Bedankt voor de aanmelding van jouw auto! Er hebben zich enorm veel mensen met bijzondere autos aangemeld, wat de keuze voor ons zeker moeilijk maakte. Door het beperkte aantal plaatsen hebben we jammer genoeg niet de mogelijkheid om iedereen uit te nodigen.
Helaas hebben we jouw auto niet uitgekozen om deel te nemen aan de Explosive Car Tuning Show. Indien we voor een ander evenement showauto's nodig hebben, zullen we je informeren over de aanmeldingsprocedure!
Bedankt voor de aanmelding van jouw auto! Er hebben zich enorm veel mensen met bijzondere autos aangemeld, wat de keuze voor ons zeker moeilijk maakte. Door het beperkte aantal plaatsen hebben we jammer genoeg niet de mogelijkheid om iedereen uit te nodigen.
Helaas hebben we jouw auto niet uitgekozen om deel te nemen aan de Explosive Car Tuning Show. Indien we voor een ander evenement showauto's nodig hebben, zullen we je informeren over de aanmeldingsprocedure!
Met vriendelijke groet,
Sanne Blaauw
tssssssssssssssssssssssss blijft er 1 over???
nou laat maar
Ik heb voor mezelf nog altijd een optie opengehouden om te gaan. Auto is nu naar de spuiter om wat steenslag te laten wegwerken. Als iemand dus niet gaat wil ik wel voor het gaan. Mits ik niet alleen sta.
Na een enorme inzending van veel bijzondere wagens en een moeilijke selectie, hebben we jouw auto uitgekozen om er op 11 en 12 februari bij te zijn!! Gefeliciteerd!!
We hebben de selectie gebaseerd op de individuele aanmeldingen, de laatste top40 van vorig jaar en de clubaanmeldingen!
We vinden het heel leuk om te melden dat je 1 van de eerste zal zijn die dit seizoen over een seizoenskaart beschikt, waarmee je gratis een hoop Automaxx Events kunt bezoeken met je auto!
Om je auto zo mooi mogelijk te presenteren willen we een mooi display bij je auto plaatsen waarop je specificaties te lezen zijn! Deze specificaties zullen we van je me and my ride profiel halen. De specificaties van je auto kunnen misschien nog een update gebruiken en daar geven we je natuurlijk de kans voor! Je kunt je profiel up to date maken tot maandag 9 uur 's ochtends! Daarna zullen de lijsten worden uitgedraaid.
Meer informatie over de tijden en locatie enzovoort volgt binnenkort via een brief die bij je op de mat zal vallen!
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd en kijk met jullie uit naar de show!
Met vriendelijke groet,
Sanne Blaauw
Maar als ik eerlijk ben heb ik weinig zin om als enige van RTC daar te gaan staan...
En ik had er ook al niet meer op gerekend omdat het allemaal zo lang duurde.
Ik zal er vanacht over slapen.
Als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag!
Je hebt zojuiste een mail ontvangen dat je bent uitgekozen voor de Explosive Car Tuning Show, maar we willen jou graag op Race&Rally hebben omdat we je wagen er erg geschikt voor vonden! Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om op deze show te staan, hij staat volledig in connectie met de ECTS, maar is dan meer gericht op race en rally!
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
denk je dat ze van de organisatie niet meer te doen hebben dan JOUW steeds te mailen o.i.d. over de stand van zaken.
ze willen toch auto's hebben, dan moeten ze niet pas 5 dagen vantevoren wat laten weten
maar goed dat is mijn mening, waardeloze organisatie die liever sjonniebakken ziet dan strak afgewerkte auto's
slaat touwens niet op casper zijn auto