En die gele GTT zal zeker opvallen

Oh, ik heb de verkeerde auto opgegeven duscspr schreef:zal ik de mijne roze maken met een tijgerprint stuurhoes
Dan heb ik wel een sjonniebak
edwin19 schreef:hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb een sjonniebak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je GabriGabri schreef:dat race en rally is ook een showhal![]()
En die gele GTT zal zeker opvallenen jullie 19's ook edwin en marcel
nee eikel... neit dieneMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dank je GabriGabri schreef:dat race en rally is ook een showhal![]()
En die gele GTT zal zeker opvallenen jullie 19's ook edwin en marcel
![]()
daar staan misschien nog wel de mooiste auto'sMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik sta zondag op het derde show gedeelte, namelijk de parkeergarage onder de RAI.Staan genoeg leuke auto's tussen.
![]()
Ben toen naar de allereerste ETS geweest. In de parkeergarage stond toen inderdaad genoeg leuk spul.Luco/Alpine-racer schreef:daar staan misschien nog wel de mooiste auto'sMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik sta zondag op het derde show gedeelte, namelijk de parkeergarage onder de RAI.Staan genoeg leuke auto's tussen.
![]()
Nee, ook ik heb niks meer gehoord. En Frits en Jochem volgens mij ook niet.Paul1916v schreef:Wat een gezeur weer hier zeg
@Casper: bedenk zelf of je er nog zin in hebt of niet...weet niet of Lex wat gehoord heeft over de RTC @ ETS? of helemaal niets meer?
casper uniek of de autoLex schreef:Nee, ook ik heb niks meer gehoord. En Frits en Jochem volgens mij ook niet.Paul1916v schreef:Wat een gezeur weer hier zeg
@Casper: bedenk zelf of je er nog zin in hebt of niet...weet niet of Lex wat gehoord heeft over de RTC @ ETS? of helemaal niets meer?
Casper moet maar kijken of ie zin heeft. Jij bent wel uniek met dat 5je
Ze hebben geen vergunning voor die demo's. Hahaha, wat een organisatie.Luco/Alpine-racer schreef:ja in het race en rally gedeelteMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:D'r komt ook een strak afgewerkte 5 GTT te staan.
dus waarschijnlijk niet in de showhal maar in de hal waar ze de demo's geven.
vraag me af of je daar blij mee moet zijn????????
wat een sukkelsantoine schreef:Ze hebben geen vergunning voor die demo's. Hahaha, wat een organisatie.Luco/Alpine-racer schreef:ja in het race en rally gedeelteMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:D'r komt ook een strak afgewerkte 5 GTT te staan.
Weet jij uberhaupt wel over welke 5 gtt hij het heeft?Luco/Alpine-racer schreef:ja in het race en rally gedeelteMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:D'r komt ook een strak afgewerkte 5 GTT te staan.
ik ging ervan uit dat die die van casper bedoeldecatrinus schreef:Weet jij uberhaupt wel over welke 5 gtt hij het heeft?Luco/Alpine-racer schreef:ja in het race en rally gedeelteMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:D'r komt ook een strak afgewerkte 5 GTT te staan.
ik ken je auto niet dus kan daar niet over oordelen.catrinus schreef:Ikzelf ga met mijn 5 gt turbo heen samen met 2 andere club genoten van mijn eigen club. En ik wil mijn auto nou niet als sjonnie bak betitelen. Strakker dan dit zul je niet gauw tegen komen.
Voor jou is het misschien een k#t show maar voor mij is het een stukje erkenning van mijn werk. Ze kiezen mij eruit omdat ze mijn auto helemaal goed vonden. Hoe mooi is het om je eigen werk ,waar je 4 jaar mee bezig bent geweest, te laten zien aan een wereldwijd publiek. En mijn auto heeft niet eens 1 spoiler.
frits heeft voor zover ik weet nog nix gehoordPaul1916v schreef:Ben ik het ook mee eens! Snap het beleid ook totaal niet..
Al heeft frits volgens mij nog steeds niets gehoord? of heb ik dat gemist?
Verder dan een set booskijkers? Dan heb je mijn auto nog nooit goed bekeken. kijk maar eens op de automaxx site tussen me and my ride. Daar kun je lezen wat er aangepast is aan mijn auto. Dat is wel meer dan een booskijker kap. En niet alle aanpassingen staan erop aangezien je niet meer dan 660 tekens mag plaatsen.Riël schreef:Fijn dat CAT er staat.
Maar zo onconsequent als de pest, dat automaxxgezeur.
Waar-de-loos. Beter richten op full-speed dan maar.
Cat, niet om jouw auto, die vind ik echt goed en mooi, maar als een auto als die van Frits of die van RobH niet 'dik' genoeg zijn, en die van jou wel, dan zijn het bij automaxx een stelletje TUUPs.
Ze moeten de meest explosief getunede hebben, hoe meer spoilers hoe beter, ja verder als een set booskijkers kom jij toch niet? Die van Rob bijvoorbeeld hangt een hele kit omheen in n fletse kleur.
Wat een gezeur daar bij automaxx, ik zou het ze zich ook laten opsoppen
Oh gelukkig dan ik maak straks wel een klein kansje om een keer op een show te komencatrinus schreef:Verder dan een set booskijkers? Dan heb je mijn auto nog nooit goed bekeken. kijk maar eens op de automaxx site tussen me and my ride. Daar kun je lezen wat er aangepast is aan mijn auto. Dat is wel meer dan een booskijker kap. En niet alle aanpassingen staan erop aangezien je niet meer dan 660 tekens mag plaatsen.Riël schreef:Fijn dat CAT er staat.
Cat, niet om jouw auto, die vind ik echt goed en mooi, maar als een auto als die van Frits of die van RobH niet 'dik' genoeg zijn, en die van jou wel, dan zijn het bij automaxx een stelletje TUUPs.
Ze moeten de meest explosief getunede hebben, hoe meer spoilers hoe beter, ja verder als een set booskijkers kom jij toch niet? Die van Rob bijvoorbeeld hangt een hele kit omheen in n fletse kleur.
En het zijn niet alleen aanpassingen aan de buitenkant. De binnenkant (en onder de kap) is ook niet echt origineel meer te noemen. En dat telt ook mee bij automaxx. Het gaat dus om het totaal plaatje
Ow en full speed is ook niet meer zoals het was. Er haken al wat clubs af omdat je er maar met 5 auto`s maximaal mag staan.
Nee, ik bedoelde het extremere buitenwerkcatrinus schreef:Verder dan een set booskijkers? Dan heb je mijn auto nog nooit goed bekeken. kijk maar eens op de automaxx site tussen me and my ride. Daar kun je lezen wat er aangepast is aan mijn auto. Dat is wel meer dan een booskijker kap. En niet alle aanpassingen staan erop aangezien je niet meer dan 660 tekens mag plaatsen.Riël schreef:Fijn dat CAT er staat.
En het zijn niet alleen aanpassingen aan de buitenkant. De binnenkant (en onder de kap) is ook niet echt origineel meer te noemen. En dat telt ook mee bij automaxx. Het gaat dus om het totaal plaatje
Ow en full speed is ook niet meer zoals het was. Er haken al wat clubs af omdat je er maar met 5 auto`s maximaal mag staan.