ACT: Twingo I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Das hard voor een twingo 

dank u. en t was trouwens 55 euro per stuk.. dus 220 euro voor 4 14" velgjes.. ik heb niet te klagenJacco Osté schreef:Mooie velgskestut schreef:k heb eindelijk foto's van mn velgjes![]()

haalt ie vlotPaul1916v schreef:Das hard voor een twingo
Dat is zeker niet veeltut schreef:dank u. en t was trouwens 55 euro per stuk.. dus 220 euro voor 4 14" velgjes.. ik heb niet te klagen

Zo'n aanbieding wil ik ook wel tegenkomen
Sjees, was de plakband in de aanbieding?Chris@R5 schreef:HahahaJacco Osté schreef:Chris@Twingo:![]()
![]()
![]()
Mooie Ferrari
Vanmiddag uitpakken

Leuk klusje erbij zo

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
dat was eigenlijk gewoon in de bandencentrale... het zijn gloednieuwe velgenWilma schreef: Dat is zeker niet veel![]()
Zo'n aanbieding wil ik ook wel tegenkomen

-
- Über-Spammer
Dat zijn de vaste woorden bij aankoop van een renault

Tuurlijk ga ik vanalles doen aan de Twingo. Deze wordt met de tijd lekker verbouwdJacco Osté schreef:Die verhalen: "Ik doe verder niets aan mn auto" gaat toch al bij niemand op... Waarom zou jij je er wel aan houden?![]()
Alleen het budget raakt eigenlijk een beetje op

je moet er het geld natuurlijk ook nog voor hebben ook...Jacco Osté schreef:Ik heb me nooit een budget gesteld, kun je er ook niet overheen![]()
Ik doe het ook rustig aan, en is het af... Doen we het gewoon nog een keer
Ik ken het
Ik wilde bij mijn aanstaande twingo (morgen ophalen
) ook weinig doen, maar ik heb al weer veelste veel in mijn hoofd wat ik er toch eigenlijk wel mee zou willen doen
En al dingen besteld terwijl ik hem nog niet eens heb..!!

Ik wilde bij mijn aanstaande twingo (morgen ophalen

En al dingen besteld terwijl ik hem nog niet eens heb..!!
Heb je gelijk in, maar als je veel zelf doet, kunnen de kosten binnen de perken blijventut schreef:je moet er het geld natuurlijk ook nog voor hebben ook...

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Dat dacht ik! Ik zei dat ik zwaar door me budget heen was en dat ik alleen maar 75 euro had. Klopt ook wel. Zelfs dat heb ik eigenlijk niet meerJacco Osté schreef:Sjit, das echt geen geldChris@R5 schreef:En ik heb ze gekocht![]()
75 euro voor veren plus dempers![]()

Maar nu issie wel verlaagd en nieuwe audio en nieuwe velgen

-
kheb men rsl-velgjes ontdaan van zijn schroefjes en bandjes en nu kunnen ze binnen voor een opknapbeurt hoogglanspolieren
zoals ze er nu bijlagen kon ik er toch niets meer voor krijgen
zoals ze er nu bijlagen kon ik er toch niets meer voor krijgen
inderdaad, maar dat neemt niet weg dat 4 goedkope velgen + banden mij al 660 euro hebben teruggezet... als er verlaging bijkomt, zit ik al op 800 euro aan onderdelen...Jacco Osté schreef:Heb je gelijk in, maar als je veel zelf doet, kunnen de kosten binnen de perken blijventut schreef:je moet er het geld natuurlijk ook nog voor hebben ook...
en dan komt er nog bij dat ik niet de technische kennis, of de voorzieningen heb om echt veel zelf te doen...
4 nieuwe banden met 13inch 7j en een verlaging komt bij mij nu op 515 eurotut schreef:inderdaad, maar dat neemt niet weg dat 4 goedkope velgen + banden mij al 660 euro hebben teruggezet... als er verlaging bijkomt, zit ik al op 800 euro aan onderdelen...Jacco Osté schreef:Heb je gelijk in, maar als je veel zelf doet, kunnen de kosten binnen de perken blijventut schreef:je moet er het geld natuurlijk ook nog voor hebben ook...
en dan komt er nog bij dat ik niet de technische kennis, of de voorzieningen heb om echt veel zelf te doen...

tsja, ik heb graag nieuwe onderdelen als het op wegligging aankomt... en ik heb al 440 aan banden uitgegeven.... en ik vond geen 14" velgjes onder de 55 per stuk en dan zit je al snel aan 660 euroChris@R5 schreef: 4 nieuwe banden met 13inch 7j en een verlaging komt bij mij nu op 515 euro.

en ik ben maar een arme student...
oh ... ok ...Chris@R5 schreef:Ik ook hoor

ik heb ook geen weekendwerk ofzo... ik kom rond met 50/maand

nou ja... ik heb niet te klagen... mijn ouders betalen mn benzine ... da's toch al iets

Dan wordt het lastiger ja.tut schreef:oh ... ok ...Chris@R5 schreef:Ik ook hoor
ik heb ook geen weekendwerk ofzo... ik kom rond met 50/maanddus zelfs RTC member worden is al een enorme investering voor mij ... zeker omdat ik vermoed dat de kortingspas niet echt veel gaat helpen in belgie...
nou ja... ik heb niet te klagen... mijn ouders betalen mn benzine ... da's toch al iets
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even een stomme vraag:
Als je stalen velgen laat verbreden dan gebeurt dat met de originele stalen velgen?? Maar stel dat je 14 inch hebt en je laat de voorvelgen 7J maken en de achtervelgen 8J, dan houdt je wel de standaard et waarde toch?? Ze zullen dus altijd iets verder naar binnen vallen dan bv onderstaande Borbet velgen??
Borbet t velgen heb je in de volgende maten:
7J x 14H2 ET: 25, 35 125.00
8J x 14H2 ET: 15, 20 134.00
Tis gewoon maar een vraagje
Als je stalen velgen laat verbreden dan gebeurt dat met de originele stalen velgen?? Maar stel dat je 14 inch hebt en je laat de voorvelgen 7J maken en de achtervelgen 8J, dan houdt je wel de standaard et waarde toch?? Ze zullen dus altijd iets verder naar binnen vallen dan bv onderstaande Borbet velgen??
Borbet t velgen heb je in de volgende maten:
7J x 14H2 ET: 25, 35 125.00
8J x 14H2 ET: 15, 20 134.00
Tis gewoon maar een vraagje

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ok, maar om de et waarde te laten verminderen zou je dus eigenlijk het hart van de velg verder naar binnen moeten zetten??
En je kan de breedte van de velg wel nog verder naar buiten trekken, maar dan wordt alleen de J maat groter, zie ik goed toch??
En je kan de breedte van de velg wel nog verder naar buiten trekken, maar dan wordt alleen de J maat groter, zie ik goed toch??