Temperatuurmeter Laguna break 1998
jbruggem schreef:De temp. meter in het dashboard van mijn Laguna gaat steeds naar maximum en weer terug naar 3e streep en blijft tussen deze 2 pendelen, de motor temp is steeds ok 75gr, sensor in thermostaathuis en thermostaat zijn reeds vervangen en ook het dashboard, wie weet de oplossing.
De temperatuurmeter in het dashbord loopt naar max temp en weer terug naar normale temperatuur, en blijft gedurende een autorit tussen deze 2 aanduidingen heen en weer gaan. De koelwater temperatuur is al een paar maal bij een warme motor gemeten via de computer in de garage en deze geeft steeds 75Gr aan wat de normale motor temperatuur is. dus warm lopen doet de motor niet alleen de weergave van de tempmeter is fout. Zoals eerder vermeld, is de temp sensor, thermostaat en het dashboard reeds vervangen maar de temperatuur meter in het nieuwe dashboard geeft dezelfde storing als voorheen.Tom schreef:de temp meter schommelt maar de motor temp is ok. Wat bedoel je?
-
- Contacteer:
Jongens, een maatje van me rijdt een Megane Coupe 1.6e.
Onlangs is de koppakking vervangen, daarna begon dus ook bij hem de meter te schommelen. Inmiddels zijn de temperatuursensor en de thermostaat vervangen, maar het probleem blijft.
Het massalint zou hij van het weekend even bekijken, maar zijn er nog meer ideetjes over wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Onlangs is de koppakking vervangen, daarna begon dus ook bij hem de meter te schommelen. Inmiddels zijn de temperatuursensor en de thermostaat vervangen, maar het probleem blijft.
Het massalint zou hij van het weekend even bekijken, maar zijn er nog meer ideetjes over wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Contacteer:
ja het systeem eens goed ontluchten
waarschijnlijk heb je lucht bellen in het systeem
de sensor krijgt dan weer lucht dan weer kvl
waarschijnlijk heb je lucht bellen in het systeem
de sensor krijgt dan weer lucht dan weer kvl
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break