zo'n 2.3 16V, net als jij?canonballman schreef:Gewoon iets met een ster op de grille![]()
[Clio 16V] Rob's project is afgelopen.....
-
-
Ja, veel beter als die Franse rommelGeniustheGzA schreef:zo'n 2.3 16V, net als jij?canonballman schreef:Gewoon iets met een ster op de grille![]()
Hehe, ik heb al een dikke zakjapanner.canonballman schreef:Pff, Rob gaat toch wel zo wijs zijn om geen zakjapanner te kopen.... Gewoon iets met een ster op de grille![]()
En @ Rob: wanneer ben je thuis, dat ik de remmen kan komen halen?

Je was net een dag later als de eerste persoon die interesse had in de remmen, dus je zal helaas moeten wachten totdat ik weet of diegene ze wil kopen.
canonballman schreef:Ja, veel beter als die Franse rommelGeniustheGzA schreef:zo'n 2.3 16V, net als jij?canonballman schreef:Gewoon iets met een ster op de grille![]()

of een 2.5-16

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Even kwijlen... [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... _drool.gif[/img]
[img]http://www.germancarfans.com/classics/5 ... Mini4L.jpg[/img]
En weer terug naar Robs Clio.
zo'n mercedes evo stond laatst nog te koop bij ons in de buurt. 15.000 met 90.000km op de klok.LotuzClioWilliams schreef:Even kwijlen... [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... _drool.gif[/img]

oke nou terug naar de clio

[RSi]project Sjoerd B ---> http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18204
Dat lijkt me een leuke wedstrijd.robclio16V schreef:Opzouten met die lelijke turkenbak, het gaat hier over een Clio die overigens goed partij zal kunnen geven aan dat geval.
[RSi]project Sjoerd B ---> http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18204
-
POINGGGGGGGGGG, zit even klem onder het bureau.....
Mooie wielen he..............heb ik ook
En @ Rob: dream on!
Maar ik wil nog wel die remmen van je
Mooie wielen he..............heb ik ook

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
voorlopig moet je het wel hebben van die ranse rommelcanonballman schreef:Ja, veel beter als die Franse rommelGeniustheGzA schreef:zo'n 2.3 16V, net als jij?canonballman schreef:Gewoon iets met een ster op de grille![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja onder zon sterinjeruitturkenbak zitten waardeloze remmencanonballman schreef:POINGGGGGGGGGG, zit even klem onder het bureau.....
Mooie wielen he..............heb ik ook![]()

-
Pfff, onder mijn benzito zitten anders remmetjes die net zo groot zijn als jouw velgen, en over een paar weken zitten er zelfs achter nog meer remvermogen als de jouwe voor heeft, dat durf ik te wedden
Is niet voor niks dat P 911-996 eikels met anti-steenslaghoezen me niet uit kunnen remmen.......
Naja, dat zegt natuurlijk ook niet veel: als je een antisteenslaghoes op je mobiel hebt, dan kun je zo iemand niet echt serieus nemen.
Zonder gekheid: er komen dit jaar toch redelijk wat snelle, fulltime, hobbysfeer Renault circuitgebakjes op de baan, die op papier (rot effe op Menno
) redelijk aan elkaar gewaagd zullen zijn.
Dat vraagt natuurlijk om een mooi initiatief: de RTC-cup
Wie regelt dat effe??

Is niet voor niks dat P 911-996 eikels met anti-steenslaghoezen me niet uit kunnen remmen.......
Naja, dat zegt natuurlijk ook niet veel: als je een antisteenslaghoes op je mobiel hebt, dan kun je zo iemand niet echt serieus nemen.
Zonder gekheid: er komen dit jaar toch redelijk wat snelle, fulltime, hobbysfeer Renault circuitgebakjes op de baan, die op papier (rot effe op Menno
Dat vraagt natuurlijk om een mooi initiatief: de RTC-cup

Wie regelt dat effe??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
daar mogen turkenbakken niet aan meedoen
de rtc cup is uitsluitend voor het exclusieve merk renault
en je kan wel grotere remmen hebben dan mijn wielen (wat ik betwijfel)
zon tank op wielen blijft slecht remmen
en jij wil graag willwood remmen??
die heb ik al
en een ster heb ik ook (in de voorruit
)
de rtc cup is uitsluitend voor het exclusieve merk renault
en je kan wel grotere remmen hebben dan mijn wielen (wat ik betwijfel)
zon tank op wielen blijft slecht remmen

en jij wil graag willwood remmen??
die heb ik al

en een ster heb ik ook (in de voorruit

-
tssss.... de mercedes krijgt even een anabolenkuur komend jaar, dus die krijgt het effe rustig.
En was echt niet van plan met een mercedes mee te doen aan de RTC cup, dat zou nergens op slaan.
Anyway, no hard feelings, beloof me alleen dat je aan de kant gaat voor die rode clio
En was echt niet van plan met een mercedes mee te doen aan de RTC cup, dat zou nergens op slaan.

Anyway, no hard feelings, beloof me alleen dat je aan de kant gaat voor die rode clio

@kanonskogel...
zit hier nog ff te neuzen tussen de video's van zolder 2005, maar die circuitklare grijs/rode Vodafone EVO met 2.5 16v motor die blijft toch echt 10 rondjes ACHTER die schrale gele clio...
raar zeg...
EDIT: wel ff een klein pluspuntje voor je Reinier: die 16v-Sterren zijn wel echt VET!!!
zit hier nog ff te neuzen tussen de video's van zolder 2005, maar die circuitklare grijs/rode Vodafone EVO met 2.5 16v motor die blijft toch echt 10 rondjes ACHTER die schrale gele clio...

raar zeg...

EDIT: wel ff een klein pluspuntje voor je Reinier: die 16v-Sterren zijn wel echt VET!!!

Laatst gewijzigd door PtrGte op di 7 feb 2006 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
doe ikcanonballman schreef:tssss.... de mercedes krijgt even een anabolenkuur komend jaar, dus die krijgt het effe rustig.
En was echt niet van plan met een mercedes mee te doen aan de RTC cup, dat zou nergens op slaan.![]()

ik ga voor iedereen aan de kant die sneller is
zo hoort het toch

op zolder hoefde ik niet vaak aan de kant, ben benieuwd of dat zo blijft

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
laat eens zien die video'sPtrGte schreef:@kanonskogel...
zit hier nog ff te neuzen tussen de video's van zolder 2005, maar die circuitklare grijs/rode Vodafone EVO met 2.5 16v motor die blijft toch echt 10 rondjes ACHTER die schrale gele clio...![]()
raar zeg...

-
Staat Robs Clio ook op die video's (off topic alert)? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik wil de beker wel sponsorenBart V schreef:Gaat de RTC dan ook sponsoren??canonballman schreef: Dat vraagt natuurlijk om een mooi initiatief: de RTC-cup![]()
Wie regelt dat effe??

toeval: jaLotuzClioWilliams schreef:Staat Robs Clio ook op die video's (off topic alert)?

-
Laat zien die video's dan! 

kheb er 1 waar Robbie ze clio op staat hoorLotuzClioWilliams schreef:Laat zien die video's dan!

ja, dat oude kadaver van m bij je voor de deur zeker?PtrGte schreef:kheb er 1 waar Robbie ze clio op staat hoorLotuzClioWilliams schreef:Laat zien die video's dan!

-
Da's fijn om te weten. Zien!PtrGte schreef:kheb er 1 waar Robbie ze clio op staat hoorLotuzClioWilliams schreef:Laat zien die video's dan!

nee Haassie...realtime op Zolder...
hij staat wel stil, maar ja...ging toch om ZIJN clio...
oh ja en ter vergelijk, die gele clio die je daar ziet rijden heeft een identieke motor in het vooronder, dus kunnen potentiele kopers gelijk zien wat dat nou doet, zo'n motortje
ik zoek nog een hostie (vrouwelijk ook goed uiteraard
)
hij staat wel stil, maar ja...ging toch om ZIJN clio...
oh ja en ter vergelijk, die gele clio die je daar ziet rijden heeft een identieke motor in het vooronder, dus kunnen potentiele kopers gelijk zien wat dat nou doet, zo'n motortje

ik zoek nog een hostie (vrouwelijk ook goed uiteraard
haha... Dat was een supermooie dag, Pat! Die belg in zijn Evo was wel onder de indruk van je Clio, geloof ik. Hij kwam er maar niet voorbij!
En dat terwijl je 2e versnelling niet wilde blijven zitten en stuur op half 11 hing. 
Wanneer gaan we weer een keer!

Wanneer gaan we weer een keer!

dan kom ik ook ff langs 

HOPELIJK 7 april, Merijn, maar ik zie het somber in met wat exotische onderdelen die OP TIJD zouden zijn...
maar goed...wel of niet, da ding rijdt nog wel dit jaar
hee...on topic blijven jongens

maar goed...wel of niet, da ding rijdt nog wel dit jaar

hee...on topic blijven jongens

7 april ja, hoorde t net van bart 

Moet ik vast vrij gaan vragen, Pat? 
Uhm... Laten we anders effe hier verder gaan:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=700

Uhm... Laten we anders effe hier verder gaan:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=700
dat ding staat trouwens te koop op marktplaats voor 5000 euri, is van iemand die hier 5 km vandaan woont, loopt die verkeerd hoor die benzPtrGte schreef:@kanonskogel...
zit hier nog ff te neuzen tussen de video's van zolder 2005, maar die circuitklare grijs/rode Vodafone EVO met 2.5 16v motor die blijft toch echt 10 rondjes ACHTER die schrale gele clio...![]()
raar zeg...
R5GTT. Drive it like you stole it