zoals als de meeste wel weten is mijn auto total los verklaard.
Nu staat de auto te koopivm met gerviseerd blok.. de verkoop loopt niet echt soepel, maar de Renault garage wil dat de auto weg gehaald wordt. nou kan ik er niet mee rijden.. as is beschadigd achter.
Wie kan me helpen de auot weg te halen en ergens te stallen?? daar demonteren en derest naar de sloop?
wie kan me op zeer korte termijn helpen?? anders gaat renailt 20,- per dag stallingsgeld vragen... zught
zoek stallingsplaats (omgeving h'lem) spoed
-
PM Luco eens
die heeft een auto-ambulance...

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
je hebt al antwoord 
enne ff voor toekomstige vragen
de autoambulance wordt NIET uitgeleend
als ik tijd heb enzo ben ik altijd wel bereid iemand te helpen

enne ff voor toekomstige vragen
de autoambulance wordt NIET uitgeleend
als ik tijd heb enzo ben ik altijd wel bereid iemand te helpen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
is je auto nog rolbaar? dan heb ik wel een sleepstang voor je die je kan lenen?
stomme vraag, maar wat is een sleep stang??5gt8vturbo schreef:is je auto nog rolbaar? dan heb ik wel een sleepstang voor je die je kan lenen?
voor is rolbaar achter niet echt..., tenzij we de boel misschien weer recht kunnen slaan/buigen??
zie foto
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schade3mike.jpg[/img]
-
een sleep stang is een grote metalen pijp met twee sleep ogen zodat er verder geen speling zit tussen de eerste en tweede auto zodat als de eerste auto remt de auto daarachter ook remt.
wat wiel krijg je niet zomaar meer recht. dus dat heeft ook geen zin .
wat wiel krijg je niet zomaar meer recht. dus dat heeft ook geen zin .
-
ik was in rotterdam 100 euro kwijt had je alleen een be rijbewijs nodig (was zo`n vrachtauto) en een karretje ok be rijbewijs was het 49 euro per dag
55 euro heb ik zo ee trailer! dus dat valt wel mee. maar of mijn auto dat gewicht aankan? trailer weegt iets van 400kg, auto kleine 1100kg is dus samen 1500, zou dus net kunnen denk ik. weet niet of dat met gewoon B rijbewijs mag?? maar dan is de vraag, waarheen he...Tom schreef:wat kost huren? of effe informeren bij de lokale auto garage of sloop
Kan me Pa ook effe vragen offie um voor je wilt rijden, hioj heeft de goeie auto daarvoor en heeft z'n BE