ben der vorig jaar mei in de buurt in centerparks geweest..wat je alleen al in de omgeving ziet rijden daar..

Merijn schreef:Voor de mensen die even willen kijken hoe de baan gaat en in welke versnelling ze de bochten moeten nemen:
http://s9.yousendit.com/d.aspx?id=0GNJY ... FEKS1MGOV2
54 MB, maar 200% de moeite waard!
Hier kijk je om naar een Porsche, daar zijn het er zoveel dat het vervelend wordt. Net als al die M3 CSL's.Paul1916v schreef:![]()
![]()
ben der vorig jaar mei in de buurt in centerparks geweest..wat je alleen al in de omgeving ziet rijden daar..![]()
Ik ga rookgordijnen leggen met de Coupé.Frank M schreef:Met welke auto ga je nu dan rijden Martijn? Je bent de MegII toch kwijt?
Ik ben er toen ook geweest. De 5-rondenkaart was wel dezelfde prijs.Merijn schreef:Met welke auto je ook gaat, het is gewoon super!Ik heb er ook alleen maar met een Clio dCI (100 PK) overheen gecruised. Die dag was het F1-circuit trouwens gekoppeld aan de Nordschleife. Maakt het net effe wat vetter... Maar helaas ook een heel stuk duurder.
precies..je komt gewoon ff een rijtje TVR's tegen die op weg zijn naar huis..Martijn *Baccara* schreef:Hier kijk je om naar een Porsche, daar zijn het er zoveel dat het vervelend wordt. Net als al die M3 CSL's.Paul1916v schreef:![]()
![]()
ben der vorig jaar mei in de buurt in centerparks geweest..wat je alleen al in de omgeving ziet rijden daar..![]()
![]()
De kick van het zelf rijden is geweldig, na 1 rondje heb ik het zweet op het voorhoofd staan. En dat zonder (onaanvaardbare) risico's te nemen (met m'n lease-auto) Zonder meer verslavend.
Ik zag laatst op een foto dat ik er voor het eerst in 1999 gereden heb. En het blijft trekken.
*belt navigator af*SasjeSuper5 schreef:Hallow lieve mensen!!
Het lijkt me echt een supergaaf weekendje, en het valt ook nog es precies voor me weekje meivakantie!!Daarom zou ik heel graag meegaan, maar ik durf het eerlijk gezegd niet aan om met mij gebakje zo'n eind te rijden. Het kan misschien best, maar neem het risico liever niet. En ik ga al helemaal niet met mijn auto over de ring! Kan misschien ook wel, maar doe het liever niet. Ik zou dolgraag een rondje proberen, maar die 1.4 van mij doe ik het maar niet aan...
![]()
Daarom mijn vraag aan jullie: zoek je nog een leuke, gezellige partner/navigator van het vrouwelijk geslacht![]()
(klinkt heel fout, ik weet het...)
Ik stel mij beschikbaar en zou het al helemaal te gek vinden als ik dan ook mag rijden af en toe!!![]()
Dus, pm, mail, fax, stuur een postduif en laat je horen![]()
-x- Sasje
niet iedereen is net als jou opa!!Luco/Alpine-racer schreef:ik stel mij beschikbaar
hier komen reacties op![]()
![]()
![]()
![]()
vast wel, daarom meld ik het even
*belt navigator af*
![]()
Dat moet toch te regelen zijn.
nee jammer genoeg niet want dan zag de wereld er een stuk beter uit mutsieeeeeeSasjeSuper5 schreef:niet iedereen is net als jou opa!!Luco/Alpine-racer schreef:ik stel mij beschikbaar
![]()
![]()
![]()
op een ouwe fiets\moet je het leren sasSasjeSuper5 schreef:of een stuk ouwer
ik heb altijd al een snor gewildLuco/Alpine-racer schreef:nee jammer genoeg niet want dan zag de wereld er een stuk beter uit mutsieeeeeeSasjeSuper5 schreef:niet iedereen is net als jou opa!!Luco/Alpine-racer schreef:ik stel mij beschikbaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tredk je pitspoezenpakkie maar aanSasjeSuper5 schreef:me R5 uit 87 vind ik ook wel prima
das afgesproken als ik het haal huur ik later een box en kom jij in een pitspoezenpakkie voor een fotosessieSasjeSuper5 schreef:alleen als je je licentie haalt en een pitsbox huurt
gereedscahp heb ik zelfSasjeSuper5 schreef:neeeeej!! gereedschap, olie, smeerboel...mijn lievelingsspeelgoed
hier ging het om...SasjeSuper5 schreef:Hallow lieve mensen!!
Het lijkt me echt een supergaaf weekendje, en het valt ook nog es precies voor me weekje meivakantie!!Daarom zou ik heel graag meegaan, maar ik durf het eerlijk gezegd niet aan om met mij gebakje zo'n eind te rijden. Het kan misschien best, maar neem het risico liever niet. En ik ga al helemaal niet met mijn auto over de ring! Kan misschien ook wel, maar doe het liever niet. Ik zou dolgraag een rondje proberen, maar die 1.4 van mij doe ik het maar niet aan...
![]()
Daarom mijn vraag aan jullie: zoek je nog een leuke, gezellige partner/navigator van het vrouwelijk geslacht![]()
(klinkt heel fout, ik weet het...)
Ik stel mij beschikbaar en zou het al helemaal te gek vinden als ik dan ook mag rijden af en toe!!![]()
Dus, pm, mail, fax, stuur een postduif en laat je horen![]()
-x- Sasje