ACT: 5 GT Turbo.
-
michel S hier ook bekend op het forum heeft dat gedaan, met met zn rally 5je. Pm hem maar eens 

Loopt een heel uitgebreid topic over de resultaten ergens 

wat is G-techwhite gtt power schreef:heeft er iemand al eens een G-tech op zen 5je gezet om zen tijden eens te weten?
bv 0-100km/h en 0-400m ....

Heerlijk weer een franse auto
oh oké
-
ik ga mijne komende week ook eens testen met de G-Tech Pro van kameraad.
ik heb ng een vraag, ik heb nu een wannebe luchtfilter erop zitten, een grote kelk van het merk carpoint( dikke zooi dus)
heeft er iemand ervaring met een zo een green inductie kit?
en er is bij MB ook een koude luchtinlaat set te koop, wat zou ik er het beste opzetten, want ik vertrouw die kutfilter die er nu opstaat niet echt.
ik heb ng een vraag, ik heb nu een wannebe luchtfilter erop zitten, een grote kelk van het merk carpoint( dikke zooi dus)
heeft er iemand ervaring met een zo een green inductie kit?
en er is bij MB ook een koude luchtinlaat set te koop, wat zou ik er het beste opzetten, want ik vertrouw die kutfilter die er nu opstaat niet echt.
Beste is echt een K&N vervangingsfilter in het originele filterhuis. (waar je evt. nog een extra slang op kan prakken die je onder je koplamp duwt).
Bijna al die luchtfilterkits werken met een hitteschildje naast de turbo in het warme motorruim en achter de intercooler.
Ben je dus opgewarmde lucht aan het koelen en die warme lucht van je koeler ben je dan weer aan het opzuigen.
Of je moet een cold-airbox achter je linker koplamp maken waarvan je em afscheid van de rest van het motorruim, maar dan moet je alsnog zorgen dat je daar genoeg frisse lucht krijgt.
Of andere intercooling, zodat je luchtfilter direct achter de grille kan
Bijna al die luchtfilterkits werken met een hitteschildje naast de turbo in het warme motorruim en achter de intercooler.
Ben je dus opgewarmde lucht aan het koelen en die warme lucht van je koeler ben je dan weer aan het opzuigen.

Of je moet een cold-airbox achter je linker koplamp maken waarvan je em afscheid van de rest van het motorruim, maar dan moet je alsnog zorgen dat je daar genoeg frisse lucht krijgt.
Of andere intercooling, zodat je luchtfilter direct achter de grille kan

-
originele kast is er niet bij, ik heb em zo gekocht de auto. hij loopt echt perfect nu daar ligt het niet aan.
maar ik dacht dat het miss wel beter zou zijn een open filter van een goed merk te plaatsen.
maar ik dacht dat het miss wel beter zou zijn een open filter van een goed merk te plaatsen.
Merk maakt niet zoveel uit, de plaatsing is veel belangrijker.
En omdat de originele bij rijden 100% buitenlucht pakt issie al snel beter dan menig open luchtbitch die voor grote delen warme lucht uit je motorruim opzuigt.
En omdat de originele bij rijden 100% buitenlucht pakt issie al snel beter dan menig open luchtbitch die voor grote delen warme lucht uit je motorruim opzuigt.
-
ja , hij staat ook recht onder de turbo zonder kap of eender wat, dus volgens mij gaat i meer warme dan koude lucht opzuigen.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hier ook een vraagje voor de gt kenners?
gaan de voorstoelen van een megane rs turbo passen in een 5gtt????
met name tussen de tunnel en de deur?
gaan de voorstoelen van een megane rs turbo passen in een 5gtt????
met name tussen de tunnel en de deur?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tja.. meten is weten.. er zijn ook 5jes waar clio rs stoelen inzittenen en waar 19 16V stoellen in zitten..
Maar megane is nog niet geprobeerd zover ik weet.. ze zullen vast niet zo breed zijn als die 19 16V dingen maar ik kan het je niet vertellen.. Bel eens voor de maten zou ik zeggen.
Maar megane is nog niet geprobeerd zover ik weet.. ze zullen vast niet zo breed zijn als die 19 16V dingen maar ik kan het je niet vertellen.. Bel eens voor de maten zou ik zeggen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb begrepen dat ze stukje breder zijn dan van een clio
dus vandaar de vraag
en stoeltje lenen is denk ik geen mogelijkheid
dus vandaar de vraag
en stoeltje lenen is denk ik geen mogelijkheid

vroegahAbel schreef:tja.. meten is weten.. er zijn ook 5jes waar clio rs stoelen inzittenen

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zijn wel mooie stoelen ..maar in je 5 .....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
als ze passenjochem de haas schreef:zijn wel mooie stoelen ..maar in je 5 .....

mag ik misschien ook wel op de ets komen

Eerst zien dan oordelen? 
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zwart met oranje stiksels in een blauwe 5 lijkt mij niet echt geweldig..persoonlijk..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
daarom eerst passen en kijkenPaul1916v schreef:zwart met oranje stiksels in een blauwe 5 lijkt mij niet echt geweldig..persoonlijk..
wil eigenlijk de voorstoelen erin hebben en dan de achterbank eruit en daar een flinke installatie in bouwen, maar ja ik krijg jolanda nog niet zover
anders zet ik ze misschien wel in de patrol

-
Ik vind dit helemaal geen verkeerde kleurencombinatie mits je ook oranje accenten aan de buitenkant (zoals de logo's oranje ipv rood) aanbrengt. En het is ook wel een heel mooi interieur.Paul1916v schreef:zwart met oranje stiksels in een blauwe 5 lijkt mij niet echt geweldig..persoonlijk..

-
welke mods hebben jullie eigenlijk gedaan aan jullie GTT'tjes qua motortuning?
welke upgrades merkte je het hardst?
welke upgrades merkte je het hardst?
-
cilinderkop flowen, snelle nokkenas, turbodruk op 1 bar, grote elbow, grote downpipe en grote diam. uitlaat. K&N filter in filterhuis, andere sproeiers in carburateur.
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
ik heb wel eens gehoord dat flowen van je cilinderkop helemaal niet goed is voor een turbo motor, of...... is bullshit?Gerard race GT schreef:cilinderkop flowen, snelle nokkenas, turbodruk op 1 bar, grote elbow, grote downpipe en grote diam. uitlaat. K&N filter in filterhuis, andere sproeiers in carburateur.
bullshit
Immer wieder die verdammte Holländer
duidelijk, goed dus weer een puntje op mn verlanglijstje (in combinatie met een versterkte koppakking)-Ray- schreef:bullshit

-
hele dikke bullshit 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb een perfect interieur, maar wil graag leer
oh oke, mwah misschien vind iemand anders het wel watLuco/Alpine-racer schreef:ik heb een perfect interieur, maar wil graag leer
-
Bestaat dat, een GTT interieur (dus niet Baccara) in leer?Luco/Alpine-racer schreef:ik heb een perfect interieur, maar wil graag leer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
stond er een te koop van diezelfde knul als dat phase 1 interieur, op geboden en gezegd wil komen kijken, niks meer gehoord, nu was het wegLotuzClioWilliams schreef:Bestaat dat, een GTT interieur (dus niet Baccara) in leer?Luco/Alpine-racer schreef:ik heb een perfect interieur, maar wil graag leer

-
Sommige verkopers zou je idd wel even willen [img]http://www.springfield-shopper.de/Main/Smilies/p17.gif[/img]