K-tec producten - waar?
Ik ben toevallig op de K-tec racing website terecht gekomen, waar ik een aantal interessante producten ben tegen gekomen. Ik kan alleen geen Nederlandse importeur vinden. Iemand enig idee welk bedrijf k-tec spullen kan leveren?
jl-tuning
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
heb hem vanmiddag nog aan de lijn gehadXabre schreef:in rook opgegaan, heb ook weleens geprobeerd; maar is nergens op bereikbaar
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
probeer anders mabo ff..
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja sorry heb nog wat in bestelling staanXabre schreef:jij weer wel he![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
heeft ie wel, maar niet meer on-air. Jeroen is tegenwoordig niet meer echt bezig met het importeren van K-tec spullen en heeft zijn toko even op een laag pitje gedraaid.
Denk dat je toch het beste via MB Car Performance kan gaan werken.
Denk dat je toch het beste via MB Car Performance kan gaan werken.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik denk dat je bij Mabo idd meer kans hebt, MB is meer van BBperformance
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Bedankt voor de info (y) Ik weet nu iig waar ik moet zijn 

-
- Contacteer:
ja gewoon maarten van mabo bellen
Of gewoon bestellen bij K-tec en op laten sturen; wat is daar op tegen ? Bundeling van aankopen geeft lagere verzendkosten (en als je belt soms nog wat korting ook
)
Handige van hun site is dat je op topic kunt zoeken ipv op merk van onderdelen; dat laatste vind ik zelf mega irritant: als je niet weet welk merk je voor sommige zaken moet hebben kom je dus niet waar je wezen wil. Dat vind ik bij K-tec Racing dus echt toppie: handige rubricering, overzichtelijk opgesteld. Kortom: een webshop zoals het hoort in mijn ogen.

Handige van hun site is dat je op topic kunt zoeken ipv op merk van onderdelen; dat laatste vind ik zelf mega irritant: als je niet weet welk merk je voor sommige zaken moet hebben kom je dus niet waar je wezen wil. Dat vind ik bij K-tec Racing dus echt toppie: handige rubricering, overzichtelijk opgesteld. Kortom: een webshop zoals het hoort in mijn ogen.

-
Net genoeg korting om je telefoonkosten te compenseren?Lionheart schreef:Of gewoon bestellen bij K-tec en op laten sturen; wat is daar op tegen ? Bundeling van aankopen geeft lagere verzendkosten (en als je belt soms nog wat korting ook)

En nog wel iets meer

(maar het blijft best prijzig zo alles bij elkaar)
Mja ik weet niet of iedereen zoveel als jou besteldLionheart schreef:![]()
En nog wel iets meer![]()
(maar het blijft best prijzig zo alles bij elkaar)

-
Anders bestelt hij voortaan toch namens de gehele RTC? 

Tsja, beter ff sparen en het meteen goed doen dan een beetje aan rommelen is mijn motto
Bovendien vind ik dat ze veel mooie spullen hebben. Binnenkort te bezichtigen in dit theater
Zodra de rolkooi er kompleet in zit (is nu bijna af) gaat het onderstel er onder. Dan gaan we beginnen om de scheepslading uit Engeland te monteren
Heb er zin in !

Bovendien vind ik dat ze veel mooie spullen hebben. Binnenkort te bezichtigen in dit theater
Zodra de rolkooi er kompleet in zit (is nu bijna af) gaat het onderstel er onder. Dan gaan we beginnen om de scheepslading uit Engeland te monteren

Heb er zin in !
Als daar genoeg animo voor is, waarom niet ? Leuk voor de club-shopLotuzClioWilliams schreef:Anders bestelt hij voortaan toch namens de gehele RTC?