LotuzClioWilliams schreef:Sommige verkopers zou je idd wel even willen [img]http://www.springfield-shopper.de/Main/Smilies/p17.gif[/img]

LotuzClioWilliams schreef:Sommige verkopers zou je idd wel even willen [img]http://www.springfield-shopper.de/Main/Smilies/p17.gif[/img]
Niet van Renault zelf, voor zover ik weet.LotuzClioWilliams schreef:Bestaat dat, een GTT interieur (dus niet Baccara) in leer?Luco/Alpine-racer schreef:ik heb een perfect interieur, maar wil graag leer
canonballmanmadtraxx schreef:niemand die weet waar ik aan een goed gtt blok kan komen?
Ik heb er nog wel eentje.madtraxx schreef:niemand die weet waar ik aan een goed gtt blok kan komen?
100.000madtraxx schreef:standaard? hoeveel dkm erop?Riël schreef:Ik heb er nog wel eentje.madtraxx schreef:niemand die weet waar ik aan een goed gtt blok kan komen?
niemand?white gtt power schreef:ik ga dus geen open luchtfilter zetten, want kan voor 65 een luchtfilterkast kopen (want die was er niet bij) + een K&N vervangingselement.
nu wou ik ook een andere uitlaat vanvoor tot achter zetten, dus downpipe,buis en demper.
wat zijn zo de beste merken van uitlaten en wat kost zo een volledige lijn ongeveer?
Zo spreek je jezelf wel aardig tegen...465ex is te duur, maar je wil wél een mongoose, powersprint of devil uitlaat? En dat incl. downpipe? Dan is 465ex nog relatief goed te doen ook!white gtt power schreef:das veel te duur enzo, ik wil een gekend merk zoals, mongoose, powersprint, devil ofzo, maar kwil wat bevindingen van andere GTT gebruikers.
kwil een volledige systeem vanvoor tot achter wat me ook een lichte vermogenstoename oplevert.
Ik heb 'm voor 200 euri 2de hands gekocht via MP,in nieuwstaat,komt onder inbeslag genomen 5gt vandaan,sticker was nog niet eens v/d demper gebrandAREXSTYLE schreef:@Florus: waar heb jij die systeem vandaan? Ik ben zelf ook wel op zoek...is dat trouwens vanaf de turbo (incl. downpipe)?
Florus schreef:Ik heb 'm voor 200 euri 2de hands gekocht via MP,in nieuwstaat,komt onder inbeslag genomen 5gt vandaan,sticker was nog niet eens v/d demper gebrandAREXSTYLE schreef:@Florus: waar heb jij die systeem vandaan? Ik ben zelf ook wel op zoek...is dat trouwens vanaf de turbo (incl. downpipe)?![]()
Is de einddemper en de middenpijp+haakse bocht omhoog,dus zonder downpipe, die heb 'k zelf gemaakt
Op de site van BB performance staat ie voor 339 euro,anders moet je ff bij MB informeren,die kan 'm waarschijnlijk ook wel leveren
jou bakkie moet nu toch ook al stilletjes aan beginnen vliegen, welke mods heb je allemaal gedaan?Florus schreef:Ik heb 'm voor 200 euri 2de hands gekocht via MP,in nieuwstaat,komt onder inbeslag genomen 5gt vandaan,sticker was nog niet eens v/d demper gebrandAREXSTYLE schreef:@Florus: waar heb jij die systeem vandaan? Ik ben zelf ook wel op zoek...is dat trouwens vanaf de turbo (incl. downpipe)?![]()
Is de einddemper en de middenpijp+haakse bocht omhoog,dus zonder downpipe, die heb 'k zelf gemaakt
Op de site van BB performance staat ie voor 339 euro,anders moet je ff bij MB informeren,die kan 'm waarschijnlijk ook wel leveren
Kan je eff uit de droom helpen, maar zo snel nemen je PK's echt NIET toe...white gtt power schreef: jou bakkie moet nu toch ook al stilletjes aan beginnen vliegen, welke mods heb je allemaal gedaan?
je zal zeker wel een 130-140 pk aan de wielen hebben nu.
Isda die knakker met die dubbele weber van een Lancia? Wat is z'n modlijst dan.. wil ik wel es weten.white gtt power schreef:men maat heeft toch 200 + pk op de wielen met zen 1400 cc'tje. heeft wel enkele mods meer