ACT: Twingo I
-
hier mijn ex audio zonder achterbank nu in de twingo van kevin vlot uit nederland
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y233/t ... instal.jpg[/img]
en hier de audio van mijn vrouwtje, deze heeft wel de achterbank zitten
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y233/t ... ell/12.jpg[/img]
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y233/t ... instal.jpg[/img]
en hier de audio van mijn vrouwtje, deze heeft wel de achterbank zitten
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y233/t ... ell/12.jpg[/img]
spijtig genoeg blijft mn twingo toch maar klein ...Chris@R5 schreef:Het snelst groeiende topic van de RTC site
EDIT: hoewel, mn achterwielen zijn vandaag wel 6 mm verder van elkaar weggegroeid... en dat hebben ze al eens eerder gedaan....
Combinatietang, lukt het vast welChris@R5 schreef:Is de antenne er ook makelijk af te krijgen, want recht eraf draaien lukt me niet. Moet dat even van binnenuit de spiegel?

Ding zit een beetje vastgerot waarschijnlijk

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ik heb nog twee spoorverbreders liggen van 2cm per stuk als je nog breder wiltut schreef:spijtig genoeg blijft mn twingo toch maar klein ...Chris@R5 schreef:Het snelst groeiende topic van de RTC site
EDIT: hoewel, mn achterwielen zijn vandaag wel 6 mm verder van elkaar weggegroeid... en dat hebben ze al eens eerder gedaan....

ik zou wel willen, maar daar is mn as te kort voor, en dan loopt ie slecht...Chris@R5 schreef:Ik heb nog twee spoorverbreders liggen van 2cm per stuk als je nog breder wiltut schreef:spijtig genoeg blijft mn twingo toch maar klein ...Chris@R5 schreef:Het snelst groeiende topic van de RTC site
Ik heb net even onder mijn auto gekeken, nou kan ik dus 2 van die stukje vindenJacco Osté schreef: Waarschijnlijk bedoelen ze het hoekje waar ik ook mijn banden op kapot gereden heb...
Net onder de bumperbevestiging zit nog een extra stukje metaal, dat sneed bij mij in mn banden.
1 klein stukje metaal wat net overloopt van mijn spatbord en bumper en is redelijk scherp. En wat dieper naar binnen (meer onder mijn achterbumper), waar nog een flinke stuk bol stuk ijzer hangt maar niet echt scherp is..!
Welk stukje is het dan eigenlijk? voordat ik heel mijn ophanging wegslijp

kga denk over 2 maanden aan m'n kofferbak beginnen
heb nu genoeg inspiratie opgedaan en weet nu ook wat ik wil 
heb nog geen tekeningen ofzo maar weet wel wat ik wil
iig m'n woofers upside down 
en achterbank gaat er toch uit heb ik besloten.... werkplaats van m'n vaders werk magk gebruiken!!! zaagtafels en alles dus komt helemaal goed denk
op mijn werk hebben ze nix in de houtbewerking alleen metaal dusjah... en een ketting kan je niet echt in zo'n project gebruiken
of je wilt iets mechanisch gaan maken ook wel leuk alleen iets te veel werk denk

heb nog geen tekeningen ofzo maar weet wel wat ik wil

en achterbank gaat er toch uit heb ik besloten.... werkplaats van m'n vaders werk magk gebruiken!!! zaagtafels en alles dus komt helemaal goed denk

op mijn werk hebben ze nix in de houtbewerking alleen metaal dusjah... en een ketting kan je niet echt in zo'n project gebruiken

of je wilt iets mechanisch gaan maken ook wel leuk alleen iets te veel werk denk

Ik denk dat het makkelijker is als ik een foto maakRontwingo schreef:Ik heb net even onder mijn auto gekeken, nou kan ik dus 2 van die stukje vindenJacco Osté schreef: Waarschijnlijk bedoelen ze het hoekje waar ik ook mijn banden op kapot gereden heb...
Net onder de bumperbevestiging zit nog een extra stukje metaal, dat sneed bij mij in mn banden.![]()
1 klein stukje metaal wat net overloopt van mijn spatbord en bumper en is redelijk scherp. En wat dieper naar binnen (meer onder mijn achterbumper), waar nog een flinke stuk bol stuk ijzer hangt maar niet echt scherp is..!
Welk stukje is het dan eigenlijk? voordat ik heel mijn ophanging wegslijp
Zal zo ff voor je kijken

uh....tut schreef:ik zou wel willen, maar daar is mn as te kort voor, en dan loopt ie slecht...Chris@R5 schreef:Ik heb nog twee spoorverbreders liggen van 2cm per stuk als je nog breder wiltut schreef:spijtig genoeg blijft mn twingo toch maar klein ...Chris@R5 schreef:Het snelst groeiende topic van de RTC site

Ikke welRontwingo schreef:Thanks, wilde er zelf ook al een foto van maken, maar heb geen digi.Jacco Osté schreef: Ik denk dat het makkelijker is als ik een foto maak
Zal zo ff voor je kijken![]()

Ik loop ff naar buiten

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
http://www.156.com/Wilma schreef:156
Niemand?Jacco Osté schreef:Iemand die weet of dit past op een oud type:
[img]http://images.speurders.nl/images/17/17 ... 3399_1.jpg[/img]
Frontpaneel Twingo 1999

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Haas schreef:uh....tut schreef:ik zou wel willen, maar daar is mn as te kort voor, en dan loopt ie slecht...Chris@R5 schreef:Ik heb nog twee spoorverbreders liggen van 2cm per stuk als je nog breder wiltut schreef:spijtig genoeg blijft mn twingo toch maar klein ...Chris@R5 schreef:Het snelst groeiende topic van de RTC site
EDIT: hoewel, mn achterwielen zijn vandaag wel 6 mm verder van elkaar weggegroeid... en dat hebben ze al eens eerder gedaan....???

wa moje durmee?Jacco Osté schreef:Niemand?
sow...anders maak je ff een fotoJacco Osté schreef:Sorry voor de crappy foto
Bovenste hokje is het randje wat de groef in mijn band (onderste hokje) heeft veroorzaakt![]()

Mn koplampen er netjes en zonder ringen inzettenHaas schreef:wa moje durmee?

(Nieuw type koplampen op oud model past niet lekker

Ik zei toch sorryHaas schreef:sow...anders maak je ff een foto![]()

tja.. wat moet je d'r mee kzou ut ook wel eens willen weten
of je moet de vorm van je front moeten gaan veranderen en een ander paar lampen enzo erin gaan doen van een andere auto of ander merk 
maar voor de rest zou ik het ook niet weten????
VERTEL VERTEL
moet je wel een mega idee hebben d'r mee

maar voor de rest zou ik het ook niet weten????
VERTEL VERTEL

moet je wel een mega idee hebben d'r mee

Jacco Osté schreef:Mn koplampen er netjes en zonder ringen inzettenHaas schreef:wa moje durmee?
je was me weer voor

maar ik was dus ook mssn van plan om audi grepen erin te maken en vleugeldeuren!!!!
wat denk je kom ik op site van twingo24.de staat er al eentje... (iig in de maak)

Laatst gewijzigd door DxRsd op do 16 feb 2006 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo ernstig is het allemaal niet hoor
Ik vermoed dat zo'n deel van een nieuwer type iets verder achterover staat...
Nu zitten mn lampen dus op hoogte, door middel van een paar ringen onder de bevestiging...
Ik heb het liever iets netter

Ik vermoed dat zo'n deel van een nieuwer type iets verder achterover staat...

Nu zitten mn lampen dus op hoogte, door middel van een paar ringen onder de bevestiging...
Ik heb het liever iets netter

ahaJacco Osté schreef:Mn koplampen er netjes en zonder ringen inzettenHaas schreef:wa moje durmee?

DxRsd schreef:Jacco Osté schreef:Mn koplampen er netjes en zonder ringen inzettenHaas schreef:wa moje durmee?
je was me weer voor![]()
![]()
maar ik was dus ook mssn van plan om audi grepen erin te maken en vleugeldeuren!!!!
wat denk je kom ik op site van twingo24.de staat er al eentje... (iig in de maak)
![]()
grrrrrrrrrrrrr haat dat
![]()
iedereen zegt wel dat ik niet naar een ander moet kijken als ik het mooi vind dat ik het moet doen maar toch... vind het nix als iemand anders psies het zelfde heeft alleen andere kleur dan wilk ut al niet meer

Die zijn al ver gevorderd gisterenDxRsd schreef:ej jacco wat doe jij hier op het forum ga eens snel beginnen aan je deurpanelen![]()
hehehehe

Strakkies ff mee verder

Euhm... Vraag en antwoord spelletje met jezelf?DxRsd schreef:iedereen zegt wel dat ik niet naar een ander moet kijken als ik het mooi vind dat ik het moet doen maar toch... vind het nix als iemand anders psies het zelfde heeft alleen andere kleur dan wilk ut al niet meer

Wat doe je dan met booskijkers? Maak er dan scheelkijkers van

Je wilde een strakke achterklep? Moet je eens kijken hoeveel er daarvan rondrijden in Duitsland

Zelf maken... Dan weet je (bijna) zeker dat niemand het heeft

tsja, hoe lelijker je m maakt........................niemand wil t dan meer, ben je vanzelf uniek 

Je doelt nu op mn motorkap en achterklep?Haas schreef:tsja, hoe lelijker je m maakt........................niemand wil t dan meer, ben je vanzelf uniek

ik zeg nix...

ik ben al bezig met triestkijkersJacco Osté schreef: Wat doe je dan met booskijkers? Maak er dan scheelkijkers van![]()

Dan zet ie er maar andere koplampen intut schreef:ik ben al bezig met triestkijkersJacco Osté schreef: Wat doe je dan met booskijkers? Maak er dan scheelkijkers van![]()

Gewoon een clio front erop ofzo