Hallo allemaal .. ik ben Jeroen Pasman , ik woon in Warmond en ik vaar met modelbouw race boten .. wat heeft dat nu met een auto te maken zul je wel denken .. ik rijdt nu een VW polo en die wordt een beetje te klein . nu rijd mijn vader al 30 jaar renault en ik vond dat ook altijd heerlijke auto.s ik heb nu een paar grote laguna.s gezien en aangezien mijn budget niet heel hoog is kan ik nog geen grand tour aanschaffen maar wel het model wat er voor zat .. ook die vind ik erg mooi maar ik wil graag weten hoe groot de kofferbak is .. ik kan het nergens vinden ... iemand enig idee ? is voor mij wel belangrijk ivm het vervoor van mijn boten ..
Met groetjes , Jeroen
afmetingen laguna 2000
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
hallo pierre . ik moet kennelijk nog veel leren . een 5 ?? de bedoeling is juist dat ik met 2 volwassenen voorin en 2 kids achterin naar de vaarplas toe kan en de boot dus achterin . boot is groot 135 cm lang en 30 cm breed . en 20 cm hoog .. past dat diagonaal ? in andere woorden .hoe groot is de koffer ruimte in CM ..?
Jeroen
Jeroen
-
- Contacteer:
Haha IWI .. ja ze zijn nu nog klein .. dus op een plek gaat wel lukken .. het gaat overigens over een laguna break .. dus waarschijnlijk heb ik wel ruimte genoeg . vreemd dat ik toch nergens online een paar afmetingen kan vinden van die auto .. ik ga woensdag avond proef rijden .
Jeroen
Jeroen
Voglens mij lukt dat ook wel. Stukje karton meenemen met die maat als je naar een gaat kijken is geen slecht plan.
Ik kreeg in de 19 een doos met tentpalen die 3meter lang zijn, dus de helft was in mijn geval geen punt
Ik kreeg in de 19 een doos met tentpalen die 3meter lang zijn, dus de helft was in mijn geval geen punt

-
- Contacteer:
woensdag avond even een test rit gemaakt en de boel ingemeten .. sjonge wat een ruimte achterin .. passen wel 2 boten naast elkaar .. prima dus .. we hebben besloten om de auto te kopen .. maandag ga ik em halen ..
Jeroen
Jeroen