ACT: Clio Williams Deel 1
-
1800? Dat zijn 200 kleine foutjes. 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
maar dan ben je geen echte/heb je geen echteLotuzClioWilliams schreef:Die niet gepolijste randen zie je wel vaker met opgeknapte Williams velgen. Scheelt aardig op de prijs namelijk.

-
Laten we die discussie maar niet voeren. Tenslotte zijn mijn velgen ook niet helemaal zoals ze zouden moeten zijn. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... histle.gif[/img]Paul1916v schreef:maar dan ben je geen echte/heb je geen echteLotuzClioWilliams schreef:Die niet gepolijste randen zie je wel vaker met opgeknapte Williams velgen. Scheelt aardig op de prijs namelijk.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ehm..... 

Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
-
-
- Contacteer:
Was gister nog in je dorp trouwens Lotuz...je auto niet zien staan 

-
Moet je beter zoeken. En mocht je me spotten terwijl je in een ander merk dan Renault rijdt, dan heeft toeteren niet veel zin. Vraag maar aan Luco. 

-
- Contacteer:
Was al donker en keek uit naar een auto met velgen met een gepolijst randje..dat zal em geweest zijn

Nee moest ff wat onderdeeltjes ophalen bij een schade 19

Nee moest ff wat onderdeeltjes ophalen bij een schade 19

-
Ben je bij Knor geweest soms? Lederen interieurtje gekocht? 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
HAd ie alLotuzClioWilliams schreef:Ben je bij Knor geweest soms? Lederen interieurtje gekocht?
Wel bij knor idd

Project: GTT Blue Sport
-
Wel als ik net uit m'n werk kom. Sportieve Renaultjes ontgaan me dan niet, maar veel aandacht voor andere wagens (zeker Nissans) heb ik dan niet meer. Wel voor verkeerssituaties overigens voordat jullie beginnen te zeuren.Patrick (Basic) schreef:DooieLotuzClioWilliams schreef:Moet je beter zoeken. En mocht je me spotten terwijl je in een ander merk dan Renault rijdt, dan heeft toeteren niet veel zin. Vraag maar aan Luco.

-
- Contacteer:
Leer heb ik al ja, een origineel interieurtje, niet overtrokken..LotuzClioWilliams schreef:Ben je bij Knor geweest soms? Lederen interieurtje gekocht?
zijn interieur zag er nog wel netjes uit joh!

Nee green twistertje en deurbakken..lag nog meer leuks maar helaas geen geld voor..

-
Tja, Spijkenisse is ook geen klein dorpje meer, dus de kans dat je m'n wagen geparkeerd hebt zien staan, is natuurlijk ook weer niet zo groot.Frits schreef:HAd ie alLotuzClioWilliams schreef:Ben je bij Knor geweest soms? Lederen interieurtje gekocht?
Wel bij knor idd
-
Oh, dus ik ben toch niet de enige hier met dat probleem.Paul1916v schreef:Leer heb ik al ja, een origineel interieurtje, niet overtrokken..LotuzClioWilliams schreef:Ben je bij Knor geweest soms? Lederen interieurtje gekocht?
zijn interieur zag er nog wel netjes uit joh!
Nee green twistertje en deurbakken..lag nog meer leuks maar helaas geen geld voor..

-
- Contacteer:
Nee die zijn er wel een paar meer volgens mij

-
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=1197

Lionheart schreef:PS: Er zijn mensen die denken dat die gouden kleur ook daarwerkelijk aangeeft alsof de velgen ook echt van goud zijn (en dito prijs te durven vragen): 500 euro of meer betaal ik er dus zo wie zo niet voor.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dan heb ik ze voor een zeer nette prijs gekocht(Y) 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Hoe zouden 19 16v velgen eigenlijk op een Clio staan?
[img]http://i28.photobucket.com/albums/c249/ ... ug1113.jpg[/img]

[img]http://i28.photobucket.com/albums/c249/ ... ug1113.jpg[/img]
onder een 5je staan ze iig erg goed 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ben waarschijnlijk de duizendste die het vraagt, maar wat kost het ONGEVEER als ik mijn Clio helemaal opnieuw laat spuiten incl. nieuwe achterschermen? Ben namelijk bang dat dat binnenkort gaat gebeuren..
Ben voor mn beide zijschermen inc. spuiten 1000,- kwijt bij een Focwa schadebedrijf inc. 1 jaar garantie.
Veel geld,
Veel geld,
-
weet dat ro16v die hier vroeger wel op het forum zat, zijn auto 2jaar geleden heeft laten spuiten voor 1500 eur..... misschien heeft iemand wel een foto van die clio. Als je er intresse in hebt dan heb ik wel een tel.nr.
Ps
Ben daar zelf ook geweest voor een achterscherm koste mij iets van 300 eur... mooi werk
Ps
Ben daar zelf ook geweest voor een achterscherm koste mij iets van 300 eur... mooi werk
Ja nou geld maakt in zoverre niet uit, als het maar topwerk is.. Ik wil geen sinaasappel terug of dat je kan zien dat ze net aan het vegen waren ofzo.. Moet kwalitatief super zijn voor zo weinig mogelijk
. ik kan natuurlijk zelf heel wat voorwerk doen eventueel..

-
Demontage zou je idd zelf al grotendeels kunnen doen. Ik heb echter weleens gehoord of gelezen dat ze meestal niet zo blij zijn met het voorbewerken van de te spuiten oppervlakken, omdat ze dat liever zelf doen (vakman vs goedwillende doe het zelver).Niels Takken schreef:Ja nou geld maakt in zoverre niet uit, als het maar topwerk is.. Ik wil geen sinaasappel terug of dat je kan zien dat ze net aan het vegen waren ofzo.. Moet kwalitatief super zijn voor zo weinig mogelijk. ik kan natuurlijk zelf heel wat voorwerk doen eventueel..
belachelijk duurmikko schreef:Ben voor mn beide zijschermen inc. spuiten 1000,- kwijt bij een Focwa schadebedrijf inc. 1 jaar garantie.
Veel geld,

450 euro gecertificeerd bedrijf (werd ''zwart'' betaald)Zo weer even een update van mij williams, na een iets te fanatiek ritje een aantal dingen eraan gedaan, 2 deukjes van de vorige eigenaar uit mn motorkap laten halen, laten spuiten en ook mn beide voor- zijschermen en mn bijrijders deur voor het uiwaaien van de verf.
Strijder bedoelt alleen de spuitkostenNiels Takken schreef:Dus jij weet iemand die voor 450 euro 2 nieuwe schermen incl spuiten rekent?
-
- Contacteer:
Een focwa schadehersteller hier in de buurt willde +/- 1100 eurie's hebben voor een nieuw gespoten achterscherm.