Jacco Osté schreef:BitchLuco/Alpine-racer schreef:die was je ff vergeten Jacco![]()
![]()
![]()

Jacco Osté schreef:BitchLuco/Alpine-racer schreef:die was je ff vergeten Jacco![]()
![]()
![]()
GezelligRobert-Jan schreef:Ik kom ook ff een rondje karten
Jammer, misschien volgende keerKim [meganerat] schreef:uhmmm, ik kan deze ronde helaas niet mee![]()
maar 16 t/m 30 april is er de mogelijkheid om bij de uithof in denhaag te karten op de 400m ijsbaan . daar dit niet altijd mogelijk is is het misschien goed om deze data te onthouden of er iets mee te doen. zie voor verdere info http://www.deuithof.nl .
JammerRonnie Detmers schreef:Ik red het helaas niet om te komen Jacco, weekje later was me beter uit gekomen, maar jah tis niet anders
Ik mag met Chris meeJacco Osté schreef:GezelligRobert-Jan schreef:Ik kom ook ff een rondje karten![]()
Hesselgouda schreef:Ik weet waar jij eigenlijk om vraagt!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
you've got my number!!!!
Dat zijn goeie berichten LexLex schreef:Misschien kom ik wel effe kijken, kijken of ik onder die verjaardag uit kan of daar eerder weg kan
Ja mijn oom is jarig en Ellen heeft er geen zin in, dus zij gaat ergens anders heenRobert-Jan schreef:Dat zijn goeie berichten LexLex schreef:Misschien kom ik wel effe kijken, kijken of ik onder die verjaardag uit kan of daar eerder weg kan
SasjeSuper5 schreef:En wat gaat Sasje doen op zaterdag??? Masters of Hardcore!!!![]()
Je kunt daar ook eten, alleen weet ik niet precies wat je er kunt eten, en wat het moet kostenHesselgouda schreef:@ Jacco weet jij een leuk tentje in de buurt??
Jacco Osté schreef:
Jammer, misschien volgende keer
Sjees, in April is het al druk met de meetings![]()
Ik zal het ff doornemen
Bedankt![]()
![]()
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijnLuco/Alpine-racer schreef:was een toppie avond![]()
![]()
![]()
Ik kan het in mn eentje niet zo gezellig maken hoorLuco/Alpine-racer schreef: bedankt jacco was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn er ook en die verwacht ik ook hier nog wel
![]()