ACT: Twingo I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Gaan steeds harder die twingo's 

-
- Über-Spammer
en dat in HeukelumJacco Osté schreef:
... wind in de rug & kroeg int zicht![]()

-
- Über-Spammer
wel naar dat proeflokaal

vraagje als ik mijn kofferbak laat cleanen
hoe kan ik dan mijn klep nog open krijgen???
want heb gister alarm laten inbouwen en die man zei dat ik dat motortje niet in mijn klep kwijt kon dus... weet iemand een andere oplossing dan elke keer achterin kruipen???
alvast bedankt

want heb gister alarm laten inbouwen en die man zei dat ik dat motortje niet in mijn klep kwijt kon dus... weet iemand een andere oplossing dan elke keer achterin kruipen???
alvast bedankt

kofferbak vol steken met versterkers en woofers, en dan kan je em laten dichtlassen ofzo.. krijg je een beter geluid en je moet er toch niet meer zijn 

klep lichtjes aanpassen dan heDxRsd schreef:jawel maar past niet in de klep is te groot voor een twingo klep
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Met je slot er uit. en je ruitenwisser ook. moet je toch altijd genoeg ruimte hebben?DxRsd schreef:gaat nietik weet niet hoe je bedoelt maar ik ga niet m'n klep verbuigen
of iets eruit halen wat erin hoort te zitten
en m'n klep kan ik dan alles strak zetten behalve m'n slot eruit en die wilk het liefste erook uit :$
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
HEb een clio en geen twingo.DxRsd schreef:dat motortje moet toch een stuk lager komen te zittenweet niet hoe jou klep in elkaar zit
![]()

Project: GTT Blue Sport
ja weet ik veel
die vent zeidat hij maar voor de halve kracht kon zorgen en niet de volle power die hij nodig heeft om uit het slot te springen 
maar heb nu een aanbetaling gedaan op een nieuwe radio dvd speler waar het front er vanafkan
en die bouw ik op de orginele plek... dusss word stukkie mooier
kan ik met m'n dash kastje ook nog wat leuks gaan doen
groot scherm erin ofzo
PLASMA

maar heb nu een aanbetaling gedaan op een nieuwe radio dvd speler waar het front er vanafkan

PLASMA

Edwin16v heeft een gecleande klep, maar of hij zo'n "spring" slot heeft weet ik niet!DxRsd schreef:heeft niemand dit dan op de club???
een gecleande achterklep???? op z'n twingo incl slot weg
Roeland had ook een gecleande klep, maar hij heeft inmiddels zijn
twingo verkocht, maar misschien kan je het nog wel vragen via mail of pm

en als je duits goed is, dan kan je het ook nog op twingo24.de vragen
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

smerige praat ook altijd

@Jacco: nog tijd gehad om langs die modelautozaak te gaan?
Die vent praat onzinDxRsd schreef:ja weet ik veeldie vent zeidat hij maar voor de halve kracht kon zorgen en niet de volle power die hij nodig heeft om uit het slot te springen

Ruimte zat, heb je die klep er wel es afgehad (Aan de binnenkant van je klep?

Meer als zat ruimte

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Als je niet weet waar het over gaat, bemoei je er dan niet meePaul1916v schreef:
smerige praat ook altijd

Jups, helemaal nix hadden ze... Er liep wel iemand die mij zou mailen, die doet ook in modellenPaul1916v schreef:@Jacco: nog tijd gehad om langs die modelautozaak te gaan?

Je hoort nog, net als de rest

*Leest terug*Jacco Osté schreef:Die vent praat onzinDxRsd schreef:ja weet ik veeldie vent zeidat hij maar voor de halve kracht kon zorgen en niet de volle power die hij nodig heeft om uit het slot te springen
Ruimte zat, heb je die klep er wel es afgehad (Aan de binnenkant van je klep?)
Meer als zat ruimte
Klep van je klep?

Ik bedoel de afdekplaat aan de binnenkant van je achterklep

maar kan je die standaard plastieken kap die er hangt niet iets verder laten naar binnen komen om ruimte te geven aan uw motortje?DxRsd schreef:heeft niemand dit dan op de club???
een gecleande achterklep???? op z'n twingo incl slot weg
edit: nevermind, net iets te laat gepost ...
Laatst gewijzigd door TheoV op do 9 feb 2006 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronnie Detmers schreef:Jacco, heb je deze 3 foto's toevallig ook in groter formaat??Jacco Osté schreef:[img]http://www.renaultonline.de/Renault-Tun ... go_/11.jpg[/img]
[img]http://www.renaultonline.de/Renault-Tun ... ngo_/3.jpg[/img]

Sorry