RTC-Kartevenement: Wie wil er mee?
-
Meld zich 

Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Doordeweeksedag nog steeds geldig? Dat wordt nu wel moeilijker aangezien het geen vakantietijd meer is (was voor de vorige keer wel in vakantietijd namelijk).
We gaan proberen het in het weekend te plannen, maar mocht dat niet lukken dan lijkt het me het beste om het op een doordeweekse dag in een schoolvakantie te plannen. Maar nogmaals: het wordt pas in het voorjaar of de zomer. Het is echt veel te koud en niet weer-zeker.Joost (DoubleYou) schreef:Doordeweeksedag nog steeds geldig? Dat wordt nu wel moeilijker aangezien het geen vakantietijd meer is (was voor de vorige keer wel in vakantietijd namelijk).
Ik ga uiteraard ook mee 

schoolvakantie? wasda 

Zonder twijfel... ik ga mee 

Renault and electrics are a recipe for trouble 

Is er nog plek ? En zo ja: wanneer is het precies, lijkt me erg leuk ! 

Zeker ! Lijkt me toppie daar te rijden (en 45 minuten non-stopMerijn schreef:Wat, wanneer, hoe en wie... Daar zijn we nog niet uit. Dat het gaat gebeuren is wel zeker.
Hou dit topic in de gaten!

Mochten er mensen mee willen rijden tzt, dan kan dat. Heb plaats voor max 4 passagiers. Dus als je uit de Regio Doesburg (Arnhem - Doetinechem) komt kun je meerijden.
Arg wat vervelend dat als je te laat betaald er gelijk staat dat je geen lid bent
ik heb nog liever dat er lid-wanbetaler komt te staan 

Hmm lijkt me niet. "He eikel je moet nog betalen doe dat eerst ff" klinkt heel anders als "He je bent helemaal geen member je hoort er niet bij ga ff lid worden"
Mja het is me eigen schuld al heb ik de rekening niet bepaald voorbij zien komen, magoe ik zal niet zeuren.....
Trouwens kan het ook via automatische incasso???
Mja het is me eigen schuld al heb ik de rekening niet bepaald voorbij zien komen, magoe ik zal niet zeuren.....
Trouwens kan het ook via automatische incasso???

Nou vooruit dan maar... Hé eikel, je moet nog betalen
We hebben diverse malen erop gewezen dat per voor 1 februari de contributie betaald moest zijn. Degene die dat niet gedaan hebben, zijn dus "geen lid" dit jaar totdat ze wel betalen. Zie het als tijdelijk geen lid tot het weer geregeld is.
En nee, geen automatische incasso... Gewoon overmaken

We hebben diverse malen erop gewezen dat per voor 1 februari de contributie betaald moest zijn. Degene die dat niet gedaan hebben, zijn dus "geen lid" dit jaar totdat ze wel betalen. Zie het als tijdelijk geen lid tot het weer geregeld is.
En nee, geen automatische incasso... Gewoon overmaken
Hehehehe thnx ... and done! 

Zullen we eerst even een datum prikken en zorgen dat alles georganiseerd wordt? 
Het is van mijn kant even rustig geweest met de communicatie naar Merijn, voornamelijk door drukte met andere meetings enneuh...
...andere dingen

Het is van mijn kant even rustig geweest met de communicatie naar Merijn, voornamelijk door drukte met andere meetings enneuh...
...andere dingen
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Same here... Roep effe als je op MSN bent of zo. Effe een datum prikken en gaaaan!Jacco Osté schreef:Zullen we eerst even een datum prikken en zorgen dat alles georganiseerd wordt?
...andere dingen
Hesselgouda schreef:Jacco Osté schreef: enneuh...
...andere dingen![]()
![]()
![]()
![]()

Komt goedMerijn schreef:Same here... Roep effe als je op MSN bent of zo. Effe een datum prikken en gaaaan!

Alleen moet ik de rest dan ff blocken, durf mn MSN bijna niet meer aan te zetten

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
Ga slapen man 

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je zou juist denken dat ze jou in de blok zettenJacco Osté schreef: Komt goed![]()
Alleen moet ik de rest dan ff blocken, durf mn MSN bijna niet meer aan te zetten