ACT: Twingo I
altijd welkomJacco Osté schreef:Wat had je dan verwacht? Een top van 199?![]()

maar om sporadisch sneller te kunnen gaan dan ze nu al doet, is het eigenlijk best wel duur... als ie nu vlot 180 zou halen, dan zou het al een beetje de moeite zijn...
en twingo from hell, misschien heb je bij total getankt, met die excelliumbrandstof is mn tutje ook altijd ietsje sneller dan met andere merken....
-
hehetut schreef:altijd welkomJacco Osté schreef:Wat had je dan verwacht? Een top van 199?![]()
maar om sporadisch sneller te kunnen gaan dan ze nu al doet, is het eigenlijk best wel duur... als ie nu vlot 180 zou halen, dan zou het al een beetje de moeite zijn...
en twingo from hell, misschien heb je bij total getankt, met die excelliumbrandstof is mn tutje ook altijd ietsje sneller dan met andere merken....

-
kheb een heleboel op de rtc markt gezet, bumper spiegels,velgen,motorkap moet maar eens kijken prijzen zijn altijd bespreekbaar en ruilen gaat ook 

-
-
hoe doeje dat met dat " linkje "
Je hebt de tekst ge-quote, dan kun je precies zien hoe het werkttwingo from hell schreef:hoe doeje dat met dat " linkje "

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ze hebben ook wel flink wat stoeprandschade...
Zo het echte werk gaat beginnen.
Morgen mijn twingo ophalen
18 februari worden mijn wielkasten omgerold bij Lynx Cardesign en ik krijg vanmiddag een prijsopgave voor het verlagen met montage en zonder montage
Van de week 2 nieuwe bandjes besteld, dus ik hoop op 5 maart kant en klaar op de openingsmeeting te verschijnen

18 februari worden mijn wielkasten omgerold bij Lynx Cardesign en ik krijg vanmiddag een prijsopgave voor het verlagen met montage en zonder montage

Van de week 2 nieuwe bandjes besteld, dus ik hoop op 5 maart kant en klaar op de openingsmeeting te verschijnen

-
- Contacteer:
Was jij het niet die zei dat je niets ging doen aan de twingo?

-
- Contacteer:
Hmm ik voorspel dat er over een half jaartje weer een hele dikke twingo staat

-
- Contacteer:
wat gaat dat uitrollen kosten?Rontwingo schreef:Zo het echte werk gaat beginnen.
inderdaad, maar aangezien de velgjes eigenlijk nu nog niet gepland waren, heb ik een klein cashflow probleempje, en de maand is nog maar pas begonnen.....Rontwingo schreef:ziet er netjes uit, alleen nu nog ff een stukkie zakken
binnen een maandje of 2 kan ik misschien de veren al kopen, en dan laten plaatsen door een vriend van me...
de nadelen van nog op school te zitten...
Echt hele nette velgen 

-
das wel goedkoop maar dan is het toch niet gespoten?Rontwingo schreef: 95 voor de achterkantmadtraxx schreef:
wat gaat dat uitrollen kosten?
@tut: alles op zijn tijd