hoezo? je kan ook netjes iemand inhalen hoorjochem de haas schreef:Ik weet het nu al het word een mooi zooitje

hoezo? je kan ook netjes iemand inhalen hoorjochem de haas schreef:Ik weet het nu al het word een mooi zooitje
ja met beuken kan iedereen winnen, das een teken van zwaktejochem de haas schreef:Dat zou kunnen
Ieder nadeel heb zijn voordeeljochem de haas schreef:Beter met beuken
elke 5 kilo scheelt 0,2 sec met dezelfde kart en hetzelfde kaliber stuurmanLex schreef:Dat gewicht kan je benutten als je meer bochten snelheid wil maken, een klein en licht iemand is niet altijd sneller weet ik uit ervaring
mietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeRobert-Jan schreef:Eerst maar is zien of ik wel ga
Doen we op de openbare weg ookLuco/Alpine-racer schreef:elke 5 kilo scheelt 0,2 sec met dezelfde kart en hetzelfde kaliber stuurmanLex schreef:Dat gewicht kan je benutten als je meer bochten snelheid wil maken, een klein en licht iemand is niet altijd sneller weet ik uit ervaring
we houden het wel netjes he, inhalen zonder te beuken is veel knapper
Heb zaterdag nog een leuk klusje te doen een kart maken van me eigen autoLuco/Alpine-racer schreef:mietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeRobert-Jan schreef:Eerst maar is zien of ik wel ga![]()
is goed lex neem ik volgende keer de patrol mee en gaan we beuken okLex schreef:Doen we op de openbare weg ookLuco/Alpine-racer schreef:elke 5 kilo scheelt 0,2 sec met dezelfde kart en hetzelfde kaliber stuurmanLex schreef:Dat gewicht kan je benutten als je meer bochten snelheid wil maken, een klein en licht iemand is niet altijd sneller weet ik uit ervaring
we houden het wel netjes he, inhalen zonder te beuken is veel knapper![]()
Wel jammer dat ik niet kan
en met de kart wel, flauw hoorLex schreef:mafkees
Doe dat maar niet, moet nog op vakantie met de 19