ACT: Twingo I
Dus????tut schreef:maar je hebt dan wel geen kofferruimte meer ...

De boodschappen staan altijd aan de bijrijderskant. Is makkelijker!Jacco Osté schreef:Ik ookDxRsd schreef:heb jij die nodig dan in een twingo ik iig niet gooi alles wel op de achterbank![]()

Elmo is rood en past niet in de Zwabbertrut.... Ben op zoek naar een grote "Hello Kitty"
Aangezien Den geen tutu aan wil doen!
Aangezien Den geen tutu aan wil doen!

Ik weet niet wat Mangel velgen zijn, Maar hier staat een advertentieJacco Osté schreef:Jammer... Wat zoek je precies?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
14 inch met goede banden. 5 of 6 spaaks.Jacco Osté schreef:Jammer... Wat zoek je precies?Chris@R5 schreef:was niks. dingen waren helemaal af en stuk. Iemand een mooi setje liggen voor 250 tot 300?
Of 13 inch cup.
Is dit wat?Wilma schreef:Elmo is rood en past niet in de Zwabbertrut.... Ben op zoek naar een grote "Hello Kitty"

Heel vreemd vind ik dat nietWilma schreef:Aangezien Den geen tutu aan wil doen!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Dr zit toch al standaard een "hello kitty"achter het stuur.Wilma schreef:Zoiets

Project: GTT Blue Sport
In RTC markt staat een leuk setje 13 inch Schmidts voor 400.Chris@R5 schreef:14 inch met goede banden. 5 of 6 spaaks.Jacco Osté schreef:Jammer... Wat zoek je precies?Chris@R5 schreef:was niks. dingen waren helemaal af en stuk. Iemand een mooi setje liggen voor 250 tot 300?
Of 13 inch cup.
dat doe ik ook meestal, dat of de passagiersstoel... maar ik vind het storend als er een bak bier naast of vlak achter me staat... en ik heb juist de ruimte voor een bak vrij in mn koffer... hoe ideaal..DxRsd schreef:heb jij die nodig dan in een twingo ik iig niet gooi alles wel op de achterbank
soms is het ook irritant als je in een stad moet parkeren in een iets of wat ongure buurt, dan is een koffer ook leuk om (eventueel op voorhand) dingen uit het zicht te leggen...
ik heb mn tut op de brug gezet, en ik heb tot mn grote verbazing gemerkt dat de haakjes van de kabel geen probleem vormden, maar dat de loodjes tegen de "wand" tegen mn kofferbak komen 
toch maar spoorverbreders laten steken denk ik...

Lukt mij ook niet 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Geduld jacco, dan opent ie em vanzelf (bij mij ten minste
)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Volgens mij is Mangel dezelfde Type velg als de Powertech AJacco Osté schreef:Ik weet niet wat Mangel velgen zijn, Maar hier staat een advertentieJacco Osté schreef:Jammer... Wat zoek je precies?
De loodjes tegen je kofferbak?tut schreef:ik heb mn tut op de brug gezet, en ik heb tot mn grote verbazing gemerkt dat de haakjes van de kabel geen probleem vormden, maar dat de loodjes tegen de "wand" tegen mn kofferbak komen

Je kunt ook plakloodjes in de plaats doen natuurlijk

Maar het lijkt me heel verstandig om spoorverbreders te plaatsen, het is wel erg krap zo allemaal

-
- Contacteer:
Zoiets..gewoon openen in een nieuw venster en ff gaan ontbijten of verder forummen.. 

Echt niet! Na een tijdje wachten zegt tie: Cannot view page! 

-
- Contacteer:
Dan hebben jullie slecht internet want hier doet ie t wel!

Nou, mail de inhoud en foto dan eens naar me
(werkmail graag)

(werkmail graag)

-
- Contacteer:

ff op dat lijntje blijvenJacco Osté schreef:Duh... Ik woon in Heukelum...
Ik heb de beste smoes![]()
Mijn werk heeft ook met Heukelum te maken

Eindelijk... Uitgeluld?Paul1916v schreef:![]()
Ja daar hoef je verder niets op te zeggen nee

Dus jij zit me gewoon te blocken?Wilma schreef: ff op dat lijntje blijven![]()
Mijn werk heeft ook met Heukelum te maken

Nope! Kan je hooguit een paar nachten in het donker laten zittenJacco Osté schreef:Dus jij zit me gewoon te blocken?![]()

Ik ook!
Paul, waar blijft die mail???

Paul, waar blijft die mail???