar en hoe vraag me af wat voor onderdeel dit kan zijn?
klinkt als gloeistaven, maar dat is voor een diesel 8)
Fleetwood

anand schreef: ik heb ondertussen de rotor , bougies en benzinefilter vervangen
Ik mis de verdeelkap...
ik word er zoo moei van.
Plaats reactie