ik ben op zoek naar een andere wagen en nu ben ik op eentje uit zwitserland gestuit.
de wagen is dus geimporteerd.
volgens de verkoper zijn alle boekjes er nog bij.
wie weet waarom er zoveel auto`s uit zwitserland geimporteerd zijn de laatste jaren?
dat zwitserland niet onder de EU valt wist ik maar hoeft er dan geen bpm betaald te worden of zo?
iemand die mij hier meer over kan vertellen?
waarom auto uit zwitserland importeren?
Jawel, schijnbaar goedkope auto's daar? BPM is hetzelfde, als zwitserland geen EU land is heb je kans dat ie apart gekeurd moet worden of wat meer papierwerk, voor bpm zoek met google op BPM-calculator dan krijg je wel een fijne site daarvoor met veel info.
Het meeste komt nog steeds uit Duitsland.
Het valt me wel op dat oude Amerikanen en andere oldtimers regelmatig uit Zwitserland komen.
Misschien dat ze daar meer bewaard zijn gebleven?
Om wat voor auto gaat het?
Het valt me wel op dat oude Amerikanen en andere oldtimers regelmatig uit Zwitserland komen.
Misschien dat ze daar meer bewaard zijn gebleven?
Om wat voor auto gaat het?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
idd komt het meeste uit duitsland maar je ziet steeds meer auto`s uit zwitserland.
ik heb ook al gezocht op google maar kan er niet uitkomen.
mijn idee was is het misschien goedkoper om een auto uit zwitserland te inporteren als uit duitsland?
ik heb ook al gezocht op google maar kan er niet uitkomen.
mijn idee was is het misschien goedkoper om een auto uit zwitserland te inporteren als uit duitsland?
Volgens mij is het juist duurder, je moet(moest?) vanuit Zwitserland invoerrechten betalen, terwijl dat vanuit EU landen niet hoeft.
Volgens mij is de reden gewoon dat het een redelijk welvarend land is, waar veel leuk spul rondrijdt.
Volgens mij is de reden gewoon dat het een redelijk welvarend land is, waar veel leuk spul rondrijdt.
rev it like a rental
-
Wat geloof ik het gunstige is, is dat ze daar niet met zout strooien in de winter, maar met iets anders.... wat dan wel weet ik niet.
gewoon goed onderhouden wagens dus?
Véééél beter als in Nederland! Altijd op tijd zijn beurtjes, op reparaties wordt nooit bezuinigd én negen van de tien auto's zijn eerste eigenaar en hebben altijd binnen gestaan...mark 5t schreef:gewoon goed onderhouden wagens dus?

Het is gewoon een kwestie van geluk hebben. Of je een auto nou nieuw of gebruikt koopt, het kan altijd een "maandagmorgen" exemplaar zijn.
Om wat voor auto gaat het Mark? Of is dat een geheimpje?

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
hahahaha
je chris ik vertel natuurlijk niet alles he!
je chris ik vertel natuurlijk niet alles he!

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Vanwege die afstand en de auto's die daar vaker vandaan komen wil ik toch een wilde gok doen: Turbo2?

-
- Contacteer:
heb ik ook gehoord inderdaad...canonballman schreef:Wat geloof ik het gunstige is, is dat ze daar niet met zout strooien in de winter, maar met iets anders.... wat dan wel weet ik niet.
dat ze niet met zout strooien is wel beter voor die ouwe franse gebakjes

hahahahaha iedereen zit er grandioos naast maar blijf gerust raden hoor! 

hahahaha nee groen is niet mijn kleur
het is wel een auto hoor maar ga zo door voor de koelkast zou ik zeggen!

het is wel een auto hoor maar ga zo door voor de koelkast zou ik zeggen!