Florus' Blauwe 5gt turbo
Weet het nog niet,ben er al een dag mee bezig geweest,maar 't p#stding wil het niet doen,da's het enigste ding aan de auto waar ik spijt van heb,had gewoon die gaten dicht moeten laten makenChris schreef:Komt je achterwisser er nog in?

Doe dan gewoon die wisser erop, want die doppies kunnen echt niet... Vind ik tenminste. 
Je had ze achteraf inderdaad dicht moeten maken...
[img]http://www.5gt.nl/images/f55b61fa35c31d ... 35-356.jpg[/img]
Maarja, als je alles vantevoren weet...

Je had ze achteraf inderdaad dicht moeten maken...
[img]http://www.5gt.nl/images/f55b61fa35c31d ... 35-356.jpg[/img]
Maarja, als je alles vantevoren weet...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Dan was ik denk aan heel die auto niet begonnen.....Chris schreef: Maarja, als je alles vantevoren weet...

Ga zo denk ff de wisser v/d TR afslopen

Ga 'm waarschijnlijk ook nog ff ergens op een bank zetten,voordat de druk echt omhoog gaat,heb niet zo'n zin om straks dezelfde soort foto's van m'n blok als Peter5GTT hier te plaatsen

Dynojet banken liggen alleen niet voor het oprapen,kan alleen die in Goes en die van bccp vinden!
Weet iemand nog een dynojet i.d. buurt van zuid holland?
-
- Contacteer:
Heb er hier nog eentje liggen.Florus schreef: Ga zo denk ff de wisser v/d TR afslopen,kijken of die het wel doet
Als je wat weet pm maar ff heb er straks ook eentje nodig.Florus schreef: Dynojet banken liggen alleen niet voor het oprapen,kan alleen die in Goes en die van bccp vinden!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
bccp gaat die van ons ook op om afgesteld te wordenFlorus schreef:Dan was ik denk aan heel die auto niet begonnen.....Chris schreef: Maarja, als je alles vantevoren weet...![]()
Ga zo denk ff de wisser v/d TR afslopen,kijken of die het wel doet
![]()
Ga 'm waarschijnlijk ook nog ff ergens op een bank zetten,voordat de druk echt omhoog gaat,heb niet zo'n zin om straks dezelfde soort foto's van m'n blok als Peter5GTT hier te plaatsen
Dynojet banken liggen alleen niet voor het oprapen,kan alleen die in Goes en die van bccp vinden!

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
zo gek ver is het niet naar goes... ik ga er binne kort ook naartoe, als ik me big bore pipe hebFlorus schreef: Dynojet banken liggen alleen niet voor het oprapen,kan alleen die in Goes en die van bccp vinden!
ja zaterdags ook, kost 75 euro 
Maatje van mij ook geweest eerst vóór het chippen en toen erna weer,
Met z'n golf 3 gti 16v ging die van 161,4 PK voor de chip naar 165,nogwat PK, die chip hebtie er dus maar weer gauw uit laten halen

Maatje van mij ook geweest eerst vóór het chippen en toen erna weer,
Met z'n golf 3 gti 16v ging die van 161,4 PK voor de chip naar 165,nogwat PK, die chip hebtie er dus maar weer gauw uit laten halen

van 160 nm naar 166 nm
kwart over?
Immer wieder die verdammte Holländer
zo is het, jij hebt zeker de do-it-ray-way gevolgd 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Steek onder de gordel ???Steven schreef:Nouja net alsof dat ding ala direct vastloopt
beetje gevoellig..??peter5GTTurbo schreef:Steek onder de gordel ???Steven schreef:Nouja net alsof dat ding ala direct vastloopt
aan deze onzijdige kant lijkt het haast van niet

ala direct niet nee maar als het echt fout staat is het fout en kan het in seconden bekeken zijn...
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
inderdaad 2 seconden is genoeg 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Abel schreef: beetje gevoellig..??
aan deze onzijdige kant lijkt het haast van niet![]()
ala direct niet nee maar als het echt fout staat is het fout en kan het in seconden bekeken zijn...
Ik weet wie het zegt, had eigenlijk netter geweest als er een

Maar dat weet Steef denk ook wel.
ik zal morgen de 2 uitdraaien inscannen weet het niet uit me hoofd,Steven schreef:En over welk toerengebied?cspr schreef:van 160 nm naar 166 nm
Ik snap niet waarom je zo'n chip er dan weer uittrekt hoor... wat had ie dan gehoopt 30pk extra?
Er werd gegarandeerd dat er 10 tot 15 pk winst zou zijn....
En als dat dan maar 4 pk is...
-
- Contacteer:
Nee bij 4 zeker welSteven schreef:Ik refereerde niet 1,2,3 naar jou hoor Peetpeter5GTTurbo schreef: Ik weet wie het zegt, had eigenlijk netter geweest als er eenachter had gestaan.
Maar dat weet Steef denk ook wel.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
@Florus: deze zaterdag is er weer een dynodag, misschien kan ie dan voor minder afgesteld worden?
Da's een beetje krap dag,dan zou die deze week nog door de apk moeten,en ga net zo lief in m'n 1tje op de bank,hoef niet zo nodig tijdens een meeting.Paul1916v schreef:@Florus: deze zaterdag is er weer een dynodag, misschien kan ie dan voor minder afgesteld worden?
Hij hoeft trouwens als het goed is niet afgesteld te worden,tis meer ter controle,en gelijk hoeveel PK ie heeft
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en en en wat is ie waard