Clio16vTR weer standaard.

Vertel hier alles over je project.
-PAZ-
Über-Spammer

~Haas~ schreef:jammer alleen dat er nu zo'n gat zit achter....trommels is ongeveer kleiner dan het hart van de velg :S

verder staat t wel grappig :)

velgen zijn erg mooi, maar idd dat is vaak wel een nadeel dat bij grote wielen je remmen zo klein lijken, ik ben zelf altijd wel liefhebber van een velgje vol
R5GTT. Drive it like you stole it
Clio16vTR

Er komen nog andere remmerij onder. Schijven rondom. Dit is een projectje voor de toekomst.

Of er komt een andere auto tussen de velgen. RS-je of zoiets, maar dat duurt nog wel effe wil eerst lekker verder sturen met de huidige clio.

PS: Is het uberhaubt wel mogelijk om er schijven ipv trommels op te zetten? En waar moet ik dan zoal om denken?
Haas
Car: Megane RS

ik gok: as van een RS eronder, deze eronder uit :)
-PAZ-
Über-Spammer

is idd wel mogelijk om trommels te vervangen door schijven, dat is al vaak genoeg gedaan, let wel op dat je dan ook een hoofdremcilinder mee vervangt
R5GTT. Drive it like you stole it
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

paz-maniac schreef:is idd wel mogelijk om trommels te vervangen door schijven, dat is al vaak genoeg gedaan, let wel op dat je dan ook een hoofdremcilinder mee vervangt
Want??
Clio16vTR

Ben in de tussentijd ook maar eens begonnen met mijn "nieuwe" achterbumper.

De had ik besteld bij cartrend, en kwam behoorlijk gehavend bij mij thuis aan via de vrachtpost.

Heb nog wel gebeld met Cartrend, maar deze zei dat ik me moest redden aangezien dit een relatief goedkope bumper was en dus ook slechte kwaliteit.

Ben dus al lekker bezig geweest met polyesterplamuur om de bumper weer goed te krijgen. Moet nu nog het gat waar de unit van de kentekenverlichting in komt en de bumper moet ik nog recht zien te krijge aangezien deze ook nog eens schuin naar links afloopt. Dit ga ik oplossen door polyestermatjes er op te leggen.

Foto's zullen nog wel volgen.
Martijnberk
Contacteer:

goede service zeg, een bumpertje kost al gauw 2 a 300,-? en dat moet dan slechte kwaliteit zijn?????

ik had heengereden en de bumper door hun strot heengeduwd~!
Sjoerd B

Ja idd, dit is geen service ja!
Flink aanpakken zulke apekoppen!!!!!!
Haas
Car: Megane RS

dat had ik niet geaccepteerd, maar goed...

maak eens ff wat pics en post die! :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Sjezus... Wat een afzetters. Ik zou terug gaan en mijn geld terug eisen!
Clio16vTR

Merijn schreef:Sjezus... Wat een afzetters. Ik zou terug gaan en mijn geld terug eisen!
Ben zelf al begonnen met de bumper te redden. En ik moet zeggen dat het allemaal wel goed gaat.
Is ook de eerste keer voor mij dat ik iets moet herstellen en vind het nog leuk werk ook. :smoke: Alleen dat wachten tot dat de poly. plamuur droog is, is zo vervelend. :smoke:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

En Cartrend staat toch wel goed bekent in het Tuning wereldje toch??
peter5GTTurbo
Contacteer:

Clio16vTR schreef: Alleen dat wachten tot dat de poly. plamuur droog is, is zo vervelend. :smoke:
Daar hebben ze nou bier voor uitgevonden. :beer: schuurse
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ron(nie) schreef:En Cartrend staat toch wel goed bekent in het Tuning wereldje toch??
Bij mij niet, na het zien van deze foto's! :@
Clio16vTR

Ron(nie) schreef:En Cartrend staat toch wel goed bekent in het Tuning wereldje toch??
Bij mij nu niet meer...
Clio16vTR

peter5GTTurbo schreef:
Clio16vTR schreef: Alleen dat wachten tot dat de poly. plamuur droog is, is zo vervelend. :smoke:
Daar hebben ze nou bier voor uitgevonden. :beer: schuurse
Dan wordt het wel een duur bumpertje met al dat bier en wachten... :beer: (*hips) :lol:
Heb er gelukkig wel mooi weer bij.

Volgende item op het lijstje zijn de sideskirts. hopelijk zijn die wel zonder enige problemen te leveren, maar niet bij cartrend natuurlijk.
Voor 2 oktober wil ik hem wel afhebben als ik hem mee neem naar Automaxx PE 5 te Assen :wink:

Zal binnenkort wel even een paar foto's posten van hoever ik gevorderd ben en het resultaat is iig een heel stuk beter dan het eerst was je kunt er al niks meer van zien.
Sjoerd B

Post es een paar foto's als je wilt?
Ben gek op :foto:
En omdat ik zelf ook nog steeds zoekende ben naar bodykit, wil ik graag ideeën opdoen bij andere autotjes. ;-)
Maar geen achterbumper bij cartrend vandaan dus!!!!
PatrickG

Echt lullig dat je dit wordt geflikt!

Gelukkig vind je het leuk om te maken, succes ermee!
Gabri van der Veen
Über-Spammer

waarom gaat alles de verkoop in?
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Remco T.
Contacteer:

idd.. daar ben ik ook heel benieuwd naar..
Remy

Nog 1, ik wilde al bijna reageren voor de achterbumper. Maar na dit verhaal gelezen te hebben, wil ik wel graag meer info over het hoe en het wat. :) :) :)
Tom
Moderator
Car: MB

Merijn schreef:
Bij mij niet, na het zien van deze foto's! :@
Nick (moeders arosa) werkte toch daar? Als ik dit zo zie had ik toch ook effe langs gegaan. dit is geen kwestie van goedkope bumper maar gewoon lomp mee omgegaan.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Clio16vTR

Was ik weer eens.

Ik zag dat er vragen waren waarom alles in de verkoop is gegaan.

Nou is heel simpel te verklaren. De clio ging nl de deur uit.
Maar ik heb hem nog steeds.

De achterbumper is reedsverkocht. Eigenlijk heb ik daar best wel spijt van. Heb er best veel werk van gehad en vond hem daarna ook erg mooi staan.

Op automaxx ben ik redelijk vaak aangesproken over mijn auto, maar ja dat is nu niet meer.

Ga nu binnenkort samenwonen en dat gaat bij mij voor het tunen. Hoewel het huis ook een smeerkelder heeft. dus wie weet :smoke:
Plaats reactie