ventilator kachelmotor bij kou

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
pewi

Hallo allemaal, misschien dat ik hier een antwoord kan vinden op mijn vraag.

Ben in het bezit van een scenic `rond 2000, en deze heeft sinds korte tijd (tenminste nu merkbaar) dat bij vrieskou de ventilator van de kachel het niet wil doen. Als ik een tijdj egereden heb, en de temperatuur dan ook iets hoger is geworden floept de ventilator aan.
De controle ledjes werken, alles schijnt naar behoren te werken, op de ventilator na.
Enig idee? en als ik er naar wil kijken, waar zit die ventilator dan? de monteurs weten weer eens (zoals gewoonlijk met die electronica) niets.

Peter
mtbiker

wel iets vrij bizar. Maar euh controle ledjes? Dacht dat er enkel een controleledje van de airco was, we hebben het hier toch niet over het huidig model van de scenic he? Daar zit toch nix elektronica aan dacht ik, alleen wat draaden en weerstanden en een draaischakelaar
pewi

mtbiker schreef:wel iets vrij bizar. Maar euh controle ledjes? Dacht dat er enkel een controleledje van de airco was, we hebben het hier toch niet over het huidig model van de scenic he? Daar zit toch nix elektronica aan dacht ik, alleen wat draaden en weerstanden en een draaischakelaar

Het zijn de ledjes van de ventilator in het display (hoe meer ledjes er branden hoe hoger de ventilator).
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

is een vaker voorkomend probleem
alleen ik weet de oplossing nog niet ...
zal wel eens kijken bij mijn collega's her en der
pewi

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:is een vaker voorkomend probleem

Graag.
pewi

pewi schreef:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:is een vaker voorkomend probleem

Graag.

En,

Al gekeken?
of anders iemand anders een oplossing?
Plaats reactie