ACT: Twingo I
157?
nondedju toch, net te laat....tut schreef:157?
letterlijk, dan hangen mn velgen niet hard genoeg op mn as, en hangen ze enkel vast met de bouten, zonder echt center, wat niet echt altijd even ideaal is..Haas schreef:uh....tut schreef: ik zou wel willen, maar daar is mn as te kort voor, en dan loopt ie slecht...???
Linkje voor blauwe verlichting in de kilometerteller:
Topic
En nog een ander linkje met foto's:
http://blauetachos.de/doc/renault/Twingo.htm
Topic
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
ik niet, ik was aan het wachten tot iemand anders het deed, maar toen niemand reageerde, dacht ik, laat ik het dan eens doen......Rontwingo schreef:Jacco Osté schreef:Zit iedereen daar op te wachten ofzo?![]()
Wedstrijdje wie het eerst een nieuwe pagina heeft aangemaakt
Ikke wel
zo zie ik maar weer...
dan moet je spacers met naaf kopentut schreef:letterlijk, dan hangen mn velgen niet hard genoeg op mn as, en hangen ze enkel vast met de bouten, zonder echt center, wat niet echt altijd even ideaal is..Haas schreef:uh....tut schreef: ik zou wel willen, maar daar is mn as te kort voor, en dan loopt ie slecht...???

die dealer is een afzetter... 100en euro's..... op de sloop krijg je die lampjes gratis mee als je ernaar vraagt...Jacco Osté schreef:Linkje voor blauwe verlichting in de kilometerteller:
Topic
Die lampies kosten ook de wereld niet hoor...tut schreef:die dealer is een afzetter... 100en euro's..... op de sloop krijg je die lampjes gratis mee als je ernaar vraagt...
En voor die lampies ga ik al zeker niet naar de dealer

maar t was, leuk genoeg, door dat topic dat ik me hier geregistreerd hebJacco Osté schreef:Die lampies kosten ook de wereld niet hoor...tut schreef:die dealer is een afzetter... 100en euro's..... op de sloop krijg je die lampjes gratis mee als je ernaar vraagt...
En voor die lampies ga ik al zeker niet naar de dealer![]()

ik ben trouwens aan het denken om mn verlichting opnieuw aan te leggen met ultrablauwe leds en gewone blauwe leds, zodat de gewone blauwe werken als mn verlichting aanstaat en mn ultrablauwe, samen met de gewone, overdag hun ding doen
(kwestie van het simuleren van het verduisteren van het gewone display)
lijkt me al bij al zelfs nog redelijk haalbaar

die bouten alleen kosten al een fortuin.. dan kan ik beter eerst dat geld uitgeven aan andere dingen, zoals verlaging ofzo...Haas schreef:dan moet je spacers met naaf kopentut schreef:letterlijk, dan hangen mn velgen niet hard genoeg op mn as, en hangen ze enkel vast met de bouten, zonder echt center, wat niet echt altijd even ideaal is..Haas schreef:uh....tut schreef: ik zou wel willen, maar daar is mn as te kort voor, en dan loopt ie slecht...???
en langere bouten uiteraard
nu hangen mn velgen juist ver genoeg uiteen om niet meer te schuren tegen mn chassis/kofferbak ding
trouwens, op die link van bluetachos.de merk ik juist dat een twingo 2 niet verder "kan" rijden dan 399 999km.... tijd voor een uitdaging iemand?
nu effe mn postflow wat proberen in te dijken...
nu effe mn postflow wat proberen in te dijken...
399 999 km? Jacco!!! 
ff blokje om, dan weet je t antwoord

had jacco geen twingo 1?Haas schreef:399 999 km? Jacco!!!
Ouwe tellerHaas schreef:399 999 km? Jacco!!!

Nog 1 blokkie om inderdaad

Wel een blokkie van 100.238 km, maar dan is ie er wel

weet iemand of je bij hartsant.nl ook gewoon langs kan gaan in opheusden en daar kopen wat je moet hebben? of moet je dat eerst bestellen
als je eerst moet bestellen, hoe in s hemelsnaam kan ik daar inloggen?
als je eerst moet bestellen, hoe in s hemelsnaam kan ik daar inloggen?
Volgens mij kun je er gewoon langs, maar stuur voor de zekerheid een mailtje:
info@hartsant.nl
Kun je gelijk vragen hoe je moet inloggen
info@hartsant.nl
Kun je gelijk vragen hoe je moet inloggen

juist een mail gestuurd naar hartsant.
en ook even gemaild naar de verzekeraar met de vraag hoe het zit met motorconversies...
als alles wat meezit heb ik binnenkort een twingo dci
en ook even gemaild naar de verzekeraar met de vraag hoe het zit met motorconversies...
als alles wat meezit heb ik binnenkort een twingo dci

Spoorverbreders die breder zijn hebben een naafring in het midden. Deze die ik heb liggen zijn incl lange bouten en een naafring voor je naafgat.tut schreef:letterlijk, dan hangen mn velgen niet hard genoeg op mn as, en hangen ze enkel vast met de bouten, zonder echt center, wat niet echt altijd even ideaal is..Haas schreef:uh....tut schreef: ik zou wel willen, maar daar is mn as te kort voor, en dan loopt ie slecht...???
mja, een paar weken geleden had het nog interessant geweest, maar nu heb ik al 50 euro uitgegeven aan verbreders, en is meer eigenlijk niet meer echt nodig.Chris@R5 schreef:Spoorverbreders die breder zijn hebben een naafring in het midden. Deze die ik heb liggen zijn incl lange bouten en een naafring voor je naafgat.tut schreef:letterlijk, dan hangen mn velgen niet hard genoeg op mn as, en hangen ze enkel vast met de bouten, zonder echt center, wat niet echt altijd even ideaal is..Haas schreef:uh....tut schreef: ik zou wel willen, maar daar is mn as te kort voor, en dan loopt ie slecht...???
in t vervolg toch maar iets harder letten op de ET waarde

juist een email gehad van de lokale tuningwinkel: zij gaan zien wat de beste prijs is die ze kunnen vragen voor witte pinkers 
t zou waarschijnlijk ietsje duurder zijn dan hartsant, maar spaart mij wel verzendingskosten of benzine uit.

t zou waarschijnlijk ietsje duurder zijn dan hartsant, maar spaart mij wel verzendingskosten of benzine uit.
Daar heb ik ze besteld! En kan ze vlakbij m'n huis ophalen 

bij hartsant kan je ook gewoon ophalen. althans zo is mij zonet gemeld.
als ik ooit in de buurt ben ...
maar eerst zien of mn lokale tuningwinkel iets kan leveren
als ik ooit in de buurt ben ...
maar eerst zien of mn lokale tuningwinkel iets kan leveren

Inloggen is niet zo moeilijk... Aanmelden om te kunnen inloggen echter wel 

k wist dat ik iets vergeten was...Jacco Osté schreef:Ook al vernomen hoe je moet inloggen?
Hoe heb jij je aangemeld dan?Wilma schreef:Inloggen is niet zo moeilijk... Aanmelden om te kunnen inloggen echter wel

Kleinigheidje hou je hetut schreef:k wist dat ik iets vergeten was...Jacco Osté schreef:Ook al vernomen hoe je moet inloggen?

Als het goed is kan Wilma het ons uitleggen

Even om het iedereen mee te delen:
ik heb me rijbewijs.....
ja.....in 1 keer.... voorlopig heeft mijn vriendin al die tijd in de twingo gereden alleen daar komt verandering in
ik natuurlijk af en toe stiekum
Heb trouwens wel weer een raar probleempje.... we hebben van de week de klem die je uitlaat achter je kat vastzet vervangen aangezien deze beetje los zat..... maar nog steeds heb ik het idee dat hij ergens in de buurt van de kat lekt... hij maakt een beetje een raar geluidje...
ik heb me rijbewijs.....
ja.....in 1 keer.... voorlopig heeft mijn vriendin al die tijd in de twingo gereden alleen daar komt verandering in

ik natuurlijk af en toe stiekum

Heb trouwens wel weer een raar probleempje.... we hebben van de week de klem die je uitlaat achter je kat vastzet vervangen aangezien deze beetje los zat..... maar nog steeds heb ik het idee dat hij ergens in de buurt van de kat lekt... hij maakt een beetje een raar geluidje...