ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
euhm volgens mij ging een twingoteller maar tot 199 
Zo hard? 

stereo frontmadtraxx schreef: nog meer?? wat moet je er met zoveel?
stereo rear
mono woofer
zoals mn soundstorm nu heeft

weet er trouwens iemand of het mogelijk is om het display van de twingo een hogere refreshrate te geven?
zodanig dat ik niet een seconde moet wachten om mn snelheid upgedate te zien..
in de wat nieuwere renault modellen word dit wel sneller geupdate, ik heb hier weleens naar gekeken maar volgens mij kan het niet...tut schreef:weet er trouwens iemand of het mogelijk is om het display van de twingo een hogere refreshrate te geven?
waarschijnlijk mag ik daar een teller voor vervangen ofzo...madtraxx schreef: in de wat nieuwere renault modellen word dit wel sneller geupdate, ik heb hier weleens naar gekeken maar volgens mij kan het niet...
of een frequentieverdubbelaar in flansen. maar waar.......
seffens mn dash nog maar eens open halen
hmm klote.. als ik de frequentie zou verhogen, dan gaat mn microprocessor daar niet echt blij mee zijn denk ik...
als ik ooit een display van de sloop kan halen (of iemand er nog eentje heeft liggen) eens testen...
edit: heb in de datasheet gevonden dat de processor tot 8.4MHz kan verdragen en de standaard oscillator is 4.19MHz.
weet je wat, ik ga het binnenkort gewoon eens proberen en zien wat het geeft...... in t slechtste geval moet k een nieuw display zien te vinden (kan alleen maar positief uitdraaien op vlak van kilometerstand
)
als ik ooit een display van de sloop kan halen (of iemand er nog eentje heeft liggen) eens testen...
edit: heb in de datasheet gevonden dat de processor tot 8.4MHz kan verdragen en de standaard oscillator is 4.19MHz.
weet je wat, ik ga het binnenkort gewoon eens proberen en zien wat het geeft...... in t slechtste geval moet k een nieuw display zien te vinden (kan alleen maar positief uitdraaien op vlak van kilometerstand

Ik heb nog een kilometerteller van een twingo van 2002 liggentut schreef:hmm k*%$e.. als ik de frequentie zou verhogen, dan gaat mn microprocessor daar niet echt blij mee zijn denk ik...
weet je wat, ik ga het binnenkort gewoon eens proberen en zien wat het geeft...... in t slechtste geval moet k een nieuw display zien te vinden (kan alleen maar positief uitdraaien op vlak van kilometerstand)
Ik heb vanochtend mijn Tlines opgehaald
De velgen zelf zien er nog erg goed uit, alleen 2 banden zijn behoorlijk ingesleten doordat ze flink aanliepen. Dus ik moet alleen ff 2 nieuwe bandjes eronder. En het zijn 5 velgen dus heb ik er mooi 1 reserve

De velgen zelf zien er nog erg goed uit, alleen 2 banden zijn behoorlijk ingesleten doordat ze flink aanliepen. Dus ik moet alleen ff 2 nieuwe bandjes eronder. En het zijn 5 velgen dus heb ik er mooi 1 reserve

Ik heb gister de velgen van Catrinus gekocht.
De Schmidt Revo's
[img]http://www.felge.de/images/felgen/gross ... tlg-15.jpg[/img]
Voor andere liefhebbers van Duitse stijl staan deze tekoop op MP:
LINKJE
De Schmidt Revo's

[img]http://www.felge.de/images/felgen/gross ... tlg-15.jpg[/img]
LINKJE
NiceRontwingo schreef:Ik heb vanochtend mijn Tlines opgehaald![]()

Alleen dat probleem met inslijten... Je weet wat je te doen staat he

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ben benieuwd hoe ze staan onder de TwingoChris@R5 schreef:Ik heb gister de velgen van Catrinus gekocht.
De Schmidt Revo's
LINKJE

Hoe zit dat nou met die waardeloze audio in een twingo?
kan er ook niet op een bepaalde manier 13cm achter de originele plaatsen gemaakt worden?
10cm is echt prut en in de deuren zijn die 16,5cm van mij echt niet te proppen. Die hebben een inbouwdiepte van 70mm
kan er ook niet op een bepaalde manier 13cm achter de originele plaatsen gemaakt worden?
10cm is echt prut en in de deuren zijn die 16,5cm van mij echt niet te proppen. Die hebben een inbouwdiepte van 70mm

je kan natuurlijk ook goede 10cm speakers kopen...Chris@R5 schreef: 10cm is echt prut
en een korte update op het refresh probleem van mij van gisteren: refreshrate wordt beer, maar klokje loopt verkeerd, en de dagteller (en de totale teller ook) worden onnauwkeuriger... (EDIT: de kilometerik zelf wordt ook onnauwkeuriger aangezien hij een verkeerde periode aanziet als zijnde 1 seconde, waardoor de uitlezing van de pulsen foutief verloopt... veel werk dus )
dus gewoon zo laten dan maar

Laatst gewijzigd door TheoV op zo 5 feb 2006 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
zou die passen op een 95er?Stefan S. schreef: Ik heb nog een kilometerteller van een twingo van 2002 liggen
zo ja, wat vraag je ervoor?
10cm kan nooit tippen aan 16,5 cm. Komt totaal geen lage tonen van 10cm.tut schreef:je kan natuurlijk ook goede 10cm speakers kopen...Chris@R5 schreef: 10cm is echt prut
Ik heb net achter het dash gevoeld van de Twingo en daar zit een hele lading vrije ruimte. Er valt misschien wel iets te maken daar. Ik zal met de tijd eens het dashboard los halen onder en kijken wat ik er mee kan.
Ik mis wel de adapters voor de 10cm speakers. De vorige eigenaresse heeft ze gewoon los erin gelegd...

-
Hier een site die wel het een en ander heeft op het gebiedt van 10cm speakersChris@R5 schreef:Hoe zit dat nou met die waardeloze audio in een twingo?

[img]http://www.caradio.nl/10.jpg[/img]

De Ground Zero gzrc10 is een 10cm componentenset
Deze componentenset heeft een vermogen van 120 watt max / 80 watt RMS
Impedantie: 4 Ohm
Inbouwdiepte: 48 mm
De Ground Zero gzrc10 is bij CaRadio te bestellen voor 120 euro
http://www.caradio.nl/index.htm
Good Luck
Maarten.nl
....??
ik heb een woofer en hoedenplankspeakers voor mn lage tonen..Chris@R5 schreef:10cm kan nooit tippen aan 16,5 cm. Komt totaal geen lage tonen van 10cm.tut schreef:je kan natuurlijk ook goede 10cm speakers kopen...Chris@R5 schreef: 10cm is echt prut
maar inderdaad, mijn installatie is niet de luidtste ever ofzo, maar ik heb mezelf dan ook ietsje meer gericht op kwaliteit.. en op dat vlak zit ik goed genoeg met 10cm vanvoor (en 2cm tweeters)
Dit is tenminste een mooie voorbumper voor een Twingo:
[img]http://images.kapaza.nl/photolarge/foto1964405.jpg[/img]

[img]http://images.kapaza.nl/photolarge/foto1964405.jpg[/img]